Sorry men det du linker til er jo ikke bevis for en skid, det er jo bare en sviner til veganere ellere "hardcore vegetarians"
Prøv og hør den artikel er så biased!
Først kommer der 2 citater fra en proffeser der konkludere at planter udskiller nogle hormoner der er tæt på dem i dyr? og vedkommende der har skrevet dette afslutter dette hårdt slående "bevis" med "Nobel prize, baby!" Viser måske lidt om personens intentioner.
Citaterne er jo taget fuldstændig ude af kontekst vi for jo ikke nogle vidre konklusioner at høre eller uddybet noget.
at resten af artiklen så ikke indeholder noget af relevans men kun historier om hvor onde veganer er.
7 linjer om planter som bliver brugt som argument til at bruge 19 linjer på at latterliggøre PETA
hmmmmmm danner der sig et billed?
hvad fuck beviser det om at en plante er istand til at føle noget som helst? beviser det at en plante er bevisdt om smerte? Kom med noget ordenligt hvis du ville lukke munden på mig.
Artiklen er jo i bund og grund en eller anden der er sur over at nogle fucked up veganere har overfaldet nogle kan jeg ikke tage seriøst jo.
Men om planter så istand til at opfatte smerte betyder jo aligevel ikke noget, vi bliver nød til at spise planter aligevel. Som jeg sagde tidligere er det er okay at tage liv for hvis det er en del af ens livsgrundlag selvfølgelig, men lad os lade være med at bruge unødvendig meget vold.
Det med planterne ændre stadig ikke på at dyr er istand til at have følelser og dyr at dyr har en vilje som vi forgriber os imod.
Citat:
"This is bad for us. Most of our members haven't eaten anything since hearing about the results. Our lawyers are looking into suing Mother Earth for false advertising, but concede that the suit will probably be inconclusive. In the meantime we'll be surviving on vitamin supplements and water."
Meget sjovt ja, men tydligvis løgn, tror du selv på det der? Suing mother earth og "surviving on vitamin supplements"
Det er jo groteskt åndsvagt at du poster den slags internet artikler. Tror du selv på at de er holdt op med at spise grøntsager haha? det viser jo bare hvor lidt du kan tage den artikel seriøst
Og lad os nu holde os til noget seriøst ikke lame rundt omkring planter kan føle smerter