Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 20:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 124 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Skal vi bruge den nuværende folder, eller lave en ny, og skal vi have politisk opbakning?
Brug den nuværende folder som den er, ingen politisk opbakning. 18%  18%  [ 5 ]
Brug ikke den nuværende folder, der mangler politik. 36%  36%  [ 10 ]
Brug ikke den nuværende folder, men stadig ingen politisk opbakning. 32%  32%  [ 9 ]
Andet (uddyb hvilket) 14%  14%  [ 4 ]
Afgivne stemmer : 28
Forfatter besked
Junior medlem

Skou skrev:
Rigtigt nok..
Jeg gik lidt og tænkte på et stykke A4 ark som man så folder? Så har man jo så 6 sider og skrive på?

Man kunne jo evt finde 4-5 overskrifter også give hver overskrift en side? Man skal jo ihvertfald ha en forside, men kan kunne jo godt skrive en smule på bagsiden inden alt det med kontakt osv osv..

Jep, det med et A4-ark ville bestemt være den letteste mulighed, og det er ret simpelt at lave. Og jeg er helt enig i, at 'Vi vil ikke længere være kriminelle' skal stå på bagsiden af folderen!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Li præcis.. Kunne man ikke allerede nu kunne finde folk som ville uddele folderen i de forskellige byer, evt måske skabe kontakt til lokalaviser mm. for og skabe en folkelig debat?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Hvae And, bliver det til noget?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Xtreme skrev:
Hvae And, bliver det til noget?

Har lige været mig en uge i sommerhus, så har ikke lige fået stykket mere end nogle korte brudstykker sammen. Det er ikke helt nemt, når man aldrig kigger i Cannabis fora, er mere til den politiske side af sagen. Men jeg vil se om jeg ikke kan få kigget noget mere på det her snart. Måske i nat. Men det er da ikke fordi der sker så meget i denne tråd, der er ikke voldsomt mange inputs og tekstudkast at vælge og vrage imellem :wink:

Men som jeg ser på det har vi nu:
- en, med al respekt og tak, beskeden gruppe der vil hjælpe med uddeling.
- en lille håndfuld mennesker der har tilbudt deres hjælp hvor de kan.
- tre grafikere, hvoraf den ene ikke vil ændre indhold.

og vi mangler:
- mange, mange flere folk der kan uddele og anden praktisk hjælp.
- konkrete inputs, heriblandt fra mig selv (ris til egen røv)
- folk med connections til andre "miljøer" - dels for uddelingshvervning, dels for at få hele lortet sat ordentligt igang; medier og alt hvad der skal til
- en Base. Das Fürerbunker, hvorfra informationer kan videregives, folk kan henvende sig, materiale kan samles og organiseres og alt det. Slet og ret en hjemmeside!
Sidst, men ikke mindst:
Spandevis af kaffe, for det kommer til at tage tid og være krævende hvis der skal komme noget ud af det.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 124 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]