Magic Shroom skrev:
cloud9 skrev:
Magic Shroom skrev:
Tak for dit svar Jim. Tror desværre ikke at det er muligt at skære det ned til 1 gang om ugen. Kan muligvis holde det til kun i weekenderne. Men hvad nu hvis jeg levede sundere på andre områder? Hvis jeg nu dyrkede motion hver dag f.eks. ville jeg så ikke være meget mere træt om aftenen? Hvis jeg nu spiste sundere, ville jeg så ikke få mere energi og lettere ved at koncentrere mig i skolen? Ville det hjælpe betydeligt meget hvis jeg KUN røg om aftenen hver dag, og ikke efter skole?
Nogle der har oplevet nogle af de ting jeg oplever ved et hash-misbrug?
you got it
JA det virker, har selv røget i 25 år og kan med sikkerhed sige at motion og sund kost er vejen frem hvis man ikke vil ligne en hashryger fra firserne ( grå hud, langsom tankegang,dårlig hukommelse ) den med hukommelsen vil jeg påstå er placebo, man får at vide at man husker dårligt mange gange og til sidst husker man så dårligt. da jeg fik testet min hukommelse for 2 år siden var den 50% bedre end gennemsnittet...
Tak for din respons. Synes det er awesome angående din hukommelse efter 25 års hashforbrug. Hvilken slags motion dyrker du? Løbetræning? Define sund kost please, kan det være hvad som helst blot der er lidt grønt/salat ved siden af? Hvad med søvn, har du oplevet søvn besvær? Og hvordan har du det med at komme op om morgenen?
- Angående min hukommelse, vil jeg vove at påstå at det ikke er placebo. Så sent som for 3 dage siden blev jeg spurgt af en kammerat hvad jeg havde lavet i weekenden, stod en 2 minutter og prøvede at komme i tanke om det, men det lykkedes simpelthen ikke. Der er mange andre eksempler på ting jeg glemmer selvom jeg burde huske dem, men kan ikke huske nogle
P.S: Havde ikke indtaget andre former for rusmidler end hash / alkohol i weekenden.
hash/ALKOHOL...
sprit dræber din hukommelse, alle jeg kender som bare har et lavt forbrug af alkohol husker af helvede til...
jeg cykler 2 timer hver morgen med 5 avisruter.. ja det var nok ikke lige hvad du havde lyst til at høre

men hvis du feks går bare ½ time om dagen UDOVER hvad du ellers laver, skulle det gerne hjælpe på søvnen, og så ellers undgå for meget stress. med hukommelsen er du jo nødt til at træne den med et eller andet
en gulerod ved motionen er også at du bliver meget mere skæv! og med kosten-det lyder til at du bor ved din mor, så lad du bare hende stå for det!
et farligt råd hvis man gerne vil huske bedre er amf som jeg syntes du skal holde dig fra ,da det ødelægger meget ,feks familieforhold og venskaber.
svampe kan gøre det modsatte ( man bliver klar over konsekvenser af ens handlinger ) cigaretter forbedrer også hukommelsen ( nikotinen )
ps jeg havde selv søvnbesvær i din alder og jeg tror det går over af sig selv! hold dig endelig langt væk fra sovepiller for hvis du begynder på det så har du TABT STORT. håber du vælger rigtigt