Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 23:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 50 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: I skole!
Junior medlem

valgte imorges at tage fri første time for at sove, og da jeg så er på vej i skole tænker jeg på hvordan grinern det muligvis kunne være at være høj i skolen. Lige da jeg kommer til indgangen møder jeg en som skal til det og spørger mig om jeg skal være med, jeg tænker derefter hvorfor ikk..

så nu sidder jeg her med en hjerne der er lagt i blød og tiden flyver afsted :D :D :D

hvordan har i andre det med at være høj i skolen?

Titel: Re: I skole!
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Man bliver håndværker af det.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
Tripper10 skrev:
valgte imorges at tage fri første time for at sove, og da jeg så er på vej i skole tænker jeg på hvordan grinern det muligvis kunne være at være høj i skolen. Lige da jeg kommer til indgangen møder jeg en som skal til det og spørger mig om jeg skal være med, jeg tænker derefter hvorfor ikk..

så nu sidder jeg her med en hjerne der er lagt i blød og tiden flyver afsted :D :D :D

hvordan har i andre det med at være høj i skolen?

Det er fandme dårlig stil, du er på vej ud til et seriøst misbrug!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Går dælme ikke her jeg går i skole, men tror jim fear har fat i noget :wink:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har prøvet det med at være skæv i skolen. Syntes ofte det skaber noia, da man ikke vil opdages. Men dette er kun den første halve time imens rusen er kraftigst, derefter synes jeg at jeg arbejder meget bedre og mere koncentreret. Desuden føles det som om at tiden går meget hurtigere. Men synes bestemt at man skal vente til efter man har fået fri. Det er trods alt ikke meget man lærer ved at tåge skæv rundt oppe i skolen.

Site Webmaster
Brugeravatar

jim fear skrev:
Man bliver håndværker af det.

What he said.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Medlem
Brugeravatar

Jeg har ingen problemer med det, føler faktisk ofte at jeg har mere at sige fordi jeg ikke sidder og er så pisse deprimeret som jeg altid er når jeg er i skole.
Tiden går meget hurtigere, det hele tages med et smil og man hygger sig. Hvem har sagt det skal være træls at gå i skole?
For the record er mit hash forbrug steget efterhånden som jeg er kommet længere i gymnasiet, men det er mine karakterer også xD
Dette er min erfaring, der er ikke 2 ens mennesker og jeg kan selvfølgelig ikke anbefale andre at ryge hash i skoletiden da det kan ende fatalt.
Hvem ved? Måske går drastisk ned ad bakke for mig, fra nu af med mindre jeg stopper med mit hash forbrug. Håber bare jeg når at hoppe af vognen i tide hvis dette er tilfældet :)

- Peace!

Medlem
Brugeravatar

Har gjort det en del gange, og syntes det kan være hyggeligt nok, hvis man alligevel har en nem dag. Men hvis man skal overstå 8 timers lortefag, og er nødt til at koncentrere sig så kan jeg sgu ikke lide det.. Tiden går også aaaalt for langsomt for mig, og når man får grineflip midt i timen, så er den heller ikke god..

Dog er der rigtig mange der gør det på vores skole (Handelsskole) og derfor kan det være lidt sjovere, når man kan gå nogle stykker ud :)

Medlem

hvad er der nu galt med håndværkere ? :S

har selv prøvet det nogle gange. det kan godt være meget sjovt, men lidt neder for tit kunne alle se det i klassen. Også er der chancen for at blive opdaget af lærere, ikke skide fedt.
Så lad dog være med det. Vent dog til efter skole ved en 2-3 tiden hvis det endelig er, det er da spild at ryge det over i skolen :S

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Spild? Spild af hvad? Synes hash rusen opleves anderledes når man er i nogle omgivelser hvor man ikke er vant til at være skæv. Skole, f.eks..

- Desuden, føler jeg at man ikke skal ryge så meget for at opnå en passende virkning i skole tiden.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
basssher skrev:

Intet! Min kommentar var selvfølgelig en joke, men jeg mener at hvis man ryger tjald i skoletiden får man ikke så skide meget ud af undervisningen, og det er svært at komme særlig mange steder hvis man ikke engang kan finde ud af folkeskolen. Jeg er faktisk ikke engang sikker på at man kan blive håndværker...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

jim fear skrev:
basssher skrev:

Intet! Min kommentar var selvfølgelig en joke, men jeg mener at hvis man ryger tjald i skoletiden får man ikke så skide meget ud af undervisningen, og det er svært at komme særlig mange steder hvis man ikke engang kan finde ud af folkeskolen. Jeg er faktisk ikke engang sikker på at man kan blive håndværker...

Ufaglært ftw !

Tt. Hva jeg synes om at være skæv i skolen ? Synes det at prioritere hashrusen over sin egen udvikling og fremtid er ret så usmart. Ja det er måske sjovt, men helt ærligt er det dét værd ?

Ville du drikke dig stiv i skolen ? Hash er et rusmiddel, selvom det er så let at sige "jamen det jo bare hash".. det fucker din hukommelse og indlæringsevne.

Medlem

Det er rigtigt dumt at ryge når man går i skole, jeg gjorde det hver dag før i tiden, 1-2 tjubang hoveder inden jeg tog afsted ud af døren, jeg lærte seriøst intet i skolen selv om det var en ret lækker følelse at bare gå rundt og være basked og totalt lige glad :P

Man kan virkelig mærke hvad hash gør ved ens indlærings evner når man går fra at være skæv hver dag i skolen og så til at kun ryge i weekenderne.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Har et spørgsmål; Påvirker det også dine indlæringsevner hvis du ryger HVER dag efter skoletiden?

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Jeg prøvede engang at ryge en morgen før undervisning, dengang jeg gik i gymnasiet. Jeg kunne ikke rigitg koncentere mig om undervisningen, men fik dog tegnet nogle ganske flotte tegninger på noteblokken. Jeg kom frem til, at det både var spild af hashrus og lærdom, og at det nu engang er bedst at være skæv når man ikke har nogle forpligtelser. Så jeg har ikke gjort det siden.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: helt der ude hvor køerne har nummerplade på.
Har et spørgsmål; Påvirker det også dine indlæringsevner hvis du ryger HVER dag efter skoletiden?
ja selvfølig påvirker det din indlæringsevne også selv om det kun er i weekenderne

Wiki Admin
Brugeravatar

Magic Shroom skrev:

Ja, det gør det uden tvivl. Hvor meget er dog individuelt fra person til person, og nogen kan blive ret gode at kompensere for det.

Der er også den ulempe når man ryger hver dag, at rusen med tiden bliver mere og mere kedelig og flad. Den bliver også kortere. De fleste der ryger hver dag når før eller siden til et punkt, hvor de ikke føler at de kan blive ordentligt skæve, uanset hvor meget de ryger.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tak for svaret. Tolerancen bliver dog nedsat hvis man tager en pause?

Wiki Admin
Brugeravatar

Magic Shroom skrev:
Tak for svaret. Tolerancen bliver dog nedsat hvis man tager en pause?

Ja, det gør den naturligvis. Sådan er det med så godt som alle rusmidler. Og heldigvis for det :)
Så jo sjældnere du ryger, jo mere vil du få ud af det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Har det bare som om, at jeg bliver mere og mere glad for rusen eller thc i det hele taget, for hver dag jeg ryger.
- Kan dette have noget med afhængighed at gøre? Kan meget vel mærke at der skal mere til for at opnå en nogenlunde skævert.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 50 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]