Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 21:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

HEY
har lige et spørsmål her. min kammerat har samlet en klump på omkring 20 gram af det der snask der sidder i bong hovedet når man renser det :) har egenlig fået at vide det er nol, men tænkte på om man kunne lave et udtræk med isopropyl alcohol så man fik helt rent nol ? vi havde osse tænkt os at smide lidt pot og sådan godt ned i :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
det hedder udkrads :D
og det er temmelig klamt, det kan findes både når du renser bong, chillum, joint rør og det kanskrabes sammen fra joint skodder og askebærer. ja, du kan sågar støvsuge gulvtæppet hvis du er deperart nok. :P
det ryger man når man er en bums og er på røven.

men det med at trække nol på det har jeg aldrig forsøgt eller hørt om, og jeg tror ærlig talt heller ikke det bliver særlig vellykket.

MEN, hvis i prøver vil jeg da gerne hører om resultatet.

Junior medlem

Har hørt succeshistorier om at folk trækker nol på deres udkrads, det var også noget heftigt røg de brugte, men altså forsøg jer frem, og meld tilbage om det er det værd, fordi når bongen bliver renset et par gange dagligt, burde det jo være en pligt at gemme udkrads til at trække nol? :D

Medlem

hehe kan godt føgle dig :) men af en eller anden grund har han altså gemt det der snask der :p det når han varmer skrue trækkreren op og skubber gennem hoved. men vi har helt sikkert tænkt os at prøve på det :P hva kunne det skade det iso koster ingen ting hehe og nu når han alligevel har den der klump så kan vi lige så godt prøve :P de ku jo være det var nice

Medlem

ChrisW det er osse kun godt røg der blevet røget hehe :p bullrot for det meste det en 120er og det er syygt snasket det der guf han fanger ud af hovedet der så kunne godt forestille mig det blev godt. men tænkte bar der var nogen har inde der havde gjordt det og kunne fortælle mig den bedste måde hehe

Dedikeret medlem
Brugeravatar

nu skal jeg ikke komme her og bitche men det er fandme kun desperarte rårygere der ryger udkrads.

jeg har selv været der, jeg har selv gjort det.

men drenge og piger, godtfolk og skidtfolk... det er sku for sølle. prøv at nyd jeres hash/pot/skunk/nol/spice oplevelse bare en lille smule i stedet for at slå og spake den til den dør. det fede ved en skævert dør lidt når man ''synker så langt ned'' og ryger udkrads.

Junior medlem

galskabens-gardner skrev:
nu skal jeg ikke komme her og bitche men det er fandme kun desperarte rårygere der ryger udkrads.

men drenge og piger, godtfolk og skidtfolk... det er sku for sølle. prøv at nyd jeres hash/pot/skunk/nol/spice oplevelse bare en lille smule i stedet for at slå og spake den til den dør. det fede ved en skævert dør lidt når man ''synker så langt ned'' og ryger udkrads.

Hvad nu hvis resultatet bliver et ok produkt? :) er det så sølle stadig, eller bare spild af penge ikke at gøre det? :)

Og så snakker han heller ikke om at ryge udkrads rent, men at trække nol på det, for at få det sidste gode ud af, og slippe for det dårlige! :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

jamen hvis du får en lækker gang nol ud af det så skal du da gøre det.
jeg siger bare det er bumsestilen at gemme udkrads.

Medlem

hehe ja jeg mobber ham osse en hel del med han gemmer det lortt :) jeg ryger kun joints og prøver os at få ham til det. men vi regner med at gøre det på søndag der har vi god tid. så skal jeg nok fortælle hvorn det blev :) og hvis det blir rigtig godt tager jeg lidt nogle pics og smider ind ;)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Albuquerque, New Mexico
jamen hvis du får en lækker gang nol ud af det så skal du da gøre det.
jeg siger bare det er bumsestilen at gemme udkrads.

??????

Så vi skal bare smide en masse THC ud fordi nogle mener det er bumset.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På bunden af havet
har en ven der siger han har røget nol fra udskrab og siger det slår sygt godt men det skulle smage/lugte mindre godt

Medlem
Brugeravatar

har prøvet det og gør det ik igen det er lort på dåse!, og må indrømme jeg synes sku det er af synke lidt dybt vis man begynder på sådan noget, men har jo selv været deperart nok til at prøve det long time ago . men i skal da have held og lykke med det

Junior medlem
Brugeravatar

få et job.. og køb noget fed istedet for at køre den der usle stil .. føj så er man desperat

Medlem

noget nyt med det ulækre udskrab ?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
I skal vide at tjære, sod, PAH´ere, nikotin og andre gustne affaldsprodukter også ekstraheres ud sammen med de usle nedbrydningscannabinoider(der kan da ikke være meget delta-9-THC tilbage? ).
I kan i værste, men dog realistisk tilfælde, ende op med et temmelig carcinogent produkt!

Go ryger :roll:

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Tanken har ikke engang så meget som strejfet mig i et liv at ryge eller ligefrem gemme udkrads. Hvorfor skulle i ikke også kunne overleve uden :P? Ved godt det er din ven der gemmer det, men alligevel.
Nu skal jeg selvfølgelig ikke generalisere.

Vil sige det ikke er besværet værd at begynde at trække nol på en masse ulækkert snask. Men meld helt klart tilbage med nogle billeder af processen, så alle skruetrækkerygere på psy kan få en guide. :lol:

Rakker ikke ned på folk der ryger udkrads, det er dem selv det går ud over, skal bare ikke selv så meget som i nærheden af det. :)

Junior medlem

kunne ikke være sagt bedre

Medlem

vi fik ikke gjordt det i søndags men venter på min nye telefon der et ret godt kamera i så når jeg har fået den, prøver vi at lave det og så tager jeg self en masse billeder for er overbevist om det kommet til at virke :) snakke lige med en anden kammerat han havde taget alt det det udskrab der kommer i en tjubang og gemt det. han havde en heel del og han fik pænt meget olie ud af det og det bar det der pulver skidt der kommer som sigte kort i tuben

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
trippolai skrev:
vi fik ikke gjordt det i søndags men venter på min nye telefon der et ret godt kamera i så når jeg har fået den, prøver vi at lave det og så tager jeg self en masse billeder for er overbevist om det kommet til at virke :) snakke lige med en anden kammerat han havde taget alt det det udskrab der kommer i en tjubang og gemt det. han havde en heel del og han fik pænt meget olie ud af det og det bar det der pulver skidt der kommer som sigte kort i tuben

Nu er jeg halvvejs gennem en dåse Somersby æblecider og har dermed drukket mig mod til at erkende ét af mine utallige fejltrin:

For år tilbage havde jeg også en tjubang, hvorpå jeg røg "hoveder". Til sidst var der også et helt bjerg af snask inden i bangen.
Jeg ville ligeledes prøve at trække med lidt acetone, men resultatet var så enestående ringe, at det fluks blev doneret til Vestforbrændingen(aka skraldespanden, for de mindre poetisk anlagte).
Jeg vil ikke sige at det lugtede, men derimod STANK fælt af sur røv. Forestil jer lugten af en gammel afgnavet tjubang og gang denne odour med en faktor 1000. Dét var resultatet af en gang "nol" på udkrads.
Derfor kan jeg ingenlunde anbefale dig at fuldføre dit projekt, hvis målet er at opnå en rygbar substans - det er simpelthen FOR klamt.

Du er overbevist om at det kommer til at virke? Går du ikke efter andet end blot en virkning?
Er smag en ukendt kvalitetsparameter i din terminologi?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
trippolai skrev:
hehe ja jeg mobber ham osse en hel del med han gemmer det lortt :) jeg ryger kun joints og prøver os at få ham til det. men vi regner med at gøre det på søndag der har vi god tid. så skal jeg nok fortælle hvorn det blev :) og hvis det blir rigtig godt tager jeg lidt nogle pics og smider ind ;)

Altså du sidder her inde og kalder hans udkrads for guf og bagefter mobber du ham med at han gemmer det, og kalder det derefter for lort her inde, det er da vidst toppen af dobbeltmorale.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]