Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 20:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 108 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har smidt hash og skunk ud et par gange, for at forhindre mig selv i at ryge det.
Mindst en enkelt gang har det været en rigtig dårlig beslutning, da jeg om aftenen er endt med at ta' ud og købe noget nyt. Jeg har i hvert fald lært, at jeg ikke ska smide noget ud, før sent om aftenen, lige før jeg går i seng.

Med vilje:

1-2 g brun heroin umiddelbart dumt at gøre bare fordi jeg lige havde fundet ud af hvor hooked jeg var blevet men set med bagklogskabens uendelige visdom en af de bedste beslutninger i mit liv.
10-12 g meth havde overvurderet vores forbrug på en ferie sidste år, så madpakken var blevet lidt for stor, men et fantastisk rengørings middel må jeg lige tilføje stålvasken skinnede som var den lavet sølv bagefter.
3 benzoer i en luft havn hvor jeg alligevel var rigelig skæv til hjemturen.

Uden vilje læs stofrelateret paranoia, manglende søvn samt efterfølgende hukommelses problemer:

Aner det ikke men jeg håber at diverse nisser, elverfolk og hus spøgelser har festet igennem og stadig gør det - da der er er afskrevet en del gennem årene på den bekostning. Fred være med det og hygge til de festende.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Jeg har sat en 1½ kasse øl ud til skraldemanden

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
For mig lyder det fuldstændig idiotisk at smide stoffer ud, hvis man vil stoppe med at tage dem hvorfor fanden så ikke lade være med at købe dem?
Man kan da i det mindste give dem væk. Personligt ville jeg da helt klart sælge mine stoffer hvis syntes at jeg var ved at komme ud på et side spor, men igen ville nok slet ikke købe dem til at starte med hvis jeg havde det på den måde.

Ved godt at jeg pusser glorien lige lovlig meget, men i kan tage det. :-D

MEGATRON

Alt Ædende Ateist skrev:
For mig lyder det fuldstændig idiotisk at smide stoffer ud, hvis man vil stoppe med at tage dem hvorfor fanden så ikke lade være med at købe dem?
Man kan da i det mindste give dem væk. Personligt ville jeg da helt klart sælge mine stoffer hvis syntes at jeg var ved at komme ud på et side spor, men igen ville nok slet ikke købe dem til at starte med hvis jeg havde det på den måde.
Ved godt at jeg pusser glorien lige lovlig meget, men i kan tage det. :-D

Så hvis du sidder med et halvt gram voldcuttet lorteamf og ikke har lyst til at røre det mere - nogensinde - så mener du at det er mere tjekket og overhovedet ikke usselt at prøve og sælge det videre istedet for bare at skylle det ud og komme videre med sit liv?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg lader være med at købe voldcuttet lorteamf, så ved jeg at jeg ikke for lyst til at smide det ud.
Nu regner jeg med at stort set alle på det har forum er over 10 år gamle og det er normalt i den alder at man lære hvad man har lyst til og hvad man ikke har lyst til. For mig virker det underligt hvis man om dagen køber 2 g amf, for der efter at smide det ud om natten? Det kan vel sammenlignes med at tage mere op på tallerken end man kan spise.

MEGATRON

Alt Ædende Ateist skrev:
Jeg lader være med at købe voldcuttet lorteamf, så ved jeg at jeg ikke for lyst til at smide det ud.

Ok, du er en helgen.

Citat:
Nu regner jeg med at stort set alle på det har forum er over 10 år gamle og det er normalt i den alder at man lære hvad man har lyst til og hvad man ikke har lyst til. For mig virker det underligt hvis man om dagen køber 2 g amf, for der efter at smide det ud om natten?

Så når man er over 10 stopper man simpelthen med at begå fejltagelser?

Måske køber man 2 g amf imens man er oppe og køre og klar på at feste igennem/fyre den af, når så nedturen kommer snigende næste morgen kan det være man indser at det er bedre bare at smide det ud og få hvilet ud istedet for at "spise op" og dermed blot udsætte nedturen.

Alt Ædende Ateist skrev:
Det kan vel sammenlignes med at tage mere op på tallerken end man kan spise.

Og? Er det meget kriminelt i din omgangskreds at tage for meget lasagne?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dopamin skrev:
[Måske køber man 2 g amf imens man er oppe og køre og klar på at feste igennem/fyre den af, når så nedturen kommer snigende næste morgen kan det være man indser at det er bedre bare at smide det ud og få hvilet ud istedet for at "spise op" og dermed blot udsætte nedturen.

Jeg har lige skrevet det, men vil da med glæde skrive det igen for de personer der er lidt langsomme i optrækket: DU KAN JO BARE SMIDE DET I FRYSEREN OG GEMME DET TIL EN ANDEN GANG, der er jo ingen der siger at du skal tag det hele på en gang, eller at du skal tage dine rester når du har nedtur.
Gider faktisk ikke den her latterlige diskussion, da du tydeligvis ikke læser hvad jeg skriver og så lad os sige at du for ret og jeg for fred. For min skyld må du gerne bruge alle dine penge på stoffer for der efter at smide dem ud.

MEGATRON

Alt Ædende Ateist skrev:
Jeg har lige skrevet det, men vil da med glæde skrive det igen for de personer der er lidt langsomme i optrækket: DU KAN JO BARE SMIDE DET I FRYSEREN OG GEMME DET TIL EN ANDEN GANG, der er jo ingen der siger at du skal tag det hele på en gang, eller at du skal tage dine rester når du har nedtur.
Gider faktisk ikke den her latterlige diskussion, da du tydeligvis ikke læser hvad jeg skriver og så lad os sige at du for ret og jeg for fred. For min skyld må du gerne bruge alle dine penge på stoffer for der efter at smide dem ud.

Medmindre man indser hvilket lortestof det er man fylder sig med hver torsdag-fredag-lørdag. Så er det sq nok bedre at smide det ud istedet for at have det liggende og friste en videre ud i misbruget, det må selv du da kunne se ?

Men fair nok, lad os stoppe diskutionen her, det tager sin mand at indse man har tabt, og det skal du have kudos for at gøre!

Junior medlem

jeg har engang smidt 100 piller med 80 % ephedrin i ud i skraldespanden.
formålet var nu at tage 2 om dagen ca hver 6 7 time og sætte forbrændingen op,appetiten ned og energien op for at tabe mig..
men jeg fik aldrig "begyndt kuren" .. Da jeg valgte at blæse på det en aften hvor jeg ca (kan ikke helt huske) men tog fra aften kl 20 til tidlig morgen 6 styks..
og jeg har ALDRIG på noget som helst andet stof haft det så stramt, mit hjerte hamrede derud af rytme og vejrtrækning hang på ingen måder sammen åndenød en sindsyg rastløshed og det stod på i mange timer, svor jeg at jeg aldrig sku blæse på det igen da det simpelthen var skræmmende hvad det gjorde ved min krop fysisk..

da jeg nu havde gentaget samme overnævnte historie hele 4 gange selvom jeg havde de her sikkert farlige og klamme oplevelser og havde svoret på at det ikke skulle blæses på (uden at ha brugt det til "kuren")..

Fik jeg smidt hele skidtet ud i skraldespanden ud med det - nasty shit ....

Ellers har jeg tabt et gram keta engang >(

Medlem

Har smid et ½ gram kanna, og 1g af den dårlige ud. Ikke noget jeg fortryder synderligt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Forhandlerlinks slettet!

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Alt Ædende Ateist skrev:
Dopamin skrev:
[Måske køber man 2 g amf imens man er oppe og køre og klar på at feste igennem/fyre den af, når så nedturen kommer snigende næste morgen kan det være man indser at det er bedre bare at smide det ud og få hvilet ud istedet for at "spise op" og dermed blot udsætte nedturen.

Det er utroligt at du kan skrive på et narko-board og fuldstændig ignorere hvad afhængighed er. Afhængighed er netop oplevelsen af, at du IKKE "bare" kan lade være med at tage det stof du har liggende foran dig.

Hvis du bare læser en lille smule i denne tråd vil du se at selv de mest intelligente, veluddannede og karriere-mindede af brugerne herinde engang imellem har måttet erkende at de ikke kunne styre sig selv hvis de havde stofferne for tæt på.

Det kan godt være at lige netop du er hævet over alt sådan noget, men du er sgu idiot hvis du ikke erkender at virkelig mange andre ikke har det som dig.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Zarathustra skrev:
Alt Ædende Ateist skrev:
Dopamin skrev:

Det er utroligt at du kan skrive på et narko-board og fuldstændig ignorere hvad afhængighed er. Afhængighed er netop oplevelsen af, at du IKKE "bare" kan lade være med at tage det stof du har liggende foran dig.

Hvis du bare læser en lille smule i denne tråd vil du se at selv de mest intelligente, veluddannede og karriere-mindede af brugerne herinde engang imellem har måttet erkende at de ikke kunne styre sig selv hvis de havde stofferne for tæt på.

Det kan godt være at lige netop du er hævet over alt sådan noget, men du er sgu idiot hvis du ikke erkender at virkelig mange andre ikke har det som dig.

Det er utroligt at du ikke kan læse hvad jeg skriver.
Det er jo for dumt at købe det til at starte med, hvis man alligevel bare smider det ud. Hvis man er i stand til at smide det ud, er man vel også i stand til ikke at gå ned til sin pusher og købe det?

Det er sjovt at du angriber mig sådan bare fordi jeg skrev et spørgsmål for meget i din elskede tråd (clean).

Insane psychedelia user!

Som andre vist allerede har skrevet, så kan man jo have købt stofferne og så fortrudt det bagefter da man fandt ud af at man ikke kunne styre at have det liggende.

Det er ikke pga. det du skrev i den anden tråd jeg skriver hér. Jeg blev faktisk selv overrasket over hvor stor en idiot du lige pludselig viste dig at være. Du gik på meget kort tid fra at være sådan intetsigende og uinteressant til at være flabet, uempatisk og dum.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Alt Ædende Ateist skrev:
Det er jo for dumt at købe det til at starte med, hvis man alligevel bare smider det ud. Hvis man er i stand til at smide det ud, er man vel også i stand til ikke at gå ned til sin pusher og købe det?

Det er sjovt at du angriber mig sådan bare fordi jeg skrev et spørgsmål for meget i din elskede tråd (clean).

Det er utroligt at DU ikke kan læse hvad Zarathustra skriver. Kan du slet ikke forestille dig at man har købt en bestemt mængde som man havde tænkt sig at indtage, men så finder man ud af midt i det hele at det sgu nok ikke er så smart at man tager resten(hvilket for det meste er helt korrekt set)? I den situation kan det være en ret stor hjælp for mange mennesker at skille sig af med stoffet, da de ellers ikke ville have viljestyrken til at lade det ligge ret længe.

Og hvad angår dine sårede følelser fordi Zarathustra venligt bad dig om at spørge et andet sted, så synes jeg du skulle holde dem for dig selv og ikke svine hele boardet til med dem.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvorfor så ikke sælge det i stedet for at smide dem ud? Kan godt være jeg er den eneste der ikke har råd til at smide mine stoffer ud.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Alt Ædende Ateist skrev:
Hvorfor så ikke sælge det i stedet for at smide dem ud? Kan godt være jeg er den eneste der ikke har råd til at smide mine stoffer ud.

Hvis der lige er nogen der vil købe dem er det selvfølgelig den mest økonomiske løsning, men det er jo ikke altid der lige står en køber parat med det samme. Og jeg kan sagtens forstå hvorfor folk så prioriterer deres helbred fremfor deres pengepung, især hvis det kun er nogle få hundrede kroner eller mindre det drejer sig om.

Dengang jeg smed en smule ketamin ud var det i erkendelse af at jeg ellers ville indtage det ud i en køre indtil posen var tom, og jeg havde allerede fået for meget den dag. Og jeg var ALT for påvirket til at være i stand til at forsøge at finde nogen der ville købe det. Så toilettet virkede som en god løsning, og det synes jeg stadig det var.

Insane psychedelia user!

Alt Ædende Ateist skrev:

Nu var det jo ligesom ikke det som diskussionen gik på...

Men jeg kunne forestille mig at det var fordi man ikke vi sælge noget til andre som man selv har oplevet kunne smadre ens liv eller ihvertfald få en lidt for langt ud at skide. Selvom man ikke fordømmer folk der tager stoffer, kan det jo godt være man ikke vil medvirke direkte til at de gør det.
Eller fordi man vil af med det hurtigst muligt, så man ikke risikerer noget. Jeg kunne forestille mig jeg måske ville give stoffet væk i stedet for at sælge det.
Jeg værdsætter personligt mit helbred og min psyke en del mere end de hundrede kroner som et gram amf koster.
Det kan også være en slags symbolsk handling hvor man viser at man er stærkere end trangen til stoffer og er helt færdig med det og vil have det ud af sit liv (måske bare for en periode).

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Synes virkelig du mangler selv kontrol hvis du har det på den måde, men jeg har heller aldrig været afhængig af noget for alvor. Det kan godt være det er fordi jeg ikke har været langt nok ude at jeg har det som jeg har det, men personligt tror jeg aldrig jeg vil smide stoffer ud.
Med undtagelse af farer for at blive busted af panserne, hvis jeg ikke brød mig om virkningen af stoffet eller hvis jeg fandt ud af at det var decideret skadeligt for mit helbred.

EDIT: Desuden er det latterligt at du blander dig Yeti, er dig og Zara kærester? Hvorfor skal du blande dig i vores diskussion?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 108 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]