Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 10:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej alle sammen!
Jeg er ny i forummet og glæder mig til at læse mig klog i informationer herinde :)

Jeg har læst rigtig meget om svampe, og har besluttet mig for at jeg vil prøve dem. Problemet er at jeg bor i et område hvor man ikke kan få fat i dem. Man kan få fat i hårde stoffer, men dem vil jeg ikke tage. :evil:

Mit spørgsmål er: Hvordan (evt. hvor) får i fat i svampe.
Jeg har søgt overalt på nettet. Tror jeg har brugt sammenlagt 11 timer på research om anskaffelse på diverse Hollandske hjemmesider.

Enhver hjælp vil være meget værdsat. :-)

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Det var da kedeligt at du ikke kan skaffe svampe. Denne side er dog ikke til anskaffelse af stoffer, så du spørger desværre forgæves.

Du kan dog få et lille tip: Prøv at skifte taktik og i stedet undersøge hvordan du kan dyrke dem selv, eller plukke dem i den danske natur om efteråret.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Følg Drupes råd og undersøg om dyrkning ikke er en mulighed eller når sæssonen er til det en tur ud i naturen.

Læs venligst din velkomst pm igen, der står der en masse om hvordan forummet fungerer, samt retningsliner og et link til det overordnede regelsæt.

P.s der er masser af gode tråde med billeder og gode beskrivelser, de er helt klart et kik eller 2 værd.

Junior medlem

Hej Drupe!
Det var ikke en opfordring til salg (kan godt se at det kunne ligne;-))

Jeg har bare ikke kunne få fat i det selvom jeg har spurgt mange steder.Det er som om folk aldrig har hørt om svampe. Det ser midlertidigt ud som om i folk på siden ikke mangler varerne. Derfor er jeg nysgerrig om hvordan i kan få fat i dem? og hvor(ikke specifikt sted. Naturen var et godt bud, bortset fra årstiden).

Efter de Hollandske sider ikke sælger svampe mere, har jeg svært ved at finde grow-kits. Er det lovligt at spørge hvor i får fat i grow-kits? :) Jeg har aldrig groet(andet end weed) før.

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Vi kan ikke hjælpe dig meget mere. Du må blot fortsætte din søgning. Svampeforbudet i Holland er så vidt jeg ved ikke endeligt trådt i kraft endnu.

Og hvis det ser ud til at alle på siden bare har adgang til uanede mængder svampe, er det nok bare fordi folk sædvanligvis skriver om det de har prøvet, men sjældent om det de ikke har prøvet. Tænk lidt over det ;)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Bare fordi de Hollandske sider ikke sælger svampe, betyder det altså ikke at de ikke sælger growkits...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Leanzy skrev:
Det ser midlertidigt ud som om i folk på siden ikke mangler varerne.

Hvis du sætter et godt projekt igang skal der ikke meget til, før mængderne bliver næsten uanede, da man hurtigt kan sætte et nyt igang efter høsternes udløb

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]