Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 13:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Så blev vi omsider enige, og til juli tager vi 4 måske 5 gutter af sted til Prag.
Vi kunne godt tænke os nogen forslag om forskellige ting, vi kan foretage os i de 10 dage vi skal være der. Ting vi skal se, prøve, smage?
Nogen af os har hvert fald tænkt os at prøve a skyde lidt med en ak-47, nogen der har prøvet det i Tjekkiet?

Senest rettet af Alt Ædende Ateist 19 mar 2009 20:44, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
http://www.pissup.dk/prag/ her finder du alt du skal bruge, go' tur :)

8)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Valhalla
Lloret del Mar - Billigt, fyldt med kvindfolk og masser af sprit (og andet til at gejle en op)! :D

Medlem
Brugeravatar

Skal i til prag er al capones bar det fedeste sted at varme op inden man tar på diskotek, det er meget småt men lever virkelig op til navnet, virkelig gode og utroligt billige drinks!

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Alt Ædende Ateist skrev:
Så blev vi omsider enige, og til juli tager vi 4 måske 5 gutter af sted til Prag.
Vi kunne godt tænke os nogen forslag om forskellige ting, vi kan foretage os i de 10 dage vi skal være der. Ting vi skal se, prøve, smage?
Nogen af os har hvert fald tænkt os at prøve a skyde lidt med en ak-47, nogen der har prøvet det i Tjekkiet?

Desuden er vi lidt interesseret i mulighederne for at skaffe narko der nede? Hvad kan man få? Hvad er pris? Hvordan er kvaliteten?
Jeg ved godt den måske ligger på kanten af reglsættet, så hvis jeg er gået over stregen må en moderater jo dick slamme mig :-D

Du lyder som om du har jord i hovedet! Jeg håber du kommer til at skyde dig selv i foden.

Og ja, din post strider mod regelsættet.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Roskilde - Svogerslev
Barcelona... uden tvivl...
Dagene vil nogenlunde se således ud.
sov til middagssolen er gone
tag ned på stranden og sov tømmermændene ud (husk solcreme!!! det kan meget hurtigt gå galt dernede)
ved 18-19-tiden; tag hjem til hostel/hotel/whatever
spis mad
omkring ved 21-tiden tag til Las Ramblas og find en foretrukken pub/bar på en af sidegaderne (eller sidegade til sidegaderne)
ved 2-tiden (passer nogenlunde med at barene lukker) tag da en taxi (det er billigt - i siger bare Razzmatazz til chaufeuren) til det mest crazy disco med 5 clubs i et og samme hus >>> http://www.salarazzmatazz.com/

En lille detalje - begå ikke fejlen at tage ud til en af disse clubs (som næsten kun de lokale bruger - bonus!) for tidligt Catalanerne går i byen om morgenen!!! :D
Det er super ideelt, man skal dog kende nogle clubs for ikke at ende med at tage imod de tilbud man får på stranden. :o

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Llago og Espersen, prøv at læs mit sidste indlæg, valget er allerede faldet på Prag.

Al Capones bar er skrevet bag øret, tak for det :-D
Tak for forslagene og keep´em coming.

Citat:
Og ja, din post strider mod regelsættet.

Taget til efterretning.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Hvis det er ferie og drugs du er ud på, så vil jeg igen anbefale Portugal. Portugal har Europas mest liberale narkotika lovgivning, der gælder lidt de samme regler som i holland, altså at du gerne må ha til eget forbrug (op til fem gram mener jeg) Men forskellen til Holland er at i Portugal gælder disse regler for alle stoffer. Altså hvis du bliver stoppet med 4 gram hero, coke, mdma whatever, får du lov at gå videre, uden at politiet konfiskere det.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Har hørt at Malaga (Spanien) skulle være nice. Dejligt vejr, forholdsvis billigt drikkevare, gode damer ved jeg så ikke. :)
Men har da ihvertfald selv bestilt rejse der til her til sommer :)

Junior medlem
Brugeravatar

eedeolla skrev:
Hvis det er ferie og drugs du er ud på, så vil jeg igen anbefale Portugal. Portugal har Europas mest liberale narkotika lovgivning, der gælder lidt de samme regler som i holland, altså at du gerne må ha til eget forbrug (op til fem gram mener jeg) Men forskellen til Holland er at i Portugal gælder disse regler for alle stoffer. Altså hvis du bliver stoppet med 4 gram hero, coke, mdma whatever, får du lov at gå videre, uden at politiet konfiskere det.

Har du nogle kilder på det? Fordi man skal ikke spøge med sådan nogle ting.
:gud:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

SuperDansken skrev:
eedeolla skrev:
Hvis det er ferie og drugs du er ud på, så vil jeg igen anbefale Portugal. Portugal har Europas mest liberale narkotika lovgivning......

Har du nogle kilder på det? Fordi man skal ikke spøge med sådan nogle ting.
:gud:

Citat:
Effective July 2001, Law 30/2000 decriminalized possession of small amounts of several controlled substances for personal use in Portugal, including heroin, LSD, MDMA, cannabis, and others. Persons 16 years or older in possession of personal use quantities may be fined or required to undergo treatment, but are not liable for jail terms or criminal records. Personal use quantities are defined as ten times the average daily dose of the substance, as provided by Portaria n.° 93/96 in 1996 (see below). Possession of larger amounts is still punishable by jail, as is the sale or manufacture of any amount of a controlled substance.

http://www.erowid.org/psychoactives/law ... ugal.shtml

http://www.opioids.com/legal/index.html
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/823257.stm
http://www.google.dk/search?hl=da&rlz=1 ... %B8g&meta=

Altså du kan stadig ricikerer at få en bøde, men som jeg har forstået på de portugiser jeg kender, gør politiet det ikke. De gider kun bruge deres resoucer på storsmuglere og bagmænd

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: honolulu
Halugenlampe skrev:
HopIFjordeN skrev:
Chiller-Dog skrev:
HopIFjordeN skrev:
London! - her er må i så nok gå på kompromis med vejret=)

Er der ikke forholdsvis dyrt i London?!

Jo, men nattelivet rocker!!! Hvis man er til den britiske elektroniske scene mm!!

nej nu ved jeg det! hvis man skal kombinere noget elektronisk musik og strandfest, så skal man sgu tage til Sonar festivallen i Barcelona. det er godt nok sådan noget brilletechno de spiller. eller tag til goa i indien.

Troede ikke der sker det store i goa mere?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Citat:
Troede ikke der sker det store i goa mere?

Billede
Billede
Billede
Jo der sker stadig meget i goa, men nok ikke det som du havde håbet på :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Senest rettet af snufkin 06 apr 2009 16:05, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

jeg kunne sku ikke lige finde adressen på al capones, den må i selv klare, men jeg har et billede af stedet så i ved om det er det rigtige sted:
Billede
hahaha stive svin :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det burde ikke være tiiladt at drikke før man var fyldt 25 år

Dedikeret medlem
Brugeravatar

På søndag tager Ateisten til Prag med 3 gutter og han har et spørgsmål:
Hvis jeg bliver taget for spirituskørelse i Tjekkiet, mister jeg så mit danske kørekort?

Når jeg kommer hjem fra turen vil jeg skrive en kort beskrivelse af de forskellige events vi skal deltage i og en generel bedømmelse af Prag.

Medlem

Geografisk sted: KBH/Falster/Berlin
Jeg synes personligt du skal lade være med at køre spirituskørsel. Du kan ikke bruge dit danske kørekort til meget, hvis du ligger splattet ud, og man ikke længere kan kende forskel på dig og astfalten.
Skyd hellere med AK-47 og drik dig stiv og snup en billig Tjekkisk taxa hjem.

Prag er en fed by - go tur.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]