Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 13:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
ja så nåede jeg det punkt, hvor min underbevidsthed virkelig blev leget med, jeg spiste en håndful, peruvian Torch, og 80 morning glory frø og 5 HBWR.

Hvilket resultered i mit hidtil absolut vildeste trip, der skete virkelig mange psychedeliske ting, og jeg endte med at gå i en slags trance tilstand, med halt lukkede øjne, hvor det bare blev vildere og vildere og vildere.

Farverne flød henover mig og der var liv, i alt som jeg kigged på, og tilsidst kom jeg ud af kroppen, og opleved hvad jeg tror folk kalder EGO-DØD, i starten gik jeg helt i baglås og troede jeg var gået i psykose, eller var blevet sindsyg, og jeg var især bange for at trippet ikke ville stoppe, men i alt den fortvivlelse og kaos, fandt jeg mig en røgelses pind, og begyndte at meditere mig fra alt det onde som gennem tæsked min hjerne.

Og efter en halv time som gav mig ro i sindet rejste jeg mig op, og begyndte at udforske det sindsyge trip jeg var havnet i, det kan ikke beskrives med ord den lykke som vælded henover mig da jeg, ''havde ro i sindet'' som jeg vil kalde det.

Jeg kunne virkelig nyde den oplevelse, at gøre ting som er komplet umuligt, fra normal hverdag, jeg kunne trylle ting væk, eller få sovende folk til at snakke med mig, alle mine tanker blev til virkelighed. jeg har tænkt mig at holde en lang pause fra psykedeliske stoffer.

Da jeg har brug for at analysere min underbevidsthed, og tænke over hvad for nogle tanker det har sat igang, som jeg aldrig har tænkt over før. håber ik jeg vil få en masse dårlig kritik for denne tråd, da jeg oftes møder dårlig kritik herinde fra, håber nogle af jer vil dele lidt ud af en oplevelse som, ud af kroppen, hvor man 100% er bevidst om ens handlinger og tilstand. fortsat god dag til jer. :peace:

Senest rettet af Budha 17 feb 2009 17:38, rettet i alt 2 gange.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hahaha! Det er da den mest sindsyge natur-narko kombi jeg til dato har hørt om. Heldigt at du fik noget positivt ud af det.

Kastede du ikke op? :shock:

Btw. prøv lige at lave nogle afsnit.. Jeg får helt kuller i hovedet!

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

jeg fik hverkan kvalme smerte opkast eller noget som helst, for da jeg begyndte at få en utrolig voldsom kvalme røg jeg en joint med pot i, og det fik kvalmen væk ;D undskyld min inddeling er dårlig, men gjorde lige mit bedste for at gøre det læseligt ;D skal siges at det skræmte mig fra hvid og sans de første 20minutter, men de næste 2 til 3 timer var utroligt fedt, jeg tog sjovt nok tid fra da mit ud af kroppen begyndte, for jeg ville se om jeg havde fået en sms ( ved ik hvorfor ) også ud efter det har jeg beregnet mit ude af kroppen til ca. 3 timer men jeg kan jo ikke være sikker, da klokken kan have været det jeg tænkte det var, men jeg var ude af kroppen i lang tid, for jeg fulgte hele tiden klokken, for at være bevidst om at tiden ik stod stille.

Senest rettet af Budha 17 feb 2009 17:43, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Budha skrev:
jeg fik hverkan kvalme smerte opkast eller noget som helst, for da jeg begyndte at få en utrolig voldsom kvalme røg jeg en joint med pot i, og det fik kvalmen væk ;D undskyld min inddeling er dårlig, men gjorde lige mit bedste for at gøre det læseligt ;D

Hej Budha. Lyder som en fed oplevelse, tilykke med den! :rocking:

- Hvordan indtog du frøene? Havde du lavet ekstrakt? Hvordan indtog du meskalinen/hvor meget? Fortæl fortæl!

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

peruvian torch ( købt i små skiver som var tørret ) en håndful som ca. skulle svare til 12-gram , så talte jeg 80 mornig glory frø op og spiste halvdelen, også nød jeg lige en god joint med noget utroligt stærkt hash i ( Mustang hash ).

Så spiste jeg 5 HBWR frø i en mundfuld og skylled dem ned med 5-6 øl ( over længere tid selfølgelig mens jeg tripped ).
Da jeg peaked på trippet spiste jeg de sidste 40 MG frø.
Og der blev røget nogle joints imens, ca, 5-6-7 joint kan ikke helt huske mængden , men vi havde 1 gram mustang og en dejlig portion god pot, da jeg foretrækker pot, til stærk psychedelisk trip fremfor hash, da jeg føler at hashen gør mig forvirret og alt for træt, hvor potten bare frembringer sjove tanker og dejlige farver ( som hash ogs gør bare på en mere voldsom måde ). tusinde tak det var en utrolig vild oplevelse specielt ik for folk med dårlig psyke så pas på, hvis i har lyst til at gøre det samme som mig, for oplevelsen går virkelig ind i ens underbevidsthed og tager 100 ting frem som virkelig sætter en i et dillemma ;D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Budha skrev:
peruvian torch ( købt i små skiver som var tørret ) en håndful som ca. skulle svare til 12-gram , så talte jeg 80 mornig glory frø op og spiste halvdelen, også nød jeg lige en god joint med noget utroligt stærkt hash i ( Mustang hash ).

Så spiste jeg 5 HBWR frø i en mundfuld og skylled dem ned med 5-6 øl ( over længere tid selfølgelig mens jeg tripped ).
Da jeg peaked på trippet spiste jeg de sidste 40 MG frø.
Og der blev røget nogle joints imens, ca, 5-6-7 joint kan ikke helt huske mængden , men vi havde 1 gram mustang og en dejlig portion god pot, da jeg foretrækker pot, til stærk psychedelisk trip fremfor hash, da jeg føler at hashen gør mig forvirret og alt for træt, hvor potten bare frembringer sjove tanker og dejlige farver ( som hash ogs gør bare på en mere voldsom måde ). tusinde tak det var en utrolig vild oplevelse specielt ik for folk med dårlig psyke så pas på, hvis i har lyst til at gøre det samme som mig, for oplevelsen går virkelig ind i ens underbevidsthed og tager 100 ting frem som virkelig sætter en i et dillemma ;D

Du svarer stadig ikke på hvordan du havde tilberedt frøene og dit meskalin. Hvilket stof tror du at du brød igennem på?

- Har du overvejet at skrive en triprapport og poste den her inde? I så fald ville jeg ihvertfald finde den interresant at læse.

mvh. Shroom

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Hej Budha, hvor meget havde du forberedt dig på det trip? Jeg tænker blandt andet på om du har haft nogen tidligere erfaring med Meskalin og/eller LSA, og som der også er blevet spurgt om, hvordan tilberedte du kaktussen?

Citat:
Jeg kunne virkelig nyde den oplevelse, at gøre ting som er komplet umuligt, fra normal hverdag, jeg kunne trylle ting væk, eller få sovende folk til at snakke med mig, alle mine tanker blev til virkelighed. jeg har tænkt mig at holde en lang pause fra psykedeliske stoffer.

At kunne ændre på den fysiske "virkelighed" lyder for mig som om at du har haft en ego-død oplevelse.
Jeg håber du skriver en længere og mere organiseret trip rapport over din oplevelse, og selvfølgelig også at du næste gang du skal trippe forbereder dig noget bedre da det ud fra hvad jeg kan læse lyder som om du ikke har forberedt dig særlig godt denne gang.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Fedt at du fik et godt trip og du føler du havde så meget styr på det - men hvad i fuck er det for en blanding? HBWR, morning glory og meskalin? Lyder virkelig som om du bare vil være lam (kan desværre ikke lade være med at abstrahere fra alle dine forrige indlæg :cheers: )

Har du overhovedet prøvet hver enkelt stof hver for sig :?:

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

jeg ser ikke de forskellige stoffer som noget for sig, jeg ser dem som en genvej til den psychedeliske verden, jeg spiste det hele rådt ingen forberedelse, jeg spiste det bare.

og ja jeg var klar over at der ville ske noget så vildt som f.eks. ud af kroppen men havde ikke regnet med at det ville ske, jeg ser kun forskel på naturen også syntetisk psychedelia, alt natur passer sammen til at trippe, ihvertfald for mig så om det er lsa eller meskalin eller psilocybin gør ik den store forskel bortset fra at, svampe ikke har den så store magiske kraft som meskalin.

Det er svært at sige hvad der fik mig til at bryde igennem da jeg kun havde prøvet lsa før, så det var mit første meskalin trip, jeg er ikke bange for dose hvilket i vil skælde mig ud for, men det behøver i ikke det for mig ikke til at tage mindre doser, da jeg også har tænkte at holde en god pause, men når jeg skal trip skal der trippes igennem. undskyld i ikke har samme holdning men det er min.

JA jeg lyder måske som en vanvittig idiot men sådan er jeg, jeg kan ikke lade være med at presse min grænse til det yderste, og jeg er ikke bange for konsikvensen. hvis jeg skal trip psychedelia skal jeg have en så stor dosis som muligt. jeg bygger selfølgelig mit trip op, jeg æder ikke hele min store dosis på en gang, men over nogle timer, hvor jeg tilsidst rammer mit maximum hvor tingene smelter og flydende neon kommer frem på jorden. jeg kan bare bedst lide at være maximum ramt, så en dosis på 30 til 50 spids nøgenhat er for mig en lille start dosis for lige at få nogle sjove farver frem, men jeg plejer mest at komme op på de 150-200 styk før det vilde begynder.

Senest rettet af Budha 18 feb 2009 18:05, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Lyder fornuftigt at du vil holde en bette pause. Og hvis jeg forstår det hele ret, er naturlige hallucinogener kun psykisk farlige? Så hvis du kan holde til et så kraftigt trip synes jeg helt sikkert at dosen er op til dig at bestemme.

- Er dog overrasket over at du ikke fik det skidt af at æde de frø rent. Har længe overvejet om jeg overhovedt tør pga. giftstofferne de indeholder, men nu har jeg da helt sikkert fået fornyet lyst:)

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

ja jeg spiste jo 80styk og 5 HBWR og der var sku ingen smerter, overhovedet, jeg fik dog ondt i mine lår fordi jeg tripped så meget med dem, men det var ik noget der overhovedet forstyred mit trip. jeg æder ikke psychedelia for at blive lam kemal , jeg tripper kun for at have det sjovt, og opleve noget så spirituelt som overhovedet muligt. :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
skriv en trip rapport.

det lyder knald

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

jamen så kommer der en trip raport når jeg lige har bearbejdet hele mit trip så at det er en korrekt trip raport.
kan være jeg skriver den idag

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ser jeg frem til, smid et link til den i denne tråd etc, så den er let at finde =)

Hvis det overhovedt er muligt :?: :roll:

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

så er trip raporten skrevet, venter på at en redaktør siger god for den, også kan i nyde den, det er min første trip raport så håber den er god nok, til at få en forståelse for min OUT OF BODY oplevelse.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Budha, det lyder virkelig spændene, jeg har læst din trip rapport. Hvordan var din ud af kroppen oplevelse?

Jeg har selv haft en for halvandet år siden på et dexofan trip, dog med meget forkert set og setting, men jeg kom dog godt igennem oplevelsen aligevel.

Jeg oplevede at kunne gå ved siden af mig selv og kigge på mig mens jeg gik, og svæve over mig selv som om min sjæl var sluppet fra min krop. Havde du det også sådan?

Hele det med ud af kroppen oplevelser intresserer mig utrolig meget, og jeg skal nok selv en dag prøve det igen - dog med et bedre stof end dexofan, da hele oplevelsen er meget forvirret på det stof.

- Abraham Lincoln

Medlem

Hvor gemmer trip-rapporten sig henne?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Du finder den i ''kombinationer'' under trip rapporterne

- Abraham Lincoln

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Jeg skal nok få den læst, men undrer mig lidt over at der er 2 minutters forskel imellem
Citat:
og
Citat:
så er trip raporten skrevet
?

Insane psychedelia user!

Halose skrev:
Jeg skal nok få den læst, men undrer mig lidt over at der er 2 minutters forskel imellem
Citat:
og
Citat:
så er trip raporten skrevet
?

ja det undrer jeg mig sku også over...

har desuden læst den og synes den er dårlig, du fortæller jo ikke rigtigt noget omdin OOB-oplevelse, andet en at du gik på toilettet 50gange. det undrer mig også lidt at den ikke kan findes under triprapporter mere??

tror faktisk du er fuld af lort budha, tror ik en skid på det trip...

Senest rettet af Røvkussen 18 feb 2009 21:04, rettet i alt 1 gang.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]