DR-D skrev:
Det er vel meget naturligt siden "næsten" alt der indtages nasalt ER dødsnarko

Jamen er det ikke sådan, at hvis det kan sniffes, så skal det da den vej - det eneste jeg spiser som egentligt også burde sniffes er MDMA - men det virker bare bedst i mavsen

Alt andet sniffer jeg - har endda prøvet at sniffe flydende lsd - tørret ind i diverse andre narkotiske substanser. Og det virker at sniffe det, ganske anderledes onset - men det nok psykisk og ikke noget med indtagelsesmetoden at gøre.
Men det med fordomme om at sniffe ting - da jeg gik i folkeskolen for mange mange år siden, der var vi nogle drenge som var rigtig "seje" fordi vi kunne ryge cigaretter gennem næsen - så mon ikke den fordom har noget med miljø at gøre?
Personligt har jeg kun fordomme overfor folk der IV'er - i mit hoved er det junkier og junkier har jeg ikke noget gode erfaringer at all dermed siger jeg ikke at alle der IV'er narko er nogle fjolser, kun dem jeg har mødt og der er altid undtagelser der bekræfter reglen og kan godt acceptere der sidder folk og er blæst vha IV bare jeg ikke skal se på de gør det.
Opis: Munden er det normale redskab? He he, det vist igen miljøbestemt - i starten var min opfattelse at man røg narko - mest fordi jeg selv røg fede og så de film vi så - folk der røg crack - heroin. Der var da også folk i filmene der sniffede og stak sig selv - men det opfattede jeg som rigtige narkomaner - hvor jeg efter er blevet bedrevidende - så det nok dem som ryger det, der er de værste - nu har jeg aldrig prøvet at junke kokain, men har røget en del freebase i perioder og må da indrømme at jeg ikke kan føle mig mere narkoman end når jeg freebaser kokain.
Men det med narkofordomme er faktisk ret sjovt, selv folk på narko har fordomme overfor folk på andet narko... Så snart jeg siger til folk jeg har ketamin på mig, så bliver øjnbrynene hævet og udtrykket i øjnene kommer frem (medmindre det folk der selv tager det) fordi ketamin - det jo blæserhero - så man fandme narkoman, men men men - så kommer de sjove - de samme mennesker er tit helt enige i at hvis man er på LSD så er n2o og Ketamin bare det bedste at blande med, men ketamin alene er for smeltet for dem - det ret sjovt når man kan have fordomme imod et stof alene, men når det er i kombination med andre stoffer - så det helt fint at tage...... Nok fordi de fleste ikke kender reglen med ketamin - små streger = socialt mdma-speed-coke agtig rus med noget psykedelisk på sidelinien og store streger er jo direkte isolering fra virkeligheden og superpsykedelisk kropslammende.
Tror dog de fleste fordomme omkring narko er bygget op omkring billederne af de stofbrugere der har ramt bunden - når man identificere det at tage et stof med en person som ser slidt ud og ligner en bums, ja så kan jeg godt forstå folks fordomme - hvis man nu tog alle blomstereksemplerne, dem der passer deres job, deres krop og alt andet - så havde folk jo nok et andet syn på stofferne - men da nyheder om dårlige ting sælger bedre end gode nyheder, så hører vi aldrig om de gode ting omkring de dårlige ting... Underlig sætning.