Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 00:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

en rigtig pollen ryger skal faktisk heller ik boble særlig meget :) og topskuds ryger bobler da heller ik så meget men det er fucking ordenligt alligevel :P

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gøbenhavn
Hvis jeg ikke tager meget fejl er "blødheden" af hashen et resultat af hvor meget (hash) olie der er i klumpen, dvs. at hvis det bliver anbragt i en høj temperatur bliver det blødt, men bliver det udsat for kulde bliver det stenhårdt igen, så derfor kan m an sig at god tjalds konsistens afhænger af temperaturen, man kan nok ikke regne med det 100 % da dårlig hash godt kan fuskes med så det bliver blødt, med f.eks. andet olie og eddike så det bliver blødt og lugter kraftigt... men i må ikke hænge mig op på det ... men det er rigtigt som vinkelsliber siger skal hash smages før man kan bedømme det, ikke skue hunden på hårene... er tit blevet skuffet i forhold til udseende/lugt osv. i forhold til virkningen. især med sort tjald , nogen gange får man forventningerne lidt for højt op fordi tjaldet har den farve...

Medlem
Brugeravatar

Jeg plejer som regel, hvis jeg ikke har mulighed for at lave bobletesten, at sidde med klumpen i hånden i et halv minuts tid - efter det, hvis det er god røg, er den gerne blød (når det er hårdt hash - blød hash stoler jeg som regel på er godt hash) - selvfølgelig tjekkes lugten som det første.
Som hopifjorden siger, så er blød hash ofte bedre, men hårdt hash kan helt sikkert være ligeså godt som det bløde - jeg plejer bare at være mere påpasselig med at tjekke detaljer omkring hårdt hash inden køb.

Mvh,
Gargarin

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]