Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 01:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hej alle :)
En af mine venner skal en tur til Østrig for at stå på ski. Han skal så bare lige have en lille klump med over, men han er lidt nervøs for narkohundene.

For det første sagde jeg jo til ham at han vel godt kunne skaffe noget der nede, men rigtig nok så tvivler jeg på der er meget af den grønne urt oppe i bjergene så det bliver nok lidt svært.

Men så kom jeg på en idé:
Hva nu hvis man tog sin klump, foldede sølvpapir rundt om den bare som beskyttelse og så ellers bare gav den en ordenlig omgang limpistol. Det bliver helt tæt og på den måde kan der vel umuligt trænge lugt ud af.. Eller hva siger i andre kloge hoveder? :D

Kaffeteknikken dur jo ikke ifølge station 2.. :peace:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Hmm kan narkohunde ikke lugte over hoftehøjde medmindre de bliver løftet op ifølge station2 lufthavns panser? så burde man vel have det placeret et sted som konstant er højere end det. Ellers kan han bruge et kondom og stikke det op i røven. go' tur :)

8)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Der er en del posts herinde der handler om politihunde og hash. Prøv at søge rundt. Jeg kan huske flere posts hvori der bliver beskrevet hvorfor det du beskriver ikke er nok - der vil hænge partikler fra hashen fast på dine hænder og på sølvpapiret.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
jeg så et program hvor en hund lugtede det han havde slugt. altså dte coke han havde i maven.
de kunne ikke gøre noget, det var kun fordi han indrømmede at han blev taget.

da jeg smuglede til frankrig købte jeg det bedste hash, så mængden ikke behøvede at være stor, og så tog jeg det i munden når den var ''kritisk'' så jeg var klar til at sluge det.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Come on - er diskuteret en million+ gange herinde.

Forresten:
Citat:
Ingen råd til smugling- Det er tilladt at debatere smugling,hvorfor ?, Hvorfor ikke? hvad er straffen osv. Men lad være med at spørge hvordan du gør.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Aron, med dine over 2 års ancenitet herinde, burde du vide bedre end, at stille sådant et spørgsmål herinde.
Klap i numsen herfra....

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]