Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 20:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 108 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
jeg har engang til en fest, ved en kammerat smidt et helt gram cola, i et eller andet "amf-methylon-mephedron mix". de andre blev mega sure.. men jeg var for skæv til at fatte noget..

og så smed jeg engang noget rigtig godt hash og skunk i toillettet på skolen fordi jeg var blevet busted i at ryge.. så var bange for politiet kom med hunde og sådan noget.. :)

ellers smider jeg ikke noget ud..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På bunden af havet
hold da kæft med alt det der bliver skyllet ud i toilettet ender det med at man dårligt tør drikke af vandhanen i frygt for trippe for vildt :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Kixen skrev:
hold da kæft med alt det der bliver skyllet ud i toilettet ender det med at man dårligt tør drikke af vandhanen i frygt for trippe for vildt :D

Er du jyde?
Her på Sjælland drikker vi hvert fald ikke toiletvand :-D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
Alt Ædende Ateist skrev:
Kixen skrev:

Er du jyde?
Her på Sjælland drikker vi hvert fald ikke toiletvand :-D

tanken er sku da iorden.
hvis man hældte så meget dope i grundvandet at alle folk bare fuckede for sindsygt op en dags tid.

Medlem

Geografisk sted: ja
Jeg plejer ikke at smide knark ud. Dels fordi det er spild af penge, men også fordi det ikke er aktuelt at skulle snyde mig selv.

Jeg er et par gange haeldt kratom ud, da det smager vaerre end hundetis. Öl og vodka etc. har jeg også häldt ud, mest i bränderter.
Så har jeg tabt en god dosis methylon ud på et gulvtäppe, foräret et lille gram väk, samt "glemt" to gram butylon hos en ven (åh, jeg hader det snask, butylon altså..) .
Og en gang for 1 eller 2 år siden smed jeg 5-7 gram amf ud, da jeg havde binged i mere end en uge.

Jeg har aldrig haft problemer med at köbe for meget, da jeg afskyr fornemmelsen af ikke at have kontrol over mit forbrug. Det störste problem jeg ser i forhold til misbrug, er når forbruget bliver en for indgroet del af ens sociale liv (kig på druk- og rygerkulturen). Det er mest det sociale pres som får mig til at drikke nogle öl mere end jeg ellers ville gide. Selvfölgeligt kunne man vel altid stå fast ved sine principper... jeg er desvärre kendt som Mr. vatpik.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Dr. Phibes skrev:
FlæmMing skrev:
Men mener jo at helt små børn slet ikke kan mærke LSD. :)

"Men" mener jo at månen er lavet af ost. Det var sgu da et mærkeligt udsagn at slynge ud.

Jeg mener det faktisk at det har været diskuteret herinde om små børn kan mærke LSD eller ej.
Noget med at et lille barn fandt sin mors LSD og spiste det men intet kunne mærke. Men hæng mig ikke op på det

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Syd for vest, 3. stjerne til venstre.
Psyko skrev:
Har du nogensinde frivilligt smidt stoffer ud?

Ja, det sker indimellem at forbruget ryger ud af kontrol. På disse opvågninger smider jeg resterne ud.

Finder jeg noget jeg ikke ved hvad er, ryger det også ud (medmindre det er nemt og sikkert at identificere)

Jeg er også tyben der støvsuger tabt bongmix eller lignende, nullermænd er ikke min mix favorit ligemeget hvilken mix det er ;)

Medlem

smed paa et tidspunkt en ret stor klump ryger ud, dels fordi jeg ikke fik noget som helst ud af at ryge det men det smagte ogsaa af helveds til.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt ude i Hampen.
Har lige smidt en pose DiPT ud.
Ville sku aldrig rører det igen !!!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for København
Jeg har kun tabt knark..
Edit: Amfetamin og ecstasy piller er dog røget ud nogle gange.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
For lang tid siden BDO fordi det var nedern og mephedron fordi det var nedern og muligvis neurotoxisk. For nylig 2CB for at fjerne al narko fra min lejlighed. 2CBen ærgrer jeg mig allerede lidt over.

MEGATRON

har lige skyllet et halvt gram amf ud - gider ik det pjat mere :)

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Gentleman Finn skrev:
har lige skyllet et halvt gram amf ud - gider ik det pjat mere :)
...Nu er jeg nemlig blevet hoooomo...seksuel.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: østjylland
Har en gang hældt 3 g amf i kummen da alt bare var nedtur.
Havde scoret en nice tøs som bagte på en eller anden tegning der blev sur over at jeg stak af med hende og så havde jeg hjulpet nogen jeg ikke kendte med at give dem lidt af mit stash og smutter hen til en anden fest og ham den sure tegning får dem ringe hvor de blandt andet truer med at sætte mig i kørestol ( I will never dance again ;-) )
Men dagen efter var alt bare kaoz og smed resten af lortet ned i kummen og tog i byen med nedtur, men kom hurtigt hjem igen ....

Medlem

en af mine venner tabte også engang en klump på 800 kr. på en tankstation da vi steg ud af bilen, han havde åbenbart glemt at han havde det på skødet eller sådan noget dumt.

Da vi så kom hjem og skulle igang med at riste smøger kunne vi (sjovt nok) ikke finder rygeren og vi gik alle helt amok og ledte alt igennem, indtil jeg kom i tanke om at han sikkert havde tabt det et sted og det kunne kun være på den tankstation. Så fik bilen ellers fuldt knald på og heldighvis var der ingen der havde fundet klumpen der lå lige ud foran en tankstander :P.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Psyko skrev:
Har du nogensinde frivilligt smidt stoffer ud?

Nej, medmindre at smide noget for at undgå at blive taget af politiet tæller.

8)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Smed engang 5 g tjald i toílettet. Havde slået op med damen og efter et par uger fik jeg nok af at sidde stegt foran fjerneren hver dag.

Det har jeg sidenhen fortrudt mange gange. Kunne jo bare ha' haft opmagasineret det hos en homie mens jeg beviste ting og sager for mig selv.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

MEGATRON

Silenoz skrev:
en af mine venner tabte også engang en klump på 800 kr. på en tankstation da vi steg ud af bilen, han havde åbenbart glemt at han havde det på skødet eller sådan noget dumt.

Da vi så kom hjem og skulle igang med at riste smøger kunne vi (sjovt nok) ikke finder rygeren og vi gik alle helt amok og ledte alt igennem, indtil jeg kom i tanke om at han sikkert havde tabt det et sted og det kunne kun være på den tankstation. Så fik bilen ellers fuldt knald på og heldighvis var der ingen der havde fundet klumpen der lå lige ud foran en tankstander :P.

Så har i vel strengt taget ikke smidt nogle stoffer ud?

Medlem

Dopamin skrev:
Så har i vel strengt taget ikke smidt nogle stoffer ud?

Nææ der blev ikke smidt nogle stoffer væk der.., havde bare lyst til at fortælle en historie :p

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: jylland
jeg tog engang (dum som jeg var´) svampe før en bytur.. der gik ikke længe før alt sejlede lidt rundt, gik så udenfor for at få lidt luft indtil jeg så per panser holde vagt i sin dytbil. han kiggede dog ikke efter mig men jeg gik i panik, skyndte mig hjem og nåede at smide ca. 2 gram svampe ud på halvvejen..

og for at være ærlig så var det også derfor jeg kun dyrkede første flush af mine svampe, skyndte mig at kyle grosættet ud. skulle dog flytte kort efter alligevel så havde ikke nået at gro mere selvom jeg beholdte kittet.

dog stadig en dummert af dimensioner..

note to self: tag først svampene når du har dyrket allesammen færdig og gemt dem et sted du ik ka husk når du er blæst :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 108 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]