Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 10:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej,

Jeg tror muligvis jeg er ved at blive lidt syg, men med en kodimagnyl er jeg på toppen igen.

Sker der noget ved man tager svampe på samme tid med man har spist en kodimagnyl, og bliver trippet i det hele taget dårligere hvis jeg måske er syg?

/munchies

Medlem

Hvis du i forvejen er en af de mange(som jeg også selv er) der får problemer med maven på svampe er kodimagnyler bestemt ikke noget der gør det bedre.
I forhold til sygdom bliver oplevelsen imo meget mørkere og tung når man er fysisk utilpas fra starten. Alt ubehag du måtte opleve i trippet forstærkes og du kan nemmere riscikere at føle dig meget syg og brække dig.

Med mindre du er meget erfaren, og det er lige præcis det oplevelse du går efter vil jeg kraftigt anbefale at du venter.

Mvh
Anarkrig

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Halvvejs mod øst
Jeg har aldrig oplevet noget dårligt, ved at tage en kodimagnyl eller panodil. Jeg har tilgengæld oplevet, at få det bedre efter en gang svampe, hvis jeg har været småsyg.

Junior medlem

erfaren er jeg bestemt ikke ... det er faktisk første gang ;D

Medlem

Hvis det er første gang har du en stor oplevelse til gode, så spild den ikke på sygdom og codein kombinationer. Det er, hvis man er klar, en af de muligt største oplevelser i dit liv så forbered dig godt og få overvejet så mange detaljer som muligt før du hopper ud i det.

Ex
Oplevelsens varighed i forhold til pladsering?
Skal det være dagens lys eller nattens mystik eller noget helt tredje?
Hvem vil du gerne dele det med?
Hvad forventer du af oplevelsen og hvad håber du på?(det bliver sjældent som man regner med, men et spørgsmål man gerne vil fundere over kan fx bruges til at flytte fokus skulle det være ønskeligt)
osv.
Der er en gennemført huskeliste øverst inde i generelt du bør læse igennem, hvis ikke du allerede har gjort det.

Mvh
Anarkrig

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Har også engang trippet svampe mens jeg havde en god gang forkølelse, oplevede ikke noget decideret ubehag i trippet, men det kommer meget an på hvor opmærksom du er på din krops fysiske tilstand tror jeg. Jeg oplevede ingen gener fra sygdommen før jeg var på comedown, jeg havde faktisk glemt sygdommen fuldstændigt i trippet. Dagen efter var jeg stort set rask, skal ikke begynde og glorificere svampe som et middel mod diverse fysiske, men det er da lidt finurligt at Flimmer har oplevet det samme :D

Hvis du føler dig mentalt på toppen, på trods af dine fysiske skavanker, ser jeg generelt ingen fare i at du tager svampe mens du er syg. Men men men, da det er din første gang, vil jeg som Anarkrig sige, vent til du er rask, første gang skal imo helst være så perfekt som muligt :)

Junior medlem

Ok, tusind tak for hjælpen

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Jeg oplever det samme med rødvin! Bare for at sætte det i perspektiv.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]