Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 20:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Goa minimale
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
Hey all :) .. Selvom jeg generelt kun hører "dark psytrance/fullon" kan jeg mega godt lide genren Goa Minimale også. Syntes bare ikke rigtig jeg kender nogle artist inden for den genre. Har faktisk kun hørt det på festival, hvor det bare for nogle random djs der spillede. Eks på sådan noget musik er:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=CKgMmTj7qcI&feature=related[/youtube]

ps.Nu var det lige begrænset det man kunne finde på youtube hehe, men kender i nogle! ?

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
nu er jeg ik helt klar over hvad grundlaget er for goa minimale, men tjek , bizzare contact , electro sun , X-Noize , tokyo tel aviv-cd albummet, ziki, zikimotto, osv, det er ikke goa det meste men progressive psychedelic -trance. men tjek det ud kan være du kan li det . Vibrasphere er også fed nok. Dette er fed GOA= http://www.youtube.com/watch?v=068l8m7e ... =1&index=4

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
Budda nogle gange ville jeg ønske du bare lod være med at skrive, når du intet konstruktivt har at sige. Jeg har fuldt med i "the world of trance" siden 2003 og hører ikke andet. De artists du kommer med der har jo ikke en skid med goa minimale at gøre, det jo forfanden bare nogle standard fullon artists. Og ja de da gode, men det har intet med goa minimale at gøre + det ikke er progressive trance men "Fullon" så få lige styr på de forskellige genrer ( jo vibrasphere er progressive )... Okay det kom måske lidt hårdt ud, men fatter bare ikke hvorfor du skriver noget bare for at skrive?

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
JEg synes godt nok ikke det er ret minimalt, men hvis du vil have noget skørt minimalt, bør du kigge forbi noget:

Krumelur, Sensient, Psypox, Bufo, Moses, Tetrameth, mfl.
Folk fra Zenon og Crotus records.. Australien og New Zeealand dyrker den stil ret meget..

Se myspace.com/KUNSTNER for at høre eksempler på, hvordan det lyder.. Så må du vurdere om det er den stil du leder efter

Medlem
Brugeravatar

Kender godt Krumelur, sensient, moses og Tetremeth, psypox mfl :) Det også rigtig fedt men ikke den stil. Det er jo i den mørke ende. Ingen tvivl om det super fedt, specielt til at bare at slappe af til, efter en hård aften. De ryger vil ind under genren (psygressive/darkgressive).

Medlem
Brugeravatar

Mixede lige nogle sange sammen og lagde dem ind på youtube. Det ret dårligt mixed :b .. blev lige gjort ret så hurtigt. Men det den genre/stil.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
wtf :lol:

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Darkpsyc0 skrev:
Mixede lige nogle sange sammen og lagde dem ind på youtube. Det ret dårligt mixed :b .. blev lige gjort ret så hurtigt. Men det den genre/stil.

Worms FTW :rocking:

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
nå det var det. jeg troede det var teletubbies der var speedet up ½ gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Ghreg on Earth er hvertfald et godt bud på en utrolig troldmand udi disiplinen minimal goa/darkpsy med en progressive opbygnings skruktur.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=sEe1V2BDxYU&feature=related[/youtube]

Medlem
Brugeravatar

Ja han laver noget fed musik :) nu hører jeg jo som sagt generelt kun dark psytrance og og syntes uden tvivl det er det bedste og fedeste. Men det goa minimale jeg søger, er jo bare sådan noget happy lame musik hehe. Det er ikke musik der på nogenmåde er specielt intelligent eller noget, syntes bare det kan være meget sjovt og svært at stå stille til.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København N
Darkpsyc0 skrev:

Det lyder fandme fedt!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Darkpsyc0 skrev:
Ja han laver noget fed musik :) nu hører jeg jo som sagt generelt kun dark psytrance og og syntes uden tvivl det er det bedste og fedeste. Men det goa minimale jeg søger, er jo bare sådan noget happy lame musik hehe. Det er ikke musik der på nogenmåde er specielt intelligent eller noget, syntes bare det kan være meget sjovt og svært at stå stille til.

Oaky jeg tror jeg har sporet mig ind på hvad det er du mener.

Finske Haltaya er ret fedt, tjek det ud:

Svenske Necton har også noget lækkert på samvittigheden, men har nok altid været bedre til at lave live sets end albums.

BigWigs er også værd at nævne, hvis du ikke kender dem.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rj-Bi-VvADA&feature=related[/youtube]

Medlem

Darkpsyc0, jeg kom til at tænke på Cocooma da jeg lyttede til det du havde mixet sammen... :D

The Yellow Base:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=uThzB8Jgly0&feature=related[/youtube]

Flying Saucer

Det vækkede sku minder frem lige at høre dem igen, tak for det. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
hmm, ikke en genre jeg umiddelbart har beskæftiget mig helt vildt meget med. Men det lyder meget lovende, sådan på den "lige-på.og-hårdt" agtige måde. Ikke så mange dikkedikkedikkedarer dér. Post endelig mere af den slags, taak 8)

T D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]