Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 13:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

- der foregår noget mystisk på psychedelia.dk :lol:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Ja jeg kan ihvertfald ikke finde den, og gider du forklare hvordan du kan have nedfældet den på 2 minutter kære Budha?

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
jeg ændred en tråd og skrev at den var færdig, det tog mig 1 time at skrive den trip raport, og jeg har været inde og rette den lidt for fejl så nu skal en redaktør godkende den igen. jeg er lige glad om i tror på min oplevelse eller ej, jeg ved den er rigtig, jeg ved heller ike hvorfor jeg skulle pisse hele tiden, men jeg var bange for at pisse i bukserne. tro på mig eller ej eller svin mig til, jeg syntes den oplevelse har skræmt mig af helveds til også har den også givet mig den lyst at gøre det igen. FromCirclesAllRise : hvorfor lukker du lort ud, hvorfor er min aller første trip raport dårlig, og hvorfor tror du ikke på jeg havde ud af kroppen oplevelse, det er faktisk meget nemt at opnå ud af kroppen. hvis man har psyken til det.

undskyld i hader mig, men jeg kan ike gøre for det. håber i gider tage mig bare 1%seriøst. jeg er også igeglad med jeres svar jeg har fået en meget uddybende snak med min far omkring hans og min ud af kroppen oplevelse, så jeg har fået sat meget på plads af hvordan ens tanker former sig under sådan en oplevelse.

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Euforiseret skrev:
Budha, det lyder virkelig spændene, jeg har læst din trip rapport. Hvordan var din ud af kroppen oplevelse?

Jeg har selv haft en for halvandet år siden på et dexofan trip, dog med meget forkert set og setting, men jeg kom dog godt igennem oplevelsen aligevel.

Jeg oplevede at kunne gå ved siden af mig selv og kigge på mig mens jeg gik, og svæve over mig selv som om min sjæl var sluppet fra min krop. Havde du det også sådan?

Hele det med ud af kroppen oplevelser intresserer mig utrolig meget, og jeg skal nok selv en dag prøve det igen - dog med et bedre stof end dexofan, da hele oplevelsen er meget forvirret på det stof.

den var meget spirituel og jeg stod bare ligepludselig op med tankernes kraft, utroligt underlig fornemmelse, også tog det mig omkring 10minutter at finde ud af at jeg faktisk var ude af kroppen, det var så livligt at jeg ikke opdaged det lige med det samme men det trippet begyndte at være vildt mærkeligt og alt for vildt til at være sandt, fandt jeg så ud af det og begyndte at arbejde trippet ud til det vildeste og mest skræmmende men alligevel sjoveste oplevelse jeg nogensinde har haft.

Insane psychedelia user!

Budha skrev:
jeg ændred en tråd og skrev at den var færdig, det tog mig 1 time at skrive den trip raport, og jeg har været inde og rette den lidt for fejl så nu skal en redaktør godkende den igen. jeg er lige glad om i tror på min oplevelse eller ej, jeg ved den er rigtig, jeg ved heller ike hvorfor jeg skulle pisse hele tiden, men jeg var bange for at pisse i bukserne. tro på mig eller ej eller svin mig til, jeg syntes den oplevelse har skræmt mig af helveds til også har den også givet mig den lyst at gøre det igen. FromCirclesAllRise : hvorfor lukker du lort ud, hvorfor er min aller første trip raport dårlig, og hvorfor tror du ikke på jeg havde ud af kroppen oplevelse, det er faktisk meget nemt at opnå ud af kroppen. hvis man har psyken til det

Jeg synes den er dårlig fordi du ikke går i dybden med tingene, du springer alt for let igennem den, du fortæller jo nærmest ingenting. fx skriver du: så havde jeg ellers bare 2-3timer ud af kroppen, uden at fortælle om hvad du oplevede, udover dine 50 toiletbesøg...

men okay, du skriver du har rettet den, så jeg vil vente med mere kritik til jeg har læst den nye version.

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

prøv selv en ud af kroppen, der sker 1000000 ting på 1 gang jeg kan slet ikke huske alt det jeg laved, jeg ka bedst huske mine utallige toilet besøg, men læs trip raporten, der er lidt flere detaljer som jeg kom i tanke om

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Et godt tip en anden gang er ikke at gå for meget i detaljerne i hvad man egentlig foretager sig- Det kan være gå på toilet, spise pizza, være til j-dag og så videre. Forsøg at analysere oplevelsen lidt bedre og lav nogle afsnit.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Budha hvis du undrer dig over hvorfor folk giver dig negativ respons, så er det nok fordi du er uansvarlig, giver udtryk for mangelfuld viden, og mange af de ting du siger er til at krumme tæer over. At du så skriver en trip rapport der er langt fra optimal gør det ikke bedre.
Din opførsel og din attitude overfor stoffer står til en Darwin Award nominering, og jeg ærgrer mig næsten over at du ikke fik den.
Til en anden gang vil jeg gerne anbefale at du får læst lidt op på sagerne, prøv fx at kig på http://www.erowid.org eller på psychedelias egen wiki. At du kun skelner mellem "syntetiske" og "naturlige" stoffer er endnu mere et udtryk for hvor lidt forstand du egentlig har på det du eksperimenterer med.
Og til en anden gang, en trip rapport er en beskrivelse og analyse af hvilke oplevelser og tanker du har gjort dig i løbet af dit trip, og ikke en gennemgang af dine 50 lukomsbesøg.

Mvh Bøh

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Budha skrev:
undskyld i hader mig, men jeg kan ike gøre for det. håber i gider tage mig bare 1%seriøst. jeg er også igeglad med jeres svar jeg har fået en meget uddybende snak med min far omkring hans og min ud af kroppen oplevelse, så jeg har fået sat meget på plads af hvordan ens tanker former sig under sådan en oplevelse.

[hsimg]http://www.sonofthesouth.net/uncle-sam/images/stop-whining.jpg[/hsimg]
Derudover modsiger du dig selv igen og igen, se f.eks.: "håber i gider tage mig bare 1%seriøst. jeg er også igeglad med jeres svar". Hvis du er ligeglad - eller igeglad, måske igleglad? - hvorfor håber du så at folk tager dig seriøst?

Senest rettet af And 19 feb 2009 15:25, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
kan And lige få psychdelias æres medalje for den post der.

husk at pusse den så den skinner.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvorfor tager du så meget pis på folk budha din sjover :) , hvis du er så interesseret i psykedeliske stoffer så prøv dem dog istedet for at udgyde de der historier dér.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Lad være med at skrive at du er ligeglad med vores svar, det stiller dig ikke i et bedre lys end du står i i forvejen..
Som du åbenbart godt selv er klar over.

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

jeg kan kun bruge positiv respons :D i kender mig slet ikke, jeg følger mine fars fodspor og, ja det er ikke gået galt endnu, men jeg forstår jer godt, jeg er en mærkelig en det ved jeg godt, kan ik gøre for det, jeg kan bare bedst li at være uforståelig og jordens største spørgsmåls tegn. i kan skrive alt det i kan om at jeg ikke ved noget om psychedelia, for jeg ved dog trodsalt det jeg ved !, jeg er ligeglad med at i kommentere min manglende hjerne for det ved jeg godt. jeg er en vild bandit, og jeg kan li det, 70% af jer tror ik på at jeg overhovedet har rørt psychedeliske stoffer, tjah hvem ved, måske har jeg ikke taget stoffer måske har jeg, det er jo ikke spørgsmålet, om det passer eller ej, men hvis det nu passer alt det jeg siger, hvad burde i som skal opretholde god HR så fortælle mig, ja det behøver i jo ik og fortælle mig da, min HR overfor psychedeliske stoffer er specielt mærkelig . kan godt være i ser forskel på naturen, men naturen er for mig en genvej til den verden som jeg godt kan li at udforske til det yderste, jeg ser det som at man åbner sin hjerne og lader tankerne strømme ud, også skal man bare huske at bevare roen og lukke sin hjerne igen når trippet aftager.

og ja det var min første trip raport OG JA JEG SKULLE ALDRIG HAVDE SKREVET DEN for i er jo pisse ligeglade ? men det var mit trip og i kan ikke samligne det med noget da ingen har det samme trip.

I Dont Give A Damn About My Bad Reputation....

Medlem
Brugeravatar

Jeg har god erfaring med meskalin og morning glory frø i kombination, dog synes jeg, at doseringen lyder helt hen i vejret - har ikke læst rapporten, men det første indlæg - en håndfuld peruvian torch? Jeg synes, man skal være påpasselig med doser på meskalin, selvom der er stor forskel i indholdet af aktive stof fra batch til batch.

- og øøøøøøøøøh... Budha, jeg ville slå ihjel for, at du skrev lidt mere forståeligt...

Mvh,
Gargarin

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

jeg er ikke særligt god til at udtrykke mig skriftligt, men det var ikke bare en håndful peruvian torch det var altså 12-13gram og de fyldte lige en håndful så det var ikke bare en hovedløs dose, jeg har utroligt stor respekt for meskalin. Det er jo det jeg siger gargarin jeg er et stort spørgsmåls tegn.

Meskalin og LSA .... min første trip raport

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Det må være en Hoax det her, Budha må simpelthen være en eller anden fra boardet der har tænkt sig at være lidt morsom. Hvis det rent faktisk er tilfældet at Budha er den person som han giver sig ud for at være, så tager jeg mig til hovedet med et suk og håber nogle venlige sjæle herinde vil hjælpe den stakkels mand.

Budha dette er måske et kursus for dig? http://www.fof.dk/dkafdeling/emner.asp? ... ub=1#52309

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Er det ikke lige hårdt nok at sende et link til et sted hvor man lærer at skrive og læse??
Bare fordi Budha har svært ved at udtrykke sig skriftligt, kan han jo være god nok.

Men slap nu lige lidt af Budha! ;)

God Karma - det er vejen frem ;)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
galskabens-gardner skrev:

Hvad mener du?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
jeg mener at det var den mest indholdfyldte post i dett topic indtil videre.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

And skrev:
galskabens-gardner skrev:

Hvad mener du?

Ordner hænger man på idioter :?: ...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]