KennethK skrev:
Hej Gonzo
Hukommelsen fejler intet

Jo, jeg får 7,5mg diazepam, noget jeg selv trapper lige så stille ud af. Benzo abstinenser er og bliver de værste, men når jeg fjerner 2,5mg pr måned, så går det helt fint.
Mht Oxynorm-nedtrapning. Det gode er, at det er hurtigvirkende opiod, så det er hurtigere ude af kroppen. Men ja, jeg håbede at høre, om andre har nogle fif eller andre erfaring(med andre lægemidler eller urte, som kan købes i helsebuktikker) med at dæmpe abstinenssymptomer. Vi kommer jo ikke fra, at det er en hård omgang. Så derfor er alle "husmor-råd" er velkommen"???
Oxynorm er kapsler og kan desværre ikke deles.
En kold tyrker på Oxynorm 20mg, hvor lang tid varer abstinenssympomer? Eller f.eks. at fjerne 10mg og ugen efter fjerne de sidste 10mg??
Mvh
KennethK
Du kan vel knuse dem, for derefter at dele dele pulveret ud i de ønskede mængder?
Har jeg da haft gjort, også med kapsler.
Det kunne så sniffes eller ligges på tungen og så skylle efter med vand.
Eller simpelthen også bare blandes op med vand, men det er har jeg gjort et par gange med deoptmedicin og det smager bestemt ikke rart.
Mht. abstinenserne er det vel forskelligt hvor lang tid de psykiske abstinenser varer?
Ved godt det ikke er det samme og have brugt dem til smerelindring, som at have brugt dem rekreativt mht. de psykiske abstinenser, men varierer vel stadig meget fra person til person, og hvordan personens sindstilstand er i det pågældene øjeblik, etc.?
Angående de fysiske tror jeg du kan regne med 4-6 dage af den "slemmere" slags, går ud fra du har taget dem i forholdsvist lang tid?
20 mg. er trods alt ikke ekstremt meget. I hvert fald ikke sammenlignet med doserne som nogle af narkomanerne derude indtager.
Men tålmodighed er en dyd Kenneth, det er svært at "booste" hastigheden af processen, desværre, men det ved du vel egentlig selv alt om?