Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 23:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 48 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
vestyjr skrev:
Erik T. Ion skrev:
Meskalin er afaik meget mere potent.. Mere dystert end svampe og med en del maveproblemer..

Det er ikke et førstegangs psykedelika!

Mescaline<Psilocybin<LSD

Så nej, det er jeg ikke helt enig med dig i.

Hvor har du det fra?
Mener du potent iforhold til dosen eller hvad? For ja du skal indtage mængde for at trippe på meskalin.

Titel:
Medlem

vestyjr skrev:
Erik T. Ion skrev:
Meskalin er afaik meget mere potent.. Mere dystert end svampe og med en del maveproblemer..

Det er ikke et førstegangs psykedelika!

Mescaline<Psilocybin<LSD

Så nej, det er jeg ikke helt enig med dig i.

Jeg mener kraftigt.. Jeg ved ikke hvordan jeg skal forlare mig her..

Og dog! Ren meskalin fylder ikke meget..
Det er også ligegyldigt 8)

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
HVIS man endelig har ren meskalin, så fylder 300 mg (som en er medium-high dose) stadig langt mere end 20-25 mg 2c-b eller en dose LSD som er så lille at du skal bruge et mikroskop for at se den rene vare.

Mvh Jonas!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nord Sjælland
Det var det jeg mente, ja, men også at meskalin er et godt sted at starte når man gerne vil 'trippe'. Jeg tror det var på MAPS.org eller Erowid hvor jeg læste det. :?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
jeg tror det er bedre man holder sig til svampene hvis man skal afprøve et "trip"
hva nu hvis man ikke kan li virkningen? jeg har i hvert fald ikke lyst til at blive i et 12-24 timers trip hvis jeg ikke brød mig om det.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Jeg er bestemt heller ikke enig i at meskalin er et stof der er velegnede til uerfarne på området. Varigheden er for lang, bodyload'et for stort og oplevelsen (ofte) for bizar.
Svampe eller LSD (ved godt mange er uenige omkring LSD)

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Der hvor der lugter af afghan
Min erfaring er at et mildt trip og et stærkt trip ligger meget tæt på hinanden dose-mæssigt.
Det er svært at finde grænsen. Treshold mesk trips ka være fredelige og behagelige uden meget visuelt snask, men så doserer man lidt mere og så blir man skudt

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Der hvor der lugter af afghan
Og med hensyn til førstegangs trip, så det nok ikke nogen god ide. Jeg gjorde det for et par år siden på en roskilde festival. I køen.
Det var (i retrospect) ikke noget ubehageligt eller underligt trip, men jeg havde intet at sammenligne det med og ingen måde at forklare de ting jeg så. (jeg anede ikke hva jeg lavede)
Men det gik sku fint, lige bortset fra den HPPD der udsprang fra et 3dages binge. Men måske svampe er nemmerer at starte på. Det minder lidt mere om alcohol, altså den "forgiftede" følelse og vare ikke helt så lang tid. Eller en omgang Morning glory.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: tågen
Ved godt at salvia er pænt kraftigt. men i små doser er det måske meget godt.
det kan de jo heller ikk li spore.

Men ellers ville jeg nok os vælge 2cb.

Medlem

Geografisk sted: hjortshøj
DMT ville jeg tage hvis jeg var i mili. Meskalin er et trip på mindst 12 timer det har også nogle bivirkninger som ikke altid er lige sjove, feks kuldegysninger fra hjernen der breder sig ud i hele kroppen,man får også kæmpe pupiller.
med dmt får du de kraftigste visuals OVERHOVEDET,og du er næsten dig selv igen så man ikke mærker det på dig efter 10 min men trippet kan føles som nogle år....
et halvgammelt ordsprog lyder "du skal ikke lede efter dmt,DMT vil finde dig"

Senest rettet af cloud9 02 mar 2009 11:08, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

DMT?? whats that??

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for København
cloud9 skrev:
DMT ville jeg tage hvis jeg var i mili meskalin er et trip på mindst 12 timer det har også nogle bivirkninger som ikke altid er lige sjove, feks kuldegysninger fra hjernen der breder sig ud i hele kroppen,man får også kæmpe pupiller.
med dmt får du de kraftigste visuals OVERHOVEDET,og du er næsten dig selv igen så man ikke mærker det på dig efter 10 min men trippet kan føles som nogle år....

Hvad er det for noget lort at sige?

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
cloud9 skrev:
DMT ville jeg tage hvis jeg var i mili meskalin er et trip på mindst 12 timer det har også nogle bivirkninger som ikke altid er lige sjove, feks kuldegysninger fra hjernen der breder sig ud i hele kroppen,man får også kæmpe pupiller.

Du aner ikke en kæft om DMT! :x

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
210391HB skrev:
DMT?? whats that??

http://en.wikipedia.org/wiki/Dimethyltryptamine
http://www.erowid.org/chemicals/dmt/dmt.shtml

Pænt stærkt, mkay? Not for fucking around.

Wiki skrev:
Inhaled: If DMT is smoked, the effects last for a short period of time, usually 5 to 30 minutes (dependant on dose). The onset after inhalation is very fast (less than 45 seconds) and peak effects are reached within a minute. In the 1960s, some reportedly referred to DMT as "the businessman's trip" due to the relatively short duration of vaporized, insufflated, or injected DMT. Although the smoke produced is described as harsh by some, it can be mixed with cannabis or one of many smoking mixtures and be used in a pipe, a waterpipe (popularly known as a bong), or a vaporizer. This helps to improve the smoothness of the smoke, ultimately making the substance easier to ingest.

Insufflation: When DMT is insufflated, the duration is markedly increased, and some users report diminished euphoria but increased "spiritual" qualities.

Injection: Injected DMT produces an experience that is similar to inhalation in duration, intensity, and characteristics.

Oral ingestion: DMT is broken down by the digestive enzyme monoamine oxidase and is practically inactive if taken orally, unless combined with a MAOI. The traditional South American ayahuasca, or yage, is a tea mixture containing DMT and a MAOI.[2] There are a variety of recipes to this brew, but most commonly it is simply the leaves of Psychotria viridis (the source of DMT) and the vine Banisteriopsis caapi (the source of MAOI). Other DMT containing plants, including Diplopterys cabrerana, are sometimes used in ayahuasca in different areas of South America. Two common sources in the western US are Reed canary grass (Phalaris arundinacea) and Harding grass (Phalaris aquatica). In addition, Jurema (Mimosa hostilis) shows evidence of DMT content: the pink layer in the bark of this vine contains a high concentration of N,N-DMT. These invasive grasses contain low levels of DMT and other alkaloids. Taken orally with an appropriate MAOI, DMT produces a long lasting (over 3 hour), slow, deep spiritual experience similar to that of psilocybin mushrooms, but more intense with a shorter duration.[2] MAOIs should be used with extreme caution as they can have lethal complications with some prescription drugs such as SSRI antidepressants, some over-the-counter drugs,[12] and many common foods.

Induced DMT experiences can include profound time-dilation, visual and auditory illusions, and other experiences that, by most firsthand accounts, defy verbal or visual description. Some users report intense erotic imagery and sensations and utilize the drug in a ritual sexual context.[2][13][14]

In a study conducted from 1990 through 1995, University of New Mexico psychiatrist Rick Strassman found that many volunteers injected with high doses of DMT had experiences with a perceived alien entity. Usually, the reported entities were experienced as the inhabitants of a perceived independent reality the subjects reported visiting while under the influence of DMT.[10]

Medlem

Drupe skrev:
cloud9 skrev:

Du aner ikke en kæft om DMT! :x

nu har jeg røget DMT ca 250 gange...
det er vist dig der ikke aner en kæft om DMT...nævn da endelig et stof der giver så kraftige visuals at man ofte ikke ved om man har haft åbne eller lukkede øjne!. og med hensyn til san pedro så var jeg en af de første som formerede STEEN LARRIS berømte san pedro som han står ved siden af i bogen fra 1974 og jeg har altid mindst 100 stk, højeste lige nu er 180cm
jeg sælger ikke af dem men har til dato foræret ca 1000 stk væk!!
må jeg så høre hvad jeg ikke ved om DMT for jeg vil altid gerne lære!

Medlem

Miuccia skrev:
cloud9 skrev:

Hvad er det for noget lort at sige?

det i gåseøjne? eller det andet? for som jeg skriver- det er et gammelt ordsprog
som jeg lige tillod mig at oversætte fra engelsk!

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Budskabet må være at trådstarter skal afholde sig fra at tage psykedeliske stoffer mens han er inde og aftjene sin værnepligt i hverdagene og på vagter.

Medlem

Kaktus Klausen skrev:
Budskabet må være at trådstarter skal afholde sig fra at tage psykedeliske stoffer mens han er inde og aftjene sin værnepligt i hverdagene og på vagter.

enig!
jeg mener bare, at hvis absolut han vil se visuls i mili. så ER DMT det trip der hurtigst går over igen.
ps da jeg meldte mig ind her på psy. ville jeg hedde kaktus, for det biver jeg kaldt rundtomkring...men der var lige nogen der var kommet mig i forkøbet! :D

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Synes bare det er helt ude i skoven at du skriver at DMT er et oplagt valg hvis man vil tage stoffer i millitæret. Det skriger da til himlen.
Er glad for du trak lidt i land nu.

Men det er da flot at du har 100 kaktusser stående. Det giver street respect.

Og så STEEN LARRIS!!! :gud: nøjnøjnøj
Manden der fik en hel generation af teenagere til at ryge agurkeblade!

Medlem

"ryge agurkeblade!" hahaha!
uden ham var der nok ikke mange der havde fundet ud af at man kan blive påvirket af så mange naturlige substanser.
jeg kan huske i 89 hvor mig og en kammerat stod i jylands frøhandel og spurgte om han havde 40g blå tragtsnerle, det SKULLE være clarks blue...han så godt nok mærkelig ud i fjæset men hentede 40g.
og muskatnød fra et supermarked dagen efter...har ikke spist muskat siden. påskeliljeløg røg vi også!
spiste rød og panter-fluesvamp som tilgengæld virkede! botanisk have i århus fik også stjålet deres san pedro adskillige gange efter hans bog blev trykt på"huset" i århus

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 48 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]