Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 14:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Sniffe ryst
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Hey folket på psy.dk tænkte på om der er nogen der lægger inde med nyttig viden omkring om man kan sniffe krystalerne fra ens skunk planter? Og hvis ja så om hvor effektivt det er sammenlignet med at ryge det? søgte efter det og syntes der var noget om det i cannabis fact bogen ting herinde, men er åbenbart ikke mentalt i stand til at finde det?

8)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Tror det bliver en træls og fedtet affære, hvorfor vil du lige sniffe det? :)
Skal ikke kunne sige om det virker, men svjv skal cannabissen opvarmes for at nogle af cannabinolerne bliver aktive og man får fuld effekt af det.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Efter hvad jeg fandt frem til skal det være vandopløseligt, så ryst ville ikke være en mulighed.

Kilde: http://www.bluelight.ru/vb/showthread.php?t=117572

Medlem
Brugeravatar

Ja okay fair nok... tænkte bare på at blive man ikke helt væk når man sidder i hamp planter hele dagen hvis man nu f. eks sidder og klipper dem til efter høst... hvis det er tilfældet burde der jo være et eller andet der bliver optaget uden der er ild i det?

8)

Medlem

Thc kan ikke optages nasalt.
Jeg vil TRO! at du kan opløse dit ryst i alkohol og bruge det som næsespray. Dette er udelukkende teori.

Junior medlem

lav nogle nutella kiks og drys det på ;) så lidt tid i ovnen, og æd dem..

ikke det sniffe lort der.. hvorfor ikke bare æde...

"det sejere at sniffe hihihih"

Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
I er helt gal på den. Hash skal tages i sprøjte 8)

Medlem
Brugeravatar

steezyr skrev:

Synes du det? o0

Junior medlem

Shperma skrev:
steezyr skrev:

Synes du det? o0

nej lige netop ikke.
fatter ikke hvorfor fyren vil gøre det.
han kan æde sit ryst

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Min pusher har fortalt mig at han tit indtager ryst nasalt og for en god virkning ud af det, men efter hvad jeg har læst her kan det godt lyde som om han er offer for placebo.

Medlem

Geografisk sted: Hillerød/København
Ville også sige det er ret umuligt. Aner ikke en skid om hvordan THC evt kunne komme i blodbanerne via næsen, men det må da give en virkelig ond allergisk reaktion ? det er jo ren plante pollen (ligesom birk, græs og bynke pollen), og selvom jeg ikke har nogle specielle allergier har jeg fået nogle slemme nyseture når jeg har lavet ryst og fået tværet noget af det i/omkring næsen :b kunne ihvertfald forestille mig at det må kilde noget så forfærdeligt !

Medlem
Brugeravatar

men hvis man sidder i lukket lokale, med en masse plants, bliver man så ikke blæst af pollen eller krystaller eller?

8)

Medlem
Brugeravatar

steezyr skrev:
Shperma skrev:
steezyr skrev:

Synes du det? o0

nej lige netop ikke.
fatter ikke hvorfor fyren vil gøre det.
han kan æde sit ryst

Fordi det sejt?

8)

Moderator
Brugeravatar

PsychelicPopartist skrev:
Ville også sige det er ret umuligt. Aner ikke en skid om hvordan THC evt kunne komme i blodbanerne via næsen, men det må da give en virkelig ond allergisk reaktion ? det er jo ren plante pollen (ligesom birk, græs og bynke pollen), og selvom jeg ikke har nogle specielle allergier har jeg fået nogle slemme nyseture når jeg har lavet ryst og fået tværet noget af det i/omkring næsen :b kunne ihvertfald forestille mig at det må kilde noget så forfærdeligt !

Der er ikke Aktive stoffer i hanplantens pollen. Pollen-ryger er et misvisende navn, som så meget andet pusher-slang. Det er hunblomstens trikomer (ses omhvide, gule eller brunlige krystaller på hunplantens blomster/topskud/buds) man ryger.

Blæste Nico, jo hvis du sætter ild til det i dét indelukkede rum dér, skal du nok blive skæv, ellers har jeg svært ved at se hvordan det skulle lade sig gøre.

Medlem

Geografisk sted: hjortshøj
Blæste Nico skrev:
men hvis man sidder i lukket lokale, med en masse plants, bliver man så ikke blæst af pollen eller krystaller eller?

8)

jeg vil gætte på at det JEG altid bliver blæst af, når jeg klipper efter høst, er æteriske olier som fordamper. på mig virker det som en blanding af LSD g DMT
og angående snifning: THC kan ikke opløses i blodet, den eneste grund til at det virker er at det bliver sunket og kommer ned i maven! men hvem har lyst til at sniffe 1g af noget der føles som fint savsmuld! så vil det da være langt klogere at stege det i ½-1 tsk smør og så komme i enten kaffe, the eller kakao, så virker det også mindst 4x så kraftigt end hvis man sniffer det....men lad da bare ham gutten spille smart! og grin når han nyser eller får næseblod :D

Medlem

Geografisk sted: På flugt
Ved ikke om jeg har forstået din post korrekt, men whuuuut? æteriske olier giver samme virkning som en blanding af lsd og dmt? I think not.

Medlem
Brugeravatar

Ja okay så konklusionen af denne tråd må så være uanset hvor meget jeg vil prøve, vil der ikke være nogen effekt af at sniffe mit ryst? men tak for svarende guys selvom resultatet er skuffende :)

8)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Skeletor skrev:
Ved ikke om jeg har forstået din post korrekt, men whuuuut? æteriske olier giver samme virkning som en blanding af lsd og dmt? I think not.

Tjek tråden igen - halvdelen er en gang ævl og bævl. :cheers:

Medlem
Brugeravatar

tja det virker umiddelbart som om at dem der har en smule styr på det claimer det ikke er muligt, men kunne være man skulle donere sin egen næse, til et såkaldt lille eksperiment :)

8)

Medlem

thc kan ikke optages nasalt. som sagt skal du lave en alkohol opløsning. om det er behageligt skal jeg ikke kunne sige. Jeg foretrækker at ryge mit cannabis. det er for mig 50% af hele oplevelsen.
Men kast dig ud i det. og husk nu at placebo kan føles meget virkeligt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]