Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 13:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Relativistisk båthorn

Jeg ved ikke om han har været oppe her før, men ellers kommer han det nu:

Her er sandheden om verden's tilstand mht narko:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=hlR0JrNOKIg&feature=channel[/youtube]

Han har mange flere på sin youtube profil, som er lige så gode.

edit: Ja så ska' jeg måske lige ha' linket med til han's profil: http://www.youtube.com/user/fknnewz
Han's nyheder er bedre end både DR's og tv2's tilsammen, og gratis, sku' jeg lige hilse og sige fra en kritisk licens-betaler :)

Senest rettet af DELETED ACCOUNT 20 mar 2009 08:46, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
my memori skrev:
''then you have a gun... what the fuck would you need that for having a good time?''

han er sku da slående rammende, med sine pointer.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
nice.. tror jeg ska ha min mor og hendes kæreste til at se den :D

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Fuck han er god... Lige før man får lyst til at smække den op på sin fjæsbog, men det kommer der sikkert ikke noget godt ud af :roll:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Snoezel skrev:
Fuck han er god... Lige før man får lyst til at smække den op på sin fjæsbog, men det kommer der sikkert ikke noget godt ud af :roll:

Wimp! Men tak for ideen... Den røg lige på min facebook.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Hello, landless peasants!!

yeti skrev:
Den røg lige på min facebook.

Samme her...

FKN news er nok den absolut fedeste youtube kanal ever.

"Would all believers in the after life please kill themselves, This is my only existence in the universe and your FKN it up. Live yourself to death,shop for victory,spend for your lives, die in debt. Perform dont compete Hahahahah."

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Synes han laver nogen skæve sammenligninger da han ikke tager hensyn til at langt mindre indtager narkotika, kontra tallene af udsatte mennesker i sammenligninger han laver.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: nordsjælland
flex skrev:
yeti skrev:
Den røg lige på min facebook.

Samme her...

Og her...

Men vildt gode pointer han har :) Men det er faktisk lidt skræmmende det med at ens læge slår flere ihjel med recepter :o

Junior medlem

Fed video :D

Jeg er ret vild med coke, og dette er stort set det eneste jeg tager, og så slog det mig. Er det egentligt svært at have en cocaplante?

Beklager hvis emnet er i den forkerte kategori :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Hvad fik dig til at poste det indlæg i den her tråd? Valgte du bare en tilfældig tråd?

Opret en ny tråd med dit spørgsmål eller brug søgemaskinen.

Junior medlem

Blev ret interesseret da han fortalte at coke ikke koster mere end sukker hvis der havde været lovligt, og vidste ikke rigtigt i hvilket forum jeg ellers skulle poste den i.

Relativistisk båthorn

twisted skrev:
det er faktisk lidt skræmmende det med at ens læge slår flere ihjel med recepter :o

Jep, læger burde ikke ha' den magt de har. Vores krop burde være vores egen, uden betingelser.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Super fedt! Tak for linket JEL jeg har ikke set det før.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
JEL skrev:
twisted skrev:
det er faktisk lidt skræmmende det med at ens læge slår flere ihjel med recepter :o

Jep, læger burde ikke ha' den magt de har. Vores krop burde være vores egen, uden betingelser.

Det var da en mærkelig kommentar. Din læge kan ikke tvinge dig til at lade dig behandle, hvad er det for en magt han har du synes er urimelig?

Relativistisk båthorn

@Thomhash; selv tak :)

@jim fear; Lægen bestemmer hvilket narko du må indtage, selvom du selv burde bestemme det. Du SKAL ha' en recept (teknisk set en tilladelse) fra lægen før du må gøre ved din egen krop hvad du selv vil. Det er den magt lægen blaa har.

Tvangs-behandling, og pres til 'frivillig' behandling, er myndighederne's domæne.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Hvad forhindrer dig i at hente det din læge har skrevet ud på recept og så smide pillerne ud?

Relativistisk båthorn

Jeg tror du misforstår, eller også gør jeg. Det jeg mener er at jeg ikke selv må bestemme hvad jeg vil købe af narko, men kun må købe det lægen har givet tilladelse til (når vi taler officiel narko selvfølgelig)

Site Webmaster
Brugeravatar

JEL skrev:
Jeg tror du misforstår, eller også gør jeg. Det jeg mener er at jeg ikke selv må bestemme hvad jeg vil købe af narko, men kun må købe det lægen har givet tilladelse til (når vi taler officiel narko selvfølgelig)

Dvs. du mener at du er bedre til at bedømme hvilken medicin din krop har brug for når du er syg? Det er ikke den uddannede læge der skal diagnosere din sygdom og bestemme (I samråd med andre læger hvis der er tvivl) hvilken medicin der skal bruges til at bekæmpe den?

Kan du selv se hvor fjollet det er?

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
du skal bare ha' noget coke så blir du frisk..

Relativistisk båthorn

Jugg skrev:
JEL skrev:

Dvs. du mener at du er bedre til at bedømme hvilken medicin din krop har brug for når du er syg? Det er ikke den uddannede læge der skal diagnosere din sygdom og bestemme (I samråd med andre læger hvis der er tvivl) hvilken medicin der skal bruges til at bekæmpe den?

Kan du selv se hvor fjollet det er?

Prøv nu lige at slappe af engang tåbe.

Når en ryger køber cigaretter, så vælger de selv hvilket mærke de vil købe, og hvornår, og hvor mange de vil ryge. Ok?

Selvfølgelig ka' lægen gi' råd og vurderinger, men den ska' ikke bestemme, kun råd-give.

Ideen med narko-legalisering er jo sådan set at man SELV ska' ku' vælge hvilken narko (der jo teknisk set ka' sammenlignes med medicin) man vil bruge og hvordan og hvornår osv.

Hvorfor har i så ondt i røven over at man SELV ska' ku' bestemme over sin egen krop? Hvorfor har i det kun godt når nogen træffer valgene FOR jer?

Bestem over jer selv, har i ikke lyst til det?

Brug nu for helvedet hovedet, istedet for bare at se rødt på automat-piloten hver gang der står JEL ud for et indlæg. I har vel for fanden lært at tænke selv alligevel.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]