Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 01:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Hejsa på det her link incontrol 2006 http://events.q-dance.nl/2007-04_14-apr ... _after.php

det første nr Hvad hedder det ? og det andet ? bliver meget taknemlig hvis noge ka hjælpe ! :rocking:

EDIT det er studio 1 der skal tages ...

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
lad mig gætte pavo&zany :D det står på skærmen over dem

Medlem

flot det gættet jeg også selv. Men det hjælp ikk til at finde hvad nummeret hed.

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

næh det har du ret i, men det kan jeg så ikke hjælpe med. ( høre ik den slags musik som er en slags larm i mine øre ).

Senest rettet af Budha 19 jan 2009 23:59, rettet i alt 1 gang.

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Budha skrev:
næh det har du ret i, men det kan jeg så ikke hjælpe med. ( høre ik sådan noget lorte musik ).

Hvis det nu var at du bidragede med et eller andet til forumet, kunne man måske nøjes med at grine lidt af dit flabede svar, men nu når du ikke skriver andet end spandevis af dårligt formulerede, indholdsløse indlæg ingen får noget ud af at læse, så burde du måske bare lukke røven.
Og med lukke røven mener jeg ikke bare i denne post, men sådan generelt på hele forumet.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På sølvfadet med flag i
jeg vil råde dig til at kigge sangene igennem på youtube. nogle gange skriver folk også navnene på sangene i kommentarerne hvis ikke de står i overskriften.

Sang 2 er Volt - DJ Zany (som også siges en gang ;))

ps. ja budha skal jo have sin "høje" postcount et eller andet sted fra.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
Budha skrev:
næh det har du ret i, men det kan jeg så ikke hjælpe med. ( høre ik sådan noget lorte musik ).

...Det er ihvertfald noget latterligt pjat at sige. Jeg har faktisk kun hørt psytrance siden 2004 og det fylder mega meget i min hverdag og liv. Men jeg kunne aldrig drømme om, at kalde en anden genre for "lorte musik". Der er smag og behag. Hardstyle siger ikke mig det helt store, men syntes udentvivl at det nr der er henvist til er et fedt hardstyle nr, som jo forresten også er lavet af nogle af de aller bedste hardstyle djs-
Ergo : --> Noget pis sige.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Drupe skrev:
Budha skrev:

Hvis det nu var at du bidragede med et eller andet til forumet, kunne man måske nøjes med at grine lidt af dit flabede svar, men nu når du ikke skriver andet end spandevis af dårligt formulerede, indholdsløse indlæg ingen får noget ud af at læse, så burde du måske bare lukke røven.
Og med lukke røven mener jeg ikke bare i denne post, men sådan generelt på hele forumet.

QF FUCKING T!

Havde også skrevet et langt svar til ham da jeg så den post der, men spanden gik ned, og så gad jeg sgu ikke til at skrive det igen.

Er også ved at være meget træt af at se på hans pragtparade af hjerneløse posts, der bare bliver tastet lynhurtigt ned, og som ingen får noget ud af overhovedet.

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Budha skrev:
næh det har du ret i, men det kan jeg så ikke hjælpe med. ( høre ik sådan den slags musik ).

men det kan jeg så ikke hjælpe med !! resten af posten var bare min mening om den slags musik. så undskyld jeg skrev det. jeg hader bare hardstyle. skulle ikke have skrevet lorte musik. det må de gentlemens undskylde

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Budha skrev:
Budha skrev:
næh det har du ret i, men det kan jeg så ikke hjælpe med. ( høre ik sådan den slags musik ).

men det kan jeg så ikke hjælpe med !! resten af posten var bare min mening om den slags musik. så undskyld jeg skrev det. jeg hader bare hardstyle. skulle ikke have skrevet lorte musik. det må de gentlemens undskylde

Det var godt. Så mangler du bare at begynde at skrive posts med indhold, som folk faktisk kan bruge til noget. Så er vi glade.

For eksempel så er vi pisse ligeglade med at du ikke kan lide hardstyle. Kbhfyren er ligeglad, jeg er ligeglad, selv Gud er ligeglad.

Tænk for fremtiden lidt mere over hvad du bidrager med.

PS: Jeg kan ikke lide irsk goth-metal og svesker.

Insane psychedelia user!

Drupe skrev:

Du ender dine dage i helvede :evil:

Medlem

oka det er ikke den sang jeg søgte mest. det er ved sec 57 at den starter

http://hardstylers.dk/index.php?page=37 i skal tage In Qontrol 2007 - Mainstage aftermovie

Den sang er guld !!

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

hvad med spirituel healing i tyskland, det tror jeg er ekstremt fedt . der får man nok lidt mere ro i sjælen, end det der In Qontrol, men hver sin smag jo.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Budha skrev:
hvad med spirituel healing i tyskland, det tror jeg er ekstremt fedt . der får man nok lidt mere ro i sjælen, end det der In Qontrol, men hver sin smag jo.

Har han sagt at han leder efter et arrangement til at få ro i sjælen?

Medlem

det var da godt nok lig satans med jer herinde.

Det et nr jeg gerne vil vide navnet på... det kan da forhelvde ikke være så svært ?

hvis i ikke kender til Musikken så lær være at skrive noget herinde. er træt af at få mails og tro YES mand nu får jeg navnet...

Men ser der kun er en der har taget for meget lsd og tror han kan redde verden med sit ligegyldit pis

Fock off

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Okay.... Jeg keder mig. Så er det sagt. Se det som en undskyldning, for hvad jeg siger lige om lidt er jeg ikke meget for at indrømme.

Men! Jeg har siddet og stenet. Og sandsynligvis hørt mere hardstyle end i resten af mit liv, sammenlagt. Og på side 3 i de comments til den youtube video du linker til, står det faktisk.

Det er Donkey Rollers - The Last City On Earth. Det der kører fra 0:57 i din video, starter dog først omkring 3 minutter inde i den jeg linker til.

Velbekomme.

/Edit: Næh, jeg beklager.. Jeg stener åbenbart for meget, det er jo 2008 jeg har stenet over :oops:

//Edit:: Så! Efter dit udbrud ovenfor synes jeg hellere jeg måtte finde det, hvis jeg kunne.

Stardust - Sound Of Vintage (Original 2002 Mix). Omkring 4:15 minutter inde i sangen.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Dr. Phibes skrev:
Drupe skrev:

Det er vel først efter at han har "endt sine dage" at han kommer i Helvede?

Han kommer tilgengæld til at bruge evigheden i Helvede.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Zarathustra skrev:
Dr. Phibes skrev:
Drupe skrev:

Så vil han også ende sine dage i helvede, da alle, bortset fra de rettroende, bliver slukket ved jordens undergang i apokalypsen, efter Satan og Gud har haft en god slåskamp.

Insane psychedelia user!

Zarathustra skrev:
Dr. Phibes skrev:
Drupe skrev:

Nej, mit kaffegrums siger mig, at han kommer til at lide en lang og pinefuld død, mao. et sandt helvede.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
And skrev:
Zarathustra skrev:
Dr. Phibes skrev:
Drupe skrev:

Så vil han også ende sine dage i helvede, da alle, bortset fra de rettroende, bliver slukket ved jordens undergang i apokalypsen, efter Satan og Gud har haft en god slåskamp.

Nej.

Der findes hverken tid eller dage i efterlivet. Han kan derfor ikke "ende sine dage" dér, da der ikke er nogen dage eller noget tidsbegreb.
Han kan ende sine dage hér på jorden i det verdslige liv, og så blive forvist til en evighed i helvede.
Det burde altså ikke være så svært at forstå.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]