Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 12:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vaikuntha
for helvede få dig et liv... jeg orker ikke at diskutere med dig du poster jo kun lort du læser overhovedet ikke hvad jeg skriver... først skriver du at jeg røg hverdag selv om jeg aldrig skrev det nu skriver og du jeg jeg er 18 haha jeg skrev jeg var 18 dengang jeg røg og synes at det havde nogle negative konsekvenser.. ved ikke hvorfor du tror jeg ikke har hår på bollerne men du er af en eller anden grund ude på at fornærme mig åbenbart... jeg synes du skal tage og opføre dig som en der rent faktisk har hår på bollerne.... jeg gider ikke starte en eller anden internet slåskamp med en som dig så tror ikke du skal regne med jeg svare mere til dig i denne tråd.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Fuck mand jeg må hallucinere troede du skrev du var en lille knøs på 18 uden hår på bollerne, en smule komsik faktisk men du får ret:)

8)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Magic Shroom skrev:
Jeg har ikke tænkt mig at droppe alle mine fremtidsplaner? Hvor har du det fra, KingOfBongbong?

Foreksempel lige her.
Citat:
Nu gælder det bare om at få gjort skolen færdig, få et job der giver lige præcis penge nok til at kunne overleve, og være blæst. Jeg er sikker på at jeg nok skal få et fedt liv. Til alle dem der kom med foreslag osv, tak skal i have.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

kemal skrev:
Magic Shroom skrev:
Jeg har ikke tænkt mig at droppe alle mine fremtidsplaner? Hvor har du det fra, KingOfBongbong?

Foreksempel lige her.
Citat:
Nu gælder det bare om at få gjort skolen færdig, få et job der giver lige præcis penge nok til at kunne overleve, og være blæst. Jeg er sikker på at jeg nok skal få et fedt liv. Til alle dem der kom med foreslag osv, tak skal i have.

Det er jo så en fremtidsplan :wink:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Tror bare de mener at man lever kun en gang så lad være med at spilde tiden med at sidde og ryge hash, og i stedet gør de ting som gør en virkelig glad, finde kæreste, klare sig godt med arbejde/skole osv. Kan godt være det virker trist, men hvis du tager dig sammen nu vil du helt sikkert være glad for det senere hen. Så skal vi ikke bare konkludere hvis du vil hjælpe dig selv, så put bongen og hashen på hylden, og lav de ting som vil være konstruktive for din tilstedeværelse i stedet. Selvfølgelig skal man da ikke kede sig når man er ung, men der er så mange ting der er meget sjovere og bedre end at ryge hash:) Held og lykke ihvertfald håber du kommer ud af dit misbrug, det bliver ihvertfald lettere nu, end hvis du venter.
Mvh. Nico

8)

Junior medlem

Grundet din alder, så mener jeg at du skal ligge det til side et stykke tid og måske bare nøjes med at nyde det til specielle begivenheder (alt fra festival til LAN party).
Jeg røg selv første gang som 14 årig og blev ved indtil jeg var ca. 16 år. Men så droppede jeg det mere eller mindre i ca. 4-5 år og det gjorde mig ( i min verden) til en bedre "ryger".

Hvis du ryger meget, så skal du som tidligere skrevet sørge for en vis motion og ordentlig kost ellers kan man komme til at ligne det klassiske hashoman vrag.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: bag hampen
magic Shroom. jeg er 15 og ryger næsten hver weekend men da jeg kun er 15 er jeg stoppet med at ryge meget i hverdagene ryger måske 5 jays fra mandag til fredag ( en meget god ryger) hehe

og går i trænings center så tror bare du skal stoppe med at ryge meget i hverdagene og fyr den af i weekenderne (:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]