Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 15:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Re: Spice !
Junior medlem

Jeg har prøvet en del af de der lovlige røgblandinger, spice gold, spice diamond, yacatan fire, pep spice, genie, sence og smoke. Spice diamond er helt sikkert den mest potente og et udemærket alternativ, hvis man ikke har adgang til cannabis eller skal på ferie eller farmors 70 års fødselsdag.
Rusen er meget lig cannabis, men hvis man har røget i rigtig mange år, vil man ikke finde rusen 100% tilfredstillende. Det er som om der mangler noget varme og rusen er sådan lidt metal-agtig, hvis man kan sige det på den måde. Man bliver skæv på en fin måde, men alligevel ikke på den helt rigtige måde. Forskellen er minimal og jeg tror man skal kende sin cannabis-rus rigtig godt før man bemærker det.
Oplever også at jeg bliver ret irritabel, hvis jeg ryger det over flere dage, også når jeg er påvirket af det.
Jeg bruger det nu stadig en gang imellem, hvis jeg synes en pibe skal have lidt mere power og jeg har lyst til at være godt skæv i flere timer. Det er som om det forlænger virkningen af cannabis, hvis man blander.
Jeg er heller ikke glad for at finde ud af, at der tilsyneladende er andre ting i, end det der står på pakkerne. Smagen og lugten af alle de ovennævnte er også absolut forfærdelig! og det er sgu ikke nogen 'naturlig' lugt der breder sig når man sætter ild til det, så det er ikke noget jeg har tænkt mig at bruge i noget særlig stort stil for fremtiden.

Junior medlem

Kan nogen, som har prøvet det, fortælle om man får røde øjne, tørke, fråder eller andet ligesom med originalen? Og nogen som har prøvet, at blande det i et almindeligt hash/pot mix?

Junior medlem

Nu har jeg prøvet at kigge på Spice gennem et mikroskop og det er helt tydeligt, at det er dækket af fine krystaller af en slags...ligner meget trichromes, som på skunk, men måske en anelse mindre.
Det er naturligvis ikke bevis for noget som helst, det er bare en observation jeg har gjort.

Medlem
Brugeravatar

Det er blevet testet og man har fundet den syntetiske cannabinoid JWH-018, hvilket nok er de små "krystaller". Problem solved - link her: http://usualredant.de/drogen/download/a ... wh-018.pdf (på tysk) :)

Junior medlem

V.I.P. skrev:
Kan nogen, som har prøvet det, fortælle om man får røde øjne, tørke, fråder eller andet ligesom med originalen? Og nogen som har prøvet, at blande det i et almindeligt hash/pot mix?

Spice Gold giver ikke rigtig nogen af delene...Du bliver bare mega sløv og tåger rundt, som et tog

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 6510 Gram
SkateMax skrev:
V.I.P. skrev:

Spice Gold giver ikke rigtig nogen af delene...Du bliver bare mega sløv og tåger rundt, som et tog

har røget spice / spice gold / spice diamond (og nogle andre smoking mix der virker), blev meget skæv og fik de rødeste sammenlukede øjne (får jeg ikke med hash) meget mer tørstig og sulten end med hash.

Medlem

Geografisk sted: 2400 Kbh NV
der er også en artikel om det i det aktuelle nummer af gratisbladet Vice. Det nummer med en pose med guldfisk og menneskehoved udenpå. Der er også en længere artikel om nogle svampe. Vice er dog ingen garant for lødig information overhovedet. men altid meget sjovt at læse. og tit en hel del om stoffer

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Der ser ud til at være forskellige syntetiske cannabinoider i forskellige brands og endda batches!

http://en.wikipedia.org/wiki/HU-210 blev fundet i Spice-pakker i USA
http://en.wikipedia.org/wiki/JWH-018 blev (som tidligere sagt) fundet i Spice-pakker i Tyskland

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]