Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 20:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Hvor stærkt er det salvie du ryger for at få et godt trip?
Alm. Blade 1-1½ gram 12%  12%  [ 2 ]
5 X Ekstrakt 0,2 - 0,5 gram 29%  29%  [ 5 ]
5 X Ekstrakt 0,5 - 1 gram 6%  6%  [ 1 ]
10 X Ekstrakt 0,2 - 0,5 gram 18%  18%  [ 3 ]
10 X Ekstrakt 0,5 - 1 gram 0%  0%  [ 0 ]
15 x Ekstrakt 0,2 - 0,5 gram 0%  0%  [ 0 ]
15 X Ekstrakt 0,5 - 1 gram 0%  0%  [ 0 ]
20 X Ekstrakt 6%  6%  [ 1 ]
Jeg er ligeglad jeg ryger 40 X Sally Ekstrakt 29%  29%  [ 5 ]
Afgivne stemmer : 17
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: oppe i din momz
:shock: What?? jeg fik et chock! :shock:
Det er jo ikk noget problem at få sally ind i landet....jeg tror ikk at hundene har lært lugten af hellig mynte at kende.heheheh :lol: optur!

nå nok praleri...jeg skriver jo her for at høre jeres mening!

Jeg fik 30 g. Salvia D oacxal blade ind af døren. Smed det hele i min nyindkøbte 50 kr,- ´s kaffemølle( God investering hvis du er til urter!), og møllede løs.

Jeg havde læst en masse om set og setting og at det var temmelig vigtigt ved salvia indtagelse, så mig og min kammerat låste os inde i lejligheden med stearinlys og god chill-out musik. Kyphi - Digitalis styrer.
Vi tog en tjubang og fyldte hovedet med ca. 1½ - 2 g blade og jeg startede den op. holdt lighteren på og holdt røgen inde i 30 sek. ventede....
Ikke en skid skete der. Min kammerat prøvede at ryge men fik den ondeste hosteren på, ligesom når man ryger ren pot på bongen, men intet skete. Sally smager sq desværre meget lig dårlig dækblads-pot.

Jeg røg på psycheldelia.dk og fandt ud af at lave et simpelt ekstrakt med acetone. Det var ret nemt faktisk, så jeg skulle kun bruge 2 forsøg før jeg fik det gjort korrekt. men så havde jeg også 5 gram 5X sally ekstrakt!
Og jeg kan godt love at et enkelt Bonghovede at det ekstrakt VIRKER BARE!
Nu har efterhånden nogle stykker af mine kammerater ( og deres forældre!!) prøvet at ryge af det. Bare et hoved, og de flyver rundt i rummet og hører stemmer osv.
´
Første gang jeg røg det,fik jeg flået min sjæl ud af kroppen og røg 10 år tilbage i tiden. Det var vildt nok men jeg syntes ikk rigtig at jeg kom "Helt igennem".
Når jeg ryger det nu er det som om at jeg kommer til en slags perron hvor jeg skal rejse fra men jeg kommer aldrig afsted, der er noget/nogen der vil have mig med et sted hen men jeg kommer aldrig med! Selv om jeg ryger 2-3 hoveder i træk!

Så nu spørger jeg jer andre sally trippere, er det bare mig der skal ryge noget stærkere ekstrakt eller gør jeg noget forkert?
Jeg vil gerne på indre rejse og måske i lidt længere tid en det klassiske ind-ud af sally land!

Titel:
Medlem

Du burde kunne få et længere trip ved at smide det i munden og gnaske på det i et godt stykke tid. Der skulle efter sigende ikke være ret behageligt pga. smagen, men effekten skulle være længere. Held og lykke

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
Det er lidt længe siden jeg har læst om det, og har endnu ikke prøvet den indtagelsesmetode endnu. Men mit umidelbare forslag er at du lægger det under tungen i 15-20 min mens du sidder med lukkede øjne og slapper af, spytter det ud, og ligger dig til at meditere i et mørkt rum. (dosen kender jeg jo af åbenlyse årsager ikke, men mit gæt er at du sikkert bruge en smule mere end du gør når du ryger).

Trippet skulle vare væsentligt længere, men skulle så vidt jeg husker være knapt så intens, så det er vigtigt at du slapper af, og at der ikke er alt for mange sanseindtryk rundt om dig, som kan distrahere dig.

Jeg tager nok en kort tur snart, det er ved at være et års tid siden efterhånden, og så forsøger jeg mig nok med en længere tur inden året er omme...... God tur :D

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
200mg 5x ekstrakt er mere end rigeligt til mig.

Første gang jeg prøvede salvia med den dosis, fik jeg gennembrud/egodød og gik ind i helt andre dimensioner. Det var en meget skræmmende oplevelse, for jeg var slet ikke inde i den verden, og jeg forventede ikke at komme SÅ langt væk på det allerførste gang. Min oplevelse på de 10 minutter føltes som mange århundreder... a never-ending story (og det kender du sikkert selv).

Derfor: Vær forsigtig med ekstrakter... nogle er mere følsomme end andre, og salvia er et af de kraftigste psykedelika der findes!

Titel:
Insane psychedelia user!

stingray skrev:
Du burde kunne få et længere trip ved at smide det i munden og gnaske på det i et godt stykke tid. Der skulle efter sigende ikke være ret behageligt pga. smagen, men effekten skulle være længere. Held og lykke

Jeg menerdet skulle være mindre intenst end når man ryger det. Og salvia smager virkeligt elendigt.

Titel:
Medlem

Jeg har prøvet det med at tygge tørrede blade, og udover at det smager forfærdeligt, så er effekten meget mild. Jeg oplevede måske at mit syn blev en anelse skarpere, men det kan ligeså godt have været placebo.
Jeg har oplevet at set/setting virkelig kan have en stor indflydelse på ens trip, måske i skulle prøve at ændre lidt på det?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Nu ved jeg godt det her en en meget gammel tråd, men ville lige prøve og se om jeg kan få et svar her inden jeg opretter en ny tråd, bare lii for og være helt idiot sikker på det her: Hvis jeg ønsker og lave et hjemmelavet ekstrakt af 1x blade så putter jeg min mængde fx 10 g blade, kører det igennem min grinder til at det er helt fint, bagefter putter jeg så min mængde 1x blade i en skål og overhælder dem med iskold acetone. (Hvor lang tid skal de ligge der i?) Bagefter filtrere jeg bladene fra med en fin masket si, bagefter tager jeg så den mængde blade jeg ønsker og lave til ekstrakt og putter dem i acetonen, hvorefter jeg inddamper det hele i ovnen ved 50 grader? Og tada, så har jeg bagefter et hjemmelavet 11x ekstrakt klar til at ryge?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]