Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 21:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej jeg har fået noget amfetamin, som når man sniffer det giver en eftersmag af sæbe. Smagen er i munden ca 10 min efter man har taget en streg.

Mit spørgsmål er så om nogen herinde ved hvorfor det gør det?

Ham jeg fik der fra sagde det var fordi, det var smuglet ind i DK i sæbe! Synes det lyder underligt og tænker om de måske kunne være fordi der er blandet sæbe i.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
djromeo skrev:
der er blandet sæbe i.

Mit bud, når der skal cuttes er det ofte lige hvad de har ved hånden der kommer i. Har før hørt om der er nogle der cutter med vaskepulver, ikke ligefrem nogen drøm at få i næsen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
For en del år siden var jeg så dum at købe noget blåt pulver der angiveligt skulle være speed, jeg blev fortalt at den blå farve var på mode i Tyskland. Efter en enkel streg fandt jeg ud af at det var vaskepulver, og først efter lang diskution fik jeg mine penge tilbage.

Junior medlem

Okay, effekten var sådan set helt god. Men smagte bare utrolig dårligt!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Kan nikke ja til dette spørgsmål. Har også før prøvet speed som egentlig virkede fint men som havde en klam eftersmag af sæbe. Jeg har også hørt at nogle havde blandet vaskepulver i!

Drop din makker der, og find en ny. Ikke værd at købe!

Medlem

djromeo skrev:
Hej jeg har fået noget amfetamin, som når man sniffer det giver en eftersmag af sæbe. Smagen er i munden ca 10 min efter man har taget en streg..

Wonder why :roll: find noget andet

Medlem

Geografisk sted: hjortshøj
det har jeg også pøvet, i 97/98 var der det bedste pulver, jeg nogensinde har prøvet, som havde en vaskepulver smag! der var en syret virkning med stærke farver, det skulle stamme fra polen. der er jo mange typer af amf, så helt sikker kan man aldrig være. prøv at blande en smule i vand, og ryst det,-kommer der bobler / skum?

Junior medlem

Har lige opløst det i en smule vand, der kun ingen skum/bobler.. dog en smule bundfald som jeg har ladet blive i glasse sugede resten op med en sprøjte... nu resten af vandet i min ovn og damper af...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Smid pisset ud, og find en ny makker. Ellers skal du HVER GANG hjem og rense det osv. før det er klar til brug. Gad jeg skisme ikke da.

:)

Medlem

djromeo skrev:
Har lige opløst det i en smule vand, der kun ingen skum/bobler.. dog en smule bundfald som jeg har ladet blive i glasse sugede resten op med en sprøjte... nu resten af vandet i min ovn og damper af...

ok så prøv det! det er kun folk med tegnedrengen iorden der smider det ud! men så finder man jo ikke ud af hvad det var!. var fedtet eller tørt pulver? en anden gang så bare drik vandet! har du prøvet at dyppe fingeren i vaskepulver og smage? det er ikke sjovt! men kan være en hjælp! amf opløses i vand og bundfaldet er nok kreatin ( man finder næsten aldrig amf uden kreatin ) det kan du finde ud af ved at smage/tygge en smule mellem tænderne! hvis det knaser er det højst sandsynligt det!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

cloud9 skrev:
det har jeg også pøvet, i 97/98 var der det bedste pulver, jeg nogensinde har prøvet, som havde en vaskepulver smag! der var en syret virkning med stærke farver, det skulle stamme fra polen. der er jo mange typer af amf, så helt sikker kan man aldrig være. prøv at blande en smule i vand, og ryst det,-kommer der bobler / skum?

Amfetamin er amfetamin og det skal IKKE smage af vaskepulver!

Medlem

Amfetamin er IKKE bare Amfetamin! der er en grund til at det det hedder Amfetaminer!
lad os få en Xpert på banen..kenishii...dextrose og de andre..hvor er i ?

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
cloud9 skrev:
Amfetamin er IKKE bare Amfetamin! der er en grund til at det det hedder Amfetaminer!
lad os få en Xpert på banen..kenishii...dextrose og de andre..hvor er i ?

Amfetamin er amfetamin - alpha-methyl-phenethylamin. Oftest fås det på sulfatformen.
Der findes andre amfetaminer, men det er oftest stoffer med en noget anden effekt. Methamfetamin har en lignende effekt, men med forøget potens og varighed. MDMA er også et amfetamin, og virker som du ved en hel del anderledes. Selv stoffer som DOB hører til amfetaminklassen. Men grundlæggende burde amfetamin være amfetamin (med forbehold for eventuelle subtile variationer som følge af forskellig saltform).

Medlem

ja rigtigt, jeg siger jo også at det virkede kraftigt med mange farver..så det var IKKE alm. dextro-amf eller benzedrin eller preludin. meskalin er også phenethylamin ligesom 2cb men du har ikke selv prøvet det kan jeg høre...hvor tit møder du en pusher der ved hvad han sælger? jeg har aldrig mødt andre forklaringer end " det er helt ren amf!" year right! ps det var IKKE meth-amf
anden forklaring please? der må være nogen som tog amf i århus i 97/98

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

cloud9 skrev:
ja rigtigt, jeg siger jo også at det virkede kraftigt med mange farver..så det var IKKE alm. dextro-amf eller benzedrin eller preludin. meskalin er også phenethylamin ligesom 2cb men du har ikke selv prøvet det kan jeg høre...hvor tit møder du en pusher der ved hvad han sælger? jeg har aldrig mødt andre forklaringer end " det er helt ren amf!" year right! ps det var IKKE meth-amf
anden forklaring please? der må være nogen som tog amf i århus i 97/98

Det lyder ikke til at have været et amfetamin hvis det havde en stimulerende effekt med "mange farver".

Mon ikke det har været et psykedelika? De er også vanvittigt stimulerende og er jo kendt for deres store indflydelse på sanserne.

Som prom skriver så findes der mange slags amfetaminer, men de fleste har en helt anden virkning ens det klassiske amfetamin som florerer meget rundt på gadeplan i Danmark, og DET er der altså kun en slags af, hvilket aller helvedes farver og dufte i selve pulveret ikke kan ændre på.

Medlem
Brugeravatar

bland lidt kakao pulver i, meget lidt.
det burde tage den klamme smag, og i stedet give dig kakao :D!
har før brugt et par gange..

Medlem

cloud9: Jeg synes det lyder som 2c-x, der var jo en lang periode hvor de florerede uden folk fattede hvad det var.
Jeg synes det må være et minimums krav at man ved hvad man sælger og det er kun med nogle kopi valium at den er slået fejl. Men jeg har så heller aldrig købt hverken coke eller amf.

mvh
Anarkrig

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
2c-x solgt som amfetamin? Damn der må det være gået galt for nogen. :(

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]