Resist skrev:
Så er det eddername ringe kvalitet!
0.3 - 0.4 gram er rigeligt til en hel nat hvis kvaliteten er god.
0,4g cocain er en meget passende dosis - hvis man taler HR og økonomi - derfor er cola et stof for idioter og ignoranter.
- Ligeledes er amfetamin og methamfetamin! - måske her med en svag undtagelse af økonomien.
Jeg har ikke problemer med at indtage rigtig føde, når jeg er på stimulanser.
Hvorfor skulle det være værre, at gå hen og købe en pizza, når man er på stims, end når ikke_?
Forestil dig frugt, fisk, rugbrød/æg/rejer - og spis det! uhmmm:) - drik evt. lidt vand til.
For at svare på noget af Blodpumps originale spørgsmål:
Jeg hevde engang adgang til noget meth, som var af en rimelig kvalitet, og sad stort set inde på mit værelse i 14 dage, mens jeg røg af det her stof.
Jeg nåede at indtage (at ryge) lidt over 3g, mens jeg stille og roligt kravlede ind et mere asocialt og afhængigt mønster. 14. dag kom min mor hjem fra studietur, samme dag som min far var blever indlagt med en blødende lever (ja, alkohol slår også ihjel), og jeg tænkte ved mig selv, at det var tid at vågne.
Jeg havde i de 2 uger sovet 10-12 timer cirka midt i forløbet, udover de stunder, hvor jeg havde nikket med hovedt foran skærmen.
Omverdenen kunne faktisk rende mig!
Jeg har set den udsendelse, fra tv2, med ham på meth, og jeg vil gerne se et nyt indslag med den mand!
Meth, eller for den sags skyld andre stimulanser, er ikke nødvendigvis dårlige stoffer, jeg har taget meth både forinden og efter den 14-dags tur, og har ikke haft problemer med at stoppe i tide. Men netop den gang var det ikke så nemt. Hvis jeg ikke havde boet hos de gamle, var det måske gået anderledes