Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 09 jul 2025 22:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Har nu været stoffri i tre dage, og jeg er allerede begyndt at få det bedre.

Den første dag var faktisk den værste, og jeg følte ikke subaxonen havde nogen effekt, men da jeg havde læst, at kroppen max kan indtage 24 mg, stoppede jeg der. Ellers var det, det sædvanlige nedtur med opkast, diare, kramper, uro i kroppen, svedeture, vejrtrækningsproblemer, kuldeture og konstant gåsehud over hele kroppen.

Allerede anden dag havde jeg det faktisk bedre. Ikke så meget bedre, at jeg havde lyst til at stå ud af sengen, men symptomerne blev meget svagere. Det lykkedes mig faktisk også at sove 3 x 5 minutter eller sådan noget, og jeg fik spist 3 skeer yougurt over dagen. Tog kun 16 mg subaxone.

I dag går det endnu bedre. Jeg har stadig kvalme og føler mig utrolig uoplagt og mat, og af og til kommer der en kulde/svede-tur samt lidt gåsehud, men jeg har tvunget mig selv ned i træningscenteret. Ikke at jeg slog min vægtløfter rekord - overhovedet, men det var mest for at få gang i kroppen igen, da jeg er mega-sulten, men af en eller anden årsag kan jeg ikke få noget ned endnu. Håber dog det kommer snart.
Jeg vil dog nu gå ind og tvinge en proteinshake i mig. Tror det er subaxonen, som gør, at jeg lidt hurtigere kommer til kræfter.

Tak for jeres mange gode råd og opbakning. De har helt sikkert gjort det nemmere. Jeg skriver videre, hvordan det går.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Fedt! Godt for dig - 3 dage er sgu en sejr i sig selv, men lad nu være med at fejre det med et fix ;)

Hold din sti ren, du kan godt være stolt af dig selv allerede!!!

Medlem

Geografisk sted: Bornholm
Det lyder som om du har styr på det og ud fra hvad du skriver lader det til at du kan gennemføre stoppet. Rigtig meget held og lykke, det skal nok gå. Om yderligere 3 dage har du det måske dobbelt så godt som nu. Bare vær stærk og hold ud :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Al mulig held og lykke herfra mate, kan slet ikke forholde mig til hvad det er du er gået/går igennem. Du må som de andre siger, være stærk og holde dig helt fra hero'en, et enkelt fix og du kan starte helt forfra. Så hold ud, i og ved til det er overstået!!! :D

Hygge

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Astralt plan
Jeg har aldrig oplevet en dope nedtur på egen krop, så jeg kan ikke rigtig sætte mig ind i det. Måske netop derfor synes jeg det er virkelig respektindgydende at høre hvordan du tackler det. Alene det at du har overskud til at holde et netboard underrettet er ret hårdt!

Max credit herfra, og skriv endelig igen med opdateringer.

Medlem
Brugeravatar

Jeg skulle til at skrive held og lykke men tror hellere jeg vil skrive lykke og god selvdisciplin til dig.

Godt gaaet indtil videre, haaber det lykkedes dig at holde dig fra det.

"In many shamanic societies, if you came to a medicine person complaining of being disheartened, dispirited, or depressed, they would ask one of four questions: When did you stop dancing? When did you stop singing? When did you stop being enchanted by stories? When did you stop finding comfort in the sweet territory of silence?"
-Gabrielle Roth

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Klap dig selv på skulderen!

Jeg har kun oplevet svagere versioner af opioid-abstinenser, men har virkelig været overrasket over hvor fysiskt og nasty det var. Føltes som en sygdom at skulle undvære stoffet.

Det lyder som en rigtig god idé at dyrke noget motion, så du kommer af med rastløsheden og bedre kan slappe af og sove. Og det giver sikkert også sund appetit så du kan få noget næring. Tjek evt. før/efter billeder af Trent Reznor (fra Nine Inch Nails) som inspiration :wink:.

Billede

og da han blev sund:

Billede

Hold os endelig underrettet fremover med hvordan du klarer den.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
Ville være spændende hvis du vil smide en update når du får overskud til :) Synes det er stærkt det du gør.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Hvaså, holder du skansen?

Medlem

... what a shame!

Medlem

Geografisk sted: CPH
Jeg håber virkelig det går dig godt, og at grunden til manglende update ikke er tilbagefald.
Mens jeg læser dit indlæg går det op for mig at jeg selv i skrivnde stund har været fri fra Heroin i et år, efter flere års dagigt misbrug.
Ønsker dig virkelig alt mulig held og lykke.
Gå evt. til nogle NA møder, det har hjulpet mig meget.
Lad samtidig dette være en advarsel til alle der eksperimentere med stærkt vannedandene stoffer: PAS NU PÅ!!
Vincent.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
ikke at jeg er særlig meget inde i dette område, men måske kunne det være en fordel at tage nogle beroligende urter for angsten osv. fx. baldrian, kamille, timian, lavendel eller lignende. melatonin til at sove på måske. bare et råd herfra..

Medlem

Geografisk sted: Helt væk
respekt

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt derude et sted.. der er jeg.. lige nu
Slå mig i hovedet NU hvis jeg siger noget forkert !
Kender ikke ret meget til opium abstinenser osv-
Men en af mine venner som er stoppet med at ryge heroin går på staden vær gang han får lyst til et fix- og så ryger han en pind med noget godt skunk eller tjald - det får ham til at slappe lidt af- eller også drikker han en bajer med mig og får snakket lidt ud osv..
Ivertfald kæmpe respekt til du at du idet mindste bare vil forsøge at stoppe og du har hold i 3 dage.. det er sku flot
Jeg hørte fra min ven at det var et fandens helved osv og har fået et indblik i hvor hårdt det faktisk er at stoppe- og bare det at indse at man bliver nød til det er et kæmpe skridt i sig selv.
Du skal nok klare den !
Bare tro på dig selv og bliv ved med at tænke på hvor glade mennesker og familie blir omkring dig når de høre du er clean-
Glæd dig til den søde pige du skal ud og møde og glæd dig til at tage i byen uden at skulle tænke på det næste fix.
Glæd dig min ven :-) og jeg er sikker på du nok skal komme videre i livet

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
puuhhaaa.. har prøvet den tur der så mange gange!! Men er dog ude af mit herionmisbrug nu og kan faktisk styre det selvom mit misbrug stod på i ca 4 år med nålen i armen.. Det er rigtigt flot gjort og det bliver svære og svære for hver gang man skal tage turen, så det er nu du skal stoppe. Bare vær stærk og lad forguds skyld være med at fejre det med et fix! Man falder direkte i igen og det kan også være din død.. Man opbygger mega hurgtigt en tolerance og man smider den også hurtigt så hvis man bare tar det man er vandt til så går man sku let hen og kradsser af!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]