Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 17:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hej :)

Har netop modtaget nogen Philosophers Stones, men de skal ikke spises idag så regner med at tørre dem, men hvordan er det lige at jeg gør det? :) på en avis med udluftning ligsom med alminglige svampe? eller skal de overhovdet tørres? :D

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
en hurtig søgning på tampanensis + storage gav:

Citat:
Fresh truffles like Psilocybe tampanensis and Psilocybe Mexicana contain about 70% of water and can be stored fresh in the fridge up to 3 weeks. Drying is easy. You simply spread out the truffles on a few news papers in a warm room. Speed the process up with a fan. Store the dried ones in a zip lock bag or any other airtight container, in a cool, dark and dry place. After 6 month the strength will decrease.

http://www.psychonaut.com/index.php?opt ... r_s_stones

Medlem

Tak :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Citat:
Usage:
Dosage: Take 5 to 9 grams for a normal trip and 10 to 15 grams for a strong trip. The truffles can simply be eaten as they taste not as bad as other magic mushrooms. Best is not to eat about six hours before ingesting.

Warnings:
Do not use when

Dedikeret medlem

Til alles information vil jeg da lige fortælle om mine personlige erfaringer med dem. De smager temmeligt godt når man tager dem i munden. Men så bliver forhandlernes løfter ellers brudt på det groveste. En meget kraftig syrlig-klam smag breder sig bagerst i munden og bliver der virkeligt længe. Diverse væsker kan ikke få bugt med smagen. "Trippet" er ikke særligt visuelt - med mindre jeg da har spist for få(?). Første gang med tampanensis spiste jeg 2g tørrede, og kunne kun mærke en smule kilden i kroppen. Ligesom comeup på cubensis. Anden gang spiste jeg 4,5g tørrede, der havde ligget opblødt i vand. Her fik jeg bare samme effekt - måske en anelse kraftigere. Men ingen visuels og stort set ingen "trippy" tankegang for mig.

Måske har jeg bare været uheldig med "herkomsten" af svampene. Men jeg tvivler stærkt på dette er grunden :lol:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vaikuntha
hold en pause og æd en dobbelt dosis...

Dedikeret medlem

KingOfBongbong skrev:
hold en pause og æd en dobbelt dosis...

Jeg er ikke svampoman, hvis det er det du tror.

Dobbelt dosis? 4,6 skulle svare til 3,5g tørrede cubensis, så jeg tror det ville være temmeligt dumt at spise 6g.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
De er ikke særlig visuelle nej, men de gir et lækkert tanketrip, fyldt med eufori. (for mit vedkommende i hvertfald) Har dog kun prøvet dem en enkelt gang, dosis var 30 g frisk (det smager af rådden hasselnød). Nu jeg tænker over det minder rusen faktisk en del om en LSD rus, det er knap så drømmende, det visuelle er der, men det er meget i baggrunden og der er masser af øjeblikke med dybe tanker.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Efter et fantastisk trip i Amsterdam på en lav dosis philosophers stones samt en del cannabis må jeg nu også tilskrive mig klicheen der finder dem tiltrækkende. Bortset fra smagen, den bliver meget godt beskrevet af Vinkelsliber.

Mit trip var heller ikke særlig visuelt men det introspektive i form af filosofiske tanker var i den grad til stede.

Er der nogen der har kendskab til hvilke aktive agenter denne type svamp indeholder? Virkningsmæssigt differerer de en del fra andre psykoaktive svampe imo.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Astralt plan
Den syrlige eftersmag er EKSTREMT træls.....

Te lavet på tørrede giver en knap så ækel eftersmag.

Dedikeret medlem

Resist skrev:
Er der nogen der har kendskab til hvilke aktive agenter denne type svamp indeholder? Virkningsmæssigt differerer de en del fra andre psykoaktive svampe imo.

Psilocybin, psilocin, baosystin og hvad alle andre svampe nu indeholder. Forskellige typer svampe indeholder forskellige koncentrationer af de forskellige, og føles derfor forskelligt så vidt jeg er informeret. :P

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Vinkelsliber skrev:
Resist skrev:

Psilocybin, psilocin, baosystin og hvad alle andre svampe nu indeholder. Forskellige typer svampe indeholder forskellige koncentrationer af de forskellige, og føles derfor forskelligt så vidt jeg er informeret. :P

Yep det er også sådan jeg har forstået det, var bare ikke sikker på om den her trøffel svampe også indeholdte psilocybin.

Ydermere er det faktisk kun spids nøgenhat og azurescens der indeholder baosystin i bemærkelsesværdige mængder. :)

Dedikeret medlem

Resist skrev:
Vinkelsliber skrev:
Resist skrev:

Yep det er også sådan jeg har forstået det, var bare ikke sikker på om den her trøffel svampe også indeholdte psilocybin.

Ydermere er det faktisk kun spids nøgenhat og azurescens der indeholder baosystin i bemærkelsesværdige mængder. :)

Ville bare lige nævne baosystinen da nogen nok ellers ville brokke sig over at jeg ikke havde nævnt dette :D.

Men disse trøfler indeholder psilocybin. :)

Junior medlem

magic truffles, skal spises i 10 grams portioner for at få en effekt. Det er meningen at man starter med halvdelen af æsken og gendoserer hvis man vil have højere virkning.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
karl-birk skrev:
magic truffles, skal spises i 10 grams portioner for at få en effekt. Det er meningen at man starter med halvdelen af æsken og gendoserer hvis man vil have højere virkning.

ja 10 gram friske og bestemt ikke tørrede !

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]