Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 01:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: white russian
Junior medlem
Brugeravatar

hej... I år har jeg tænkt mig at dyrke noget "white russian" da jeg har hørt det skulle være godt, og jeg blev lidt træt af sorten "Lowryder" syntes ikk kvaliteten var helt i top.
any ways jeg ville kaste mig ud i noget white russian, ville høre om i har nogle gode råd til den sort om dyrkning osv.
kan sorten holde til det danske klima? da det skal være outdoor grow

tak på forhånd :D

Moderator
Brugeravatar

Den kan gode klare det danske klima ja, har selv dyrket den de to sidste år. Den dyrkes bare ligesom andre hampplanter, der er ikke så meget anderledes dér. Det kan dog være nødvendigt at tvinge den i blomst, ved at give den 24-48 timers mørke, stille den i skyggen med en sort sæk over eller lign.

Junior medlem
Brugeravatar

fedt :D tak for det mester ;P er der ellers noget man skal være opmærksom på ?? hvordan har din høst været? er det en god rus?

Moderator
Brugeravatar

Udendørsdyrkning i Danmark har lært mig vigtigheden af godt dræn i jorden, i hvert fald hvis det er i potter (Jeg har ikke prøvet direkte i jorden, men kunne forestille mig det ikke var så stort et problem dér.) min høst har været ganske udemærket, omkring 30 g tørret skunk på en plante i 12 liter jord spande, ca. 150 cm høj fra jorden, dog præget af pletvis overvanding pga. regn, og en hård blæst en uges tid. Jeg synes det er en rigtig fin rus, en god hybrid mellem sativa og indika, let euforisk. Det kan anbefales at lave butan-nol, på noget af det, det giver en utrolig lækker rus, jeg smillede uden at kunne stoppe i en times tid, og var bare glad for omverdenen :D

Velkommen til forresten!

Junior medlem
Brugeravatar

damn det lyder lækkert :D skal helt sikkert prøve at lave butannol :P er white russian det bedste du har prøvede?
nomalt plejer jeg at købe min hash, men sidste år ville jeg prøve at lave min egen ;) det er mega spændende skal bare prøve at lave noget lidt bedre end lowryder #2 ser jeg frem til, nu er der jo ikk så lang tid til at vi skal til at så :D GLÆDER MIG ;P

Tak for velkomsten :D

Moderator
Brugeravatar

Det er ikke den bedste sort jeg har prøvet, men den er helt sikkert blandt de bedre, især pga. den butan nol der, selvom jeg selvfølgelig ikke har lavet nol på de andre, men det er i hvert fald godt :).
Er også begyndt at glæde mig til der ikke kommer frost mere, bliver hyggeligt at komme igang.

Junior medlem
Brugeravatar

hva er den bedste du har prøvede da? ja glæder mig også vildt meget til at komme igang jeg har fundet det pefekte sted i haven, med fuld sollys... det kan ikk blive andet end godt :P hvornår ville du begynde at så? tror jeg begynder i starten af april :D

Moderator
Brugeravatar

Det er nok Laughing Buddha. Det kommer nok an på vejret, men også deromkring. Lyder godt, held og lykke med det.

Junior medlem
Brugeravatar

tak du :D
og i lige måde ;)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Test først jeres gas - http://media.putfile.com/gas-test

Medlem
Brugeravatar

topskud og dcf har vist en eller anden dansk tilpasset white russian, men efter hvad jeg har hørt skulle den ikke være særligt nær den originale, men har ikke selv erfaringer med den

jeg har derimod dyrket et kryds med white russian x chronic kaldet fat russian ude, det brød sig ikke meget om det danske vejr
blomstrede sent og fik næsten med det samme mug og måtte flyttes ind for at blomstre færdig under kunstlys

personligt satser jeg mere på danske landracer og kryds af disse med mere exotiske ( man bruger jo heller ikke formel 1 biler til stock car race vel?)
det er surt at gå en hel sæson og spændt vente på noget som så mugner væk foran øjnene på en pga det ikke er modstandsdygtigt nok til det danske klima, eller for sent blomstrende

danish passion, leb27, afghan(dk) royal dane, thyphoon og div lignende kryds er vejen frem hvis du vil høste tidligt uden mug

jeg havde selv sidste år 7 mindre marker skjult inde i bøndernes majsmarker
alle høstet med ovennævne gener i slut september uden mug

lavede frø på dem alle som jeg nyder godt af endnu og lavede så kief/hash af det hele bagefter

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]