Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 04:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Okay, jeg har nogle venner som tager noget anti psykotisk mht til deres sygdom, når de tager det er de normale og ikke fuckt eller noget

Så har jeg nogle andre venner som ikke er psykotiske som også har prøvet det, de bliver høj på dem men ikke vildt

Så er der mig, hvis jeg æder 1 så bliver jeg MONSTER høj kan ikke gå, og alt er sløret kan se max 1 meter frem og jeg vælter rundt. Kan ikke sove de første RIGTIG mange timer og har meget ubehag i benene, når jeg så endelig falder i søvn. Så er jeg helt død! jeg sov i 27timer i stræk UDEN folk kunne vække mig! de ruskede i mig og alt muligt og jeg kunne ikke vågne. Jeg vågnede selv om natten omkring ved de 27 timer senere

Hvad er det lige der går galt på for mig på dem?

Og nej jeg har ALDRIG! tænkt mig at røre dem igen!

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Du må lige finde ud af navnet på den antipsykotiske medicin du omtaler, ellers er det svært at sige noget intelligent om.

Medlem

Det skulle gerne hedde " Seroquel "

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngby
Seroquel er sløvende og det er ikke unormalt at gå kold og sove på dem eller besvimme.
Det overasker mig dog lidt at dine venner ikke kunne vække dig, men kan godt forstille mig det kan ske hvis man tager for maget eller er meget modtagelig.
seroquel har imo. meget lavt / intet lammepotatiale man bliver bare træt, sløv og har mest lyst til at sove.
hvor meget tog du?
er selv i behandling med seroquel

Edit: nårh ja og havde du druket seroquel og alkohol forstærker hinanden

Senest rettet af AKFisken 25 jan 2009 23:43, rettet i alt 1 gang.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
http://www.medicin.dk/(3ccavxzras02qu55do3rrb45)/show.aspx

Står de at de har en vis sedativ effekt, men det lyder da lidt vildere det du fik ud af dem...

Insane psychedelia user!

synes godt nok det lydder mærkelig at du bliver høj af dem, og ikke kan sove på dem, det første lange stykke tid.
når jeg har taget dem har det altid været for at komme ned fra en kraftig amfetamin tur, og der skvatter jeg i søvn efter ca en time lige meget hvor frisk amfetaminen gør mig.
synes dog ikke det er mærkeligt at du sov så længe, jeg har også før presteret at sove næsten et helt døgn ved en dosis på 300mg..

hvor stor var din dosis..?

Medlem

jeg har taget 1 enkelt pille, kan ikke huske hvor meget de er på men tog kun en

Jeg bliver virkelig dopet af dem men ikke på en god måde, kan ikke gå, går ind i ting, falder.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
ExobiT skrev:
jeg har taget 1 enkelt pille, kan ikke huske hvor meget de er på men tog kun en

Jeg bliver virkelig dopet af dem men ikke på en god måde, kan ikke gå, går ind i ting, falder.

Nu er det jo heller ikke meningen du skal blive dejligt dopet af dem, de fleste går bare ud som et lys og sover laaang tid. Men det er vist allerede blevet fortalt i den her tråd. :)

Er det bare mig der undrer mig, men hvordan fik du overhovedet den tanke om at blive lam, da du hørte netop ordet - antipsykotisk medicin. Lad være med at prøve at blive lam på må og få, tilbage på skolebænken og lav noget research inden du kaster dig ud i noget. :D

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Seroquel er noget motherfucking hardcore 3. generations antipsykotisk medicin... Personligt har jeg kun brugt dem til at sove på (100 mg. ca.), da de virkeligt slukker for alle kontakter.

Medlem

Jeg har fundet ud af den jeg fik var på 400Mg

Medlem

:peace:

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
BryGs skrev:
:peace:

?

Men trådstarter så har du da vist fået dit svar her. ;) "You took too much man, you took too much". Plus at de overhovedet egentligt ikke skal bruges i lammeøjenmed. Hvis man bruger dem uden at få dem på recept, kan de kun bruges som Dextrose beskriver, det er noget nasty shit.

Medlem

Kunne bare meget godt lide det her:

Citat:
Personligt har jeg kun brugt dem til at sove på (100 mg. ca.), da de virkeligt slukker for alle kontakter.

Citat:
Jeg har fundet ud af den jeg fik var på 400Mg

:lol:

Medlem

Hehe ja jeg har sQ vist nok fået lidt over normalen til at gå kold på :lol:

well cheers nogen af jer der skal ind og lytte til cascada på club natasja/ roadhouse i skive i aften :)? :cheers:

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Cascada er sgu en lækker pop-tøs, men der findes ikke 400 mg Seroquel tabletter... De kraftigste er på 300 mg.

Medlem

Dextrose, han sagde at de var på 400Mg

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: nordsjælland
Måske det var depot-udgaven på 400 mg? Deraf den lange effekt :)

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
jeg har en kammerart, det tog en 300mg seroquel, og ca. 20 min. senere sniffede 20mg 2c-b. han oplevede det mest bizzare virvar af figurer og lyde der væltede igennem rummet, fuldstændig uden system.. figurer, fragmenter af væge og inventar, og lydklip der væltede rudt i lokalet.
han har tidligere taget seroquell, for at falde i søvn, hvor det bare har slået ham ud, men den her oplevelse var lidt ved siden af de andre.
det er altså ret forskelligt hvordan man bliver påvirket af dem, åbenbart. Jeg har fået nogle stykker af en mand der har fået dem som medicin - han begyndte at hallucinere, cirka en time efter indtagelse.

Junior medlem

Hej Alle,

Hermed min første skrivelse som medlem på boardet.

Jeg er velbevandret i brugen af Seroquel og andre psykofarmakapræparater .

Jeg forstår sådan set godt din oplevelse.
Det du har fået er en 400mg Seroquel Prolong (alm. Seroquel findes nemlig ikke i 400mg størrelse), også kaldet Seroquel XL/XR. Seroquel Prolong er for så vidt det samme som den "almindelige" Seroquel, og alligevel ikke. Som en anden bruger også har nævnt, så er halveringstiden en helt anden. Det vil sige, den initiale effekt varer ved betydeligt længere tid.

Men jeg vil ikke gå i detaljer om den kemiske opbygning. Det har vi ganske udmærkede produktresumeer til.

Anyway,
Jeg har taget almindelig Seroquel i mange år. 750 mg dagligt fordelt på 2 doser. Jeg blev vanvittigt skæv/stoned HVER gang. Det varede fra 20 minutter til 3 timer. Men det var prisen jeg betalte for at få livet til at være udholdeligt. Men så kom Prolong udgaven. Jeg var opsat på at prøve den, for at se om jeg kunne undgå skævheden. Jeg lagde ud med en dosis dagligt på 600 mg.

Og lad mig udtrykke det sådan her: SLAP AAAAAAAAAAF!!!! Crazy shit!

Jeg har aldrig eksperimenteret med andre stoffer end psykofarmaka. Udover ganske lidt pot, skunk, hash, poppers i de yngre år. Men jeg kunne godt forestille mig at et trip kunne være som dette. Men alt er vel et trip? Jeg er ikke så velkendt med ordet. Nå, men jeg må hellere prøve at beskrive hvordan det føltes.

Jeg tog de to 300mg Seroquel Prolong tabletter. Det første jeg selvfølgelig var opsat på at finde ud af var om jeg også ville få den sædvanlige skævhed af dem. Det kom indenfor en time. So far so good. Jeg konkluderede ret hurtigt at det var nøjagtigt det samme som de andre piller og gik i seng.
3 timer senere vågner jeg ved at gispe efter vejret. Jeg sætter mig halvt op i sengen. Min vejrtrækning er tung. MEGET tung. Mit hjerte banker usædvanligt langsomt. Mine arme og ben føles amputeret. Det føles som om jeg ikke har kontrol over mine bevægelige legemsdele. Min vejrtrækning ændres ikke ved at jeg står op. Hjertet bliver ved med at slå ekstremt langsomt, skønt jeg var ved at gå lidt i panik. På det tidspunkt var jeg gået ud i køkkenet og havde tændt lyset og jeg var STADIG halvt inde i min drøm samtidig med jeg var vågen og gik i køkkenet. Min drøm kunne jeg ikke komme ud af. Rent ud sagt; Jeg følte mig på nippet til at slippe vejrtrækningen og dø ganske smertefrit. Til sidst overgav jeg mig og faldt i søvn. Jeg sov derefter i 18 timer.

Dagen efter bliver jeg nødt til at give det et forsøg igen. Jeg er simpelthen nødt til at være sikker på at det her var virkeligt. Samme dosis indtages, bliver skæv igen, vågner igen ved at gispe efter vejret, nøjagtigt samme skræmmende mønster som før.

Snakker med min psykiater og vi går ned til 400 mg. Det vendte om på tingene 180 grader og jeg har stort set aldrig nogen skævheder eller mærkelige fornemmelser på 400mg, som idag er min faste dosis i døgnet.

Min konklusion: Seroquel Prolong i for stor dosis har en meget besynderlig effekt på kroppen, som nærmest giver en et indtryk af lammelse. En effekt jeg aldrig har oplevet med forskellige store doser af almindelig Seroquel. Jeg fraråder ALLE at eksperimentere med store doser af Seroquel Prolong uden lægelig vejledning.

Håber det kunne bruges til noget.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
TATP skrev:
jeg har en kammerart, det tog en 300mg seroquel, og ca. 20 min. senere sniffede 20mg 2c-b. han oplevede det mest bizzare virvar af figurer og lyde der væltede igennem rummet, fuldstændig uden system.. figurer, fragmenter af væge og inventar, og lydklip der væltede rudt i lokalet.
han har tidligere taget seroquell, for at falde i søvn, hvor det bare har slået ham ud, men den her oplevelse var lidt ved siden af de andre.
det er altså ret forskelligt hvordan man bliver påvirket af dem, åbenbart. Jeg har fået nogle stykker af en mand der har fået dem som medicin - han begyndte at hallucinere, cirka en time efter indtagelse.

Jeg forstår sgu ikke helt ideen med at tage et stof der skal dæmpe sanseindtryk sammen med et stof der skal forstærke ditto (og kan heller ikke forestille mig at det er sundt). Jeg har prøvet seroquel og det virker kun dæmpende i alle henseender, hvilket jo netop er meningen fordi det er anti-psykotisk= anti tankemylder, anti forestillinger, anti halluer, anti angst, anti vågen.

Jeg ved godt at når en psykotisk patient tager det, så kan vedkommende blive mere fokuseret, fordi det netop dæmper oplevelser, der kan virke forstyrrende på personen, men det er vist også det og det er den måde det bruges bedst på.

Skal man absolut kombinere noget bevidsthedsudvidende eller centralstimulerende med noget dæmpende, så er det mindst skadelige valg benzoer.

Most of the physical world is unseen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]