Hej du !
Jeg går overvejer kraftigt at købe et rigtig lækkert surround sound. Det skal være 5.1 og kvaliteten skal være i top, lyden skal være i top.
Jeg går og overvejer at købe et bose lifestyle 18, som ligger på omkring en 16kg. Jeg ved ikke om jeg hellere skal smide penge efter et karun kardon surround højttalere, og så evt købe en denon eller en NAD surround forstærker?
Jeg vil gerne smide omkring en 15-160000 kr til det. Jeg er bare mega meget i tvivl om hvad jeg skal bruge penge efter. Bose er IMO dejligt kræs, men deres udvikling og teknologi er lidt gammeldaws hvis i spørger mig. Men det tiltaler mig også at det ikke fylder så meget, og lyden er i top. Og er efterhånden ved at være træt af de 4 cerwin vega gulv højttalere jeg har med en 12" bass i hver, selvom de spiller mega højt og giver god bund. Plus jeg har en dejlig denon forstæker fra dengang Denon virkelig var guf. Min sterioforstærker vejer ca en 17 kg. Men lortet fylder sindsyg meget, og plus selvom jeg bor i villahus, er det sjælndet at jeg kan spille det igennem!
Hvad synes i jeg skal smide penge efter? Der må sidde og par gamle HiFi freaks herinde !

æller også er jeg bare gibbo lam:D