Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 12:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hey.

Jeg skal imorgen aften i byen, og danse hele natten :D :cheers: . Jeg overvejer om jeg skal prøve at tage en ok dose koffein, sammen med sprutten, for at undgå sløvhed. Jeg er bare en smule i tvivl pga. de historier med folk der klasker sammen efter en omgang vodka-redbull og den almindelige advarsel mod alkohol sammen med stimulanser...

Jeg har nogle koffein tabletter fra "danutrition" der hedder "all natural caffeine", som skulle indeholde 100mg. koffein stykket..... Men når jeg tager to tabletter føles virkningen en del kraftigere end hvis jeg feks. drak 3 kopper kaffe. Jeg bliver meget speedy, og får en smule summen i benene og nogen gange en lille smule eufori (det skal siges jeg ikke er ret modtagelig overfor placebo...), og det undrer mig da jeg drikker kaffe dagligt, og derfor må have en lille smule tolerans, og ikke oplever samme effekt ved kaffen..
Er der nogen der kan give et fingerpeg om, om det vil være farligt pga. jeg oplever en så kraftig stimulering, at jeg blander det med en depressant som alkohol? Jeg er ret smal, vejer ca. 50 kilo og er 175 cm høj, og jeg plejer ikke at overstige 10 gendstande på 5-7 timer (:

På forhånd tak, venlig hilsen Tændstikken :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
http://www.motion-online.dk/fora/index. ... opic=16025

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Jeg har tit blandet kofferin og alkohol... irish coffee :D - Jeg kan ikke se hvorfor det skulle være farligt, selvom du oplever en stærk stimulering.

Bare lad vær med at tage flere piller med end du har tænkt dig at spise- fulde mennesker forstår ikke begrænsninger. :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Jeg syntes heller ikke det farligt. Syntes bare linket var ret spøjst :)
Det er måske lidt at overdrive ..

Medlem

Tusind tak for svar (:

Jeg tager kun de to tabletter jeg vil tage med så, du har ret i det med begrænsninger når man er fuld (hov, rørte jeg lige ved dig der? d:) :D

/Tændstik

Junior medlem
Brugeravatar

Jeg har tit taget koffein i kapseler, i forbindelse med alkohol.
Men hvis du er forvendt med at skulle få et "kick" ud af det, ville jeg sige det er meget begrænset.
Plejer og tage 1 - 2 kapseler på en aften, men kommer igen an på hvor lang tid man er på druk :P
Men plejer typisk at have 5-600mg i en kapsel. og ville da sige det klart virker. så Thumbs up :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]