Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 18:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: midtjylland
hey en kammerat fortalt mig man kunne smide sine buds i fryseren i et par dage o så blende budsene .. så skulle alle de der crystaller falde af og så kunne man tage en pensel o pensle dem ud på et stykke parpis og så tage og hælde det ned i foliet der sidder på en pakke smøger og pres det godt sammen rulle det rund et par gange og så med et stykke tape til at holde foliet lukket og så smide noget avis parpir rundt om gøre det vådt og så ind i ovnen på 175 grader i 10 min tage det ud og press det med feks en kage rulle et pat gange ind i køleren med det til det er kølet ned og så sku man ha hash er det rigtig ??? MVH: duck

Junior medlem

Hold da op det var svært at læse :o
Du kan jo tjekke på YouTube under 'how to make hash'. Men ja, i bund og grund lyder det nogen lunde rigtigt.

Medlem

Geografisk sted: Bornholm
Det lyder helt korrekt mester, husk kommaerne næste gang fior vores skyld :P
Der er ingen der kan læse det der, uden at stoppe op et par gange.

Moderator
Brugeravatar

Finddel skunken/potten før du smider det i fryseren, og så er det vigtigt at du får plantedelene sorteret fra crystallerne, og at det er crystallerne du smider i folien. Ellers minder det, som Phansk siger meget om en film der ligger på youtube.

Medlem

heej tak for svarene det må jeg lie prøve næste gang mit grow er færdi hehe :P

bismann# helt sikkert kan jeg så i princippet ikk bare ta en nylon strømpe du ved dem damerne bruger o trække ud o et glas jeg har fyldt med potten så og så bar ryst ?? (og fuck min kammi er en snyder har lige set den der video hvor de gør det i hehe.. han sagde han selv havede fundet ud af det :P haha ... )

MVH: duck

og nårr ja ... hvis man laver hashen på den måde kan man så godt blande lidt canna oilie i ogs for at gøre det bedre ?? :)

Medlem

Du skal bruge noget finere gaza net. Med nylon strømpe får du et grønt ryst, og ikke brunt/gult.
Og ja du kan blande ryst og olie sammen. Det kaldes jelly hash og er lækkert.

Moderator
Brugeravatar

Man kan godt bruge nylonstrømper, problemmet er bare at de små huller deri, bliver større når stoffet strækkes, og der vil derfor komme flere plantedele i, end hvis man brugte filterstof med den rette størrelse huller. Ellers kan der fåes "pollen shakers" hos en del danske headshops, og koster typpisk omkring 100 kroner.

Jo det kan man godt, det hedder så vidt jeg husker Gumby-hash :P Hvis du vælger at gøre dette, behøver du ikke smide det i ovnen. Bar bland nol og ryst sammen.

Medlem

Hurby skrev:
Du skal bruge noget finere gaza net. Med nylon strømpe får du et grønt ryst, og ikke brunt/gult.
Og ja du kan blande ryst og olie sammen. Det kaldes jelly hash og er lækkert.

dumt spørgsmål men hva er gaza net ?? hehe

MVH : duck

Medlem

BisMann skrev:
Man kan godt bruge nylonstrømper, problemmet er bare at de små huller deri, bliver større når stoffet strækkes, og der vil derfor komme flere plantedele i, end hvis man brugte filterstof med den rette størrelse huller. Ellers kan der fåes "pollen shakers" hos en del danske headshops, og koster typpisk omkring 100 kroner.

Jo det kan man godt, det hedder så vidt jeg husker Gumby-hash :P Hvis du vælger at gøre dette, behøver du ikke smide det i ovnen. Bar bland nol og ryst sammen.

ved godt det med pollen shakers men syndes bar de er så små så man ikk kan put så meget i af gangen :( ..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]