Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 13:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

hej jeg har lavet et nyt emne fordi kaktus har lukket det andet .
jeg synes selv jeg har ret til at lave de emner jeg vil ..

men fortæl om jeres historie da i blev taget af politiet :p

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Du har ret til at følge regelsættet, ellers er der frit slag med indlæg du poster.

Jeg blev engang konfronteret af 2 betjente der forfulgte en indbrudstyv gennem et villakvarter. Da de så hoppede over hækken til vores kollegieværelse i jagten, spottede de 2 ynkelige potplanter. Pludselig var indbrudstyven ikke så interessant mere og de forlangte vi hev dem op og fik en påtale om at man ikke måtte plante dødsnarko. Tyven slap væk. Vi fik ingen bøde, da det var før VKO regeringens war-on-drugs bøder, men et venligt brev fra politimesteren der forklarede at det måtte man ikke, selvom de stammede fra spirede nedfaldne hampefrø fra fuglebrættet.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Personligt er jeg aldrig blevet stoppet med stoffer på mig, men nogle af mine kammerater er bla. blevet snuppet med amfetamin på sig til et Halbal. Dette resulterede i en knap så sjov bøde + en utrolig lang stuearrest :!: :wink:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
jeg har den mest blærede kammerart, han blev ikke stoppet med stoffer på sig, men tæt på.
det var på roskilde festival 08', der to han to E-piller op af lommen og spiste dem. mens jeg stod og snakkede med en politimand lige ved siden af. han gik selvfølgelig helt amok, og begyndte at kropsvisitere både mig og min kammerart. men vi havde ikke noget på os, andet end det der allerede var indtaget. så han kunne ikke gøre en skid :D

han ville tjekke vores telte og alt muligt pis, men det fik han sku aldrig gjort.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

På staden, for snart et år siden, gik jeg lige midt i mellem 4 politibetjente med 28 gram i tasken.
This close to shit mah pants

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Medlem
Brugeravatar

blev engang visiteret til en morgen fest, og selvfølgelig fandt de min nat ryger! :(

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vaikuntha
Det tætteste jeg er kommet på at blive stoppet var kl 3 om natten uden foran hovedbanen! vi er et par gutter der lige været til dødsmetal koncert godt smadrede og har misset det sidste tog! hvad gør man tænder en joint for at få mushpitten ud af kroppen selvfølgelig! vi havde langt tid foran os vi sætter os lidt væk fra hovedtrappen og tænder ild! vi er ligeglade med at der er 3-4 folk der muligvis kunne se os. Men så kommer der kraft ædme en kvinde over til os og forlanger at lugte til jointen(WTF?) og så siger at hun er politidame og hendes venner er på patrulje i området, vi siger bare shiiit tag det roligt vi gør ingen fortræd og alt det der! og det ender med at hun fortæller om at hun også røg hash da hun var på vores alder og det er sq meget bedre end hårde stoffer men hun har bare et problem med at skelne mellem arbejde og fritid LOOL.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
KingOfBongbong skrev:
Det tætteste jeg er kommet på at blive stoppet var kl 3 om natten uden foran hovedbanen! vi er et par gutter der lige været til dødsmetal koncert godt smadrede og har misset det sidste tog! hvad gør man tænder en joint for at få mushpitten ud af kroppen selvfølgelig! vi havde langt tid foran os vi sætter os lidt væk fra hovedtrappen og tænder ild! vi er ligeglade med at der er 3-4 folk der muligvis kunne se os. Men så kommer der kraft ædme en kvinde over til os og forlanger at lugte til jointen(WTF?) og så siger at hun er politidame og hendes venner er på patrulje i området, vi siger bare shiiit tag det roligt vi gør ingen fortræd og alt det der! og det ender med at hun fortæller om at hun også røg hash da hun var på vores alder og det er sq meget bedre end hårde stoffer men hun har bare et problem med at skelne mellem arbejde og fritid LOOL.

Nice historie mand, slap i så for bøde al det dersens pjat?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Forrige weekend var jeg i roosendaal (holland) for at hente forsyninger.
Jeg bor i bruxelles, så det er kun 70 minutter med toget.
Jeg købte 35 gram blandet skunk og hash, samt 30 gram trøfler (ikke dem man bruger i madlavning ;) )

Jeg gemte lortet i skraldespanden ved sædet foran mit sæde, og regnede med at det var helt ok (eftersom jeg har taget turen ca. 10 gange ialt, og aldrig set skyggen af en betjent)

Jeg var pisseskæv, da jeg ikke havde røget i lang tid, og selvfølgelig skulle have en joint på hver af de coffeeshops jeg besøgte :-)

Jeg satte mig til at læse chuck palanhuicks "survivor" (som er en meget spændende bog) og var helt væk i historien, da jeg pludselig bliver prikket på skulderen.
Jeg ser op, og der står 4 betjente foran mig, samt 6 andre længere nede i vognen.

De spørger om min billet, og jeg finder den frem og afleverer den.
Da jeg havde købt en billet til det første stop over grænsen, med retur samme dag, og havde mega røde øjne, blev de selvfølgelig meget mistænksomme.
De spurgte om jeg havde været på coffeeshop, og jeg svarede selvfølgelig nej.

Pludselig skete der et eller andet i den næste togvogn, og alle betjentene løb ud, og jeg troede jeg var reddet.
Nææh nej, 5 minutter efter kom to af dem tilbage, og krævede at jeg tømte min taske.
Jeg tømte min taske, hvor de selvfølgelig ikke fandt noget, andet end et set ild-poi's som de undrede sig meget over.
Jeg blev derefter kropsvisiteret, inkl. en grundig undersøgelse af mine nosser, i ca. 60 menneskers påsyn.

Betjentene vendte sig så om og skred, men kom tilbage igen med det samme, og åbnede skraldespanden ved mit sæde.
Tydeligvis frustrerede over ikke at finde noget, undersøgte de alle 5 skraldespande ved sæderne omkring mig, og i den sidste skraldespand fandt de så mit "stash" :-(

Jeg blev derefter beodret til at følge med ned til enden af toget, hvor der stod 6 betjente, og alle de mennesker der var blevet anholdt i toget. (Der er mange flygtninge der står af i schipol, og prøver på at komme til england via calais via. bruxelles, og dem var der et par stykker af)

De anholdte talte bl.a en midaldrende afrikansk mand der blev taget for forsøg på at sælge bælter, 3 8årige piger og deres mor, der blev anholdt for ikke at have noget id, og 2 14 årige knægte der blev anholdt for noget jeg aldrig fandt ud af.

Jeg så til imens den ene af de 14 årige drenge fik brækket sin næse ved at få smadret hovedet ind i væggen gentagne gange, tilsyneladende uden grund, imens han græd og bad til gud.

De 3 små piger og deres mor bad også til gud, på et sprog jeg ikke fatter, men tydeligtvis desperate.

De andre mennesker i vognen så alle ud af vinduet, som om intet useædvanligt foregik.

Senere, på politistationen, blev vi linet op på en lang række, som i en eller anden fængselsfilm, og beordret til at holde kæft og stå ret.

Der kommer så en betjent hen og henter de tre små piger, spørger dem på fransk og på flamsk (hvilket de tydeligvis ikke forstår da de er fra afrika) om de har noget id.
Eftersom de ikke kunne svare, tager betjenten fat i håret på den ene af dem, og slynger hende igennem lokalet så hun falder over et sæt stole, -tydeligvis meget smertefuldt-, og slår de to andre gentagne gange imens han råber "HVORFOR HAR I IKKE NOGET ID??? HVORFOR?? HVA??"
De bliver derefter ført væk, og jeg så dem ikke igen.

Næste gang bliver de to 14 årige drenge hentet.
Da de blev slæbt ned ad gangen tænkte jeg at det jeg lige havde set,-behandlingen af pigerne- var nok det værste jeg nogensinde ville opleve på en politistation.

Et minut efter hører jeg, -fjernt, men stadig MEGET tydeligt-, to drenges desperate skrig og bøn om forladelse, samt borde og stole der vælter, en rude der bliver smadret, tre betjente der råber og håner, i det hele taget lyde man ikke forestiller sig nogensinde at skulle høre andre steder end dårlige actionfilm.

10 minutter efter kommer der en ambulance og henter den ene af drengene, der udover at have en næse der har været brækket i snart en time, uden så meget som at være blevet tørret for blod, også har en arm der ligner en stang spagetti.
Den anden dreng så jeg ikke.

Den afrikanske mand med bælterne "slap" med et par slag over nakken..

Jeg har ikke lyst til at berette om hvad der skete for mit vedkommende, men jeg "slap" uden tiltale efter en overnatning i en celle der var fyldt med pis og bræk, uden tøj og vand.

Nogen vil måske sige at jeg var pænt uheldig den dag, men sammenlignet med andre så er jeg sku et ufatteligt heldigt svin..

DONT get arrested in belgium!!!!!

EDIT: Jeg glemte at nævne at der på 'mystisk' vis var forsvundet 165€ fra min pung da jeg blev lukket ud af detentionen...

Medlem

Jeg havde aldrig regnet Belgien for sådan en slyngelstat, troede nærmest panserbasserne var ligesom i Danmark.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Jeg er aldrig direkte blevet mistænkt for at have stoffer på mig .. (Tror jeg) :P
Men er blevet stoppet pga. noget andet, og der tjekkede de også mine lommer, og fandt desværre lidt over 1g speed. !
Det var sku ret nitten ..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
Er aldrig blevet taget med nogle stoffer, jeg render dog heller ikke rigtigt rundt med dem. Dog har jeg 2 gange kommet en smule for sent ud til en kammerat på hans bopæl. Begge gange havde politiet lige været der. I begge situationer havde jeg både amfetamin og MDMA på mig. Så man må sige jeg har været heldig :) Også derfor jeg stort set aldrig render rundt med noget nu.. Gider ikke tage chancen, ren straffeattest det holder !

Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
@Dikki:

Nu er det off-topic, men hvorfor er det nødvendigt for dig at have en komplet liste over stoffer du har taget, i din signatur. Er det din virtuelle trofæ-hylde, eller yder du ekspertbistand via forummet til alle der måtte have spørgsmål desangående ovenstående stoffer?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
2 gange samme sted, da smølferne lavede razziaer i min vens lejlighed, hvor vi tit opholdt os.

Havde kokain på mig begge gange.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jespar skrev:
@Dikki:

Nu er det off-topic, men hvorfor er det nødvendigt for dig at have en komplet liste over stoffer du har taget, i din signatur. Er det din virtuelle trofæ-hylde, eller yder du ekspertbistand via forummet til alle der måtte have spørgsmål desangående ovenstående stoffer?

Nej det mere for at tage lidt pis på xtreme herinde fra :P IRL mate. Såeh nej, jeg er ikke ligefrem stolt af det. Hvis det støder dig, kan jeg udemærket fjerne det? :)

Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
@Dikki:
Ah, så det er en joke. Det var også så overdrevent at jeg tænkte det MÅTTE være noget i dén dur.

Men det kan godt have en uheldig indflydelse på folk der ikke ved det er en joke, her er det mest de helt grønne brugere jeg har i tankerne. Hvis de tror dét er kulturen (hvilket desværre ses herinde), så sendes der lidt et forkert signal.

/Jesper.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg ændrer den lige så, du har ret :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Er engang blevet taget med en halv joint og 2 gram hash. Var på vej til bakken med nogle venner en varm sommerdag. Vi sad i bilen og fyrede. Jeg sidder og puster ud af vinduet i et kryds hvor vi holder for rødt. Dem i bilen jeg puster røg ind i, fordi de har nedrullede vinduer, er pansere. Vi bliver stoppet længere nede af vejen, jeg smider pinden ud af vinduet, og melder protest da de ville kropsvistere mig, troede ikke jeg havde noget på mig, men havde glemt i min koger at jeg havde min vens ryger i min smøgpakke. Fik en bøde og konfiskeret rygern, så vi kunne ikke ryge på bakken, derfor drak vi ekstra meget i stedet.

8)

Medlem

Oh shit, bakken er sgu da lige åbnet :-D Jeg har længe gået og puslet med trip+rutsjebane-ideen (den har været oppe og vende et par gange herinde, de fleste syntes det er en dårlig ide), på noget andet end hash/bajere.... Måske et lavdosis syretrip og nogle shots til at tage de værste nerver.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Syntes det ville være et interessant trip... måske en bakkentur på en Meskalin og Æter combo..

8)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]