Ruka Galar skrev:
InSideYou og mange af de andrer der er her på boardet er faktisk de FÅ der prøver eller research om stoffet. og så sys jeg vi bør hjælpe og bakke hinanden op i stedet for nermæst skræmme hinanden væk.
- Som InSideYou også selv siger føler han sig nedtrykt lidt af Kaktus Klausen, det er nok ikke lige det der for ham til at komme tilbage en anden gang.
Den Quote jeg postede er fra Insideyiu
selv - postet for et år siden.
Prøv at læse, hvad InSideYou ellers har postet før du vurderer hvad jeg skriver til ham. Og vur´der så om han tager det til sig vi skriver til ham eller han er lige til en Darwin-arward.
Som Jim Fear skriver er kratom altså ikke helt uden risiko, inden du prøver et givent ekstrakt har du ingen jordisk chance for at vide hvad din dosis reelt er.
En helt anden er at nogen mennesker er allergiske overfor kratom.
Jeg forstår ikke du opfatter det som jeg tryner ham, stofferne vi snakker om her på psychedelia.dk er jo mangfoldige ift. f.eks. det enseste lovlige stof der må diskuteres på dcf, nemlig THC og mange kan have alvorlige konsekvenser, hvis de ikke omgås med respekt og doseres korrekt.
Det er faktisk utroligt hvad man kan lære herinde bare ved at læse gamle tråde istedet for bare hver gang at blæse en post af med "hjælp til dit og dat...ohh ups har taget det"
Nogle skulle have mange flere verbale tæsk, men vi er så rare herinde.
Jeg nyder selv kratom som tinktur, da det er så nemt at dosere via dråber.
og så smager det ikke af gederøvskæg