Creator skrev:
Det der kender jeg også alt for godt... Efter heftige branderter vågner jeg tit meget pludseligt, meget tidligt og føler mig faktisk ret klar i hovedet, nærmest som om jeg er renset for banalt tankemylder som havde jeg mediteret, og så er det som du nævner, tit nogle ret vilde erkendelser jeg kommer frem til. Jeg har også et øget behov for at skrive og tegne med tømmermænd. Jeg har tænkt over fænomenet et par gange og har en ide om hvorfor jeg i første omgang tager på druk. Jeg er ret sikker på at jeg tit gør det af årsager der ikke er mig fuldstændig bevidst, men jeg er sikker på at der af den ene eller anden årsag har opbygget sig et behov i mig, for at komme "derud" hvor jeg er, når jeg har tømmermænd og ikke pga. et behov for selve fuldskaben og alt det sociale der hører med, men pga. det afbræk jeg får i min hverdags-virkelighedsopfattelse.
Måske er der flere der går og bliver snydt af deres underbevidshed, til at tro at det er selve branderten de er efter?
Jeg kan nogengange have det lidt på samme måde efter sex....
Jeg tror man smider nogle hæmninger af sig, både under fuldskab og sex(sådan burde det i hvert fald være), og derfor for afløb for nogle undertrykte ting i sig. Det kan være at der er dem du får afløb for?
Jeg ved dog ikke en skid om emnet, så det her er lommefilosofi