Illusinoa skrev:
Jeg vil sige, at det kommer meget an på, hvordan forbruget ser ud og hvilken indgangsvinkel, han anlægger til det. Det er da ok, at det sker engang i mellem, men hver weekend ville jeg nok synes var lige i overkanten. Samtidig med, at hvis det hele tiden bare var for at lamme sig, ville jeg nok stå af. Men hvis han ellers har en fornuftig og kontrolleret tilgang til det, og det ikke sker for ofte, ville jeg nok ikke have noget at indvende i mod det.
.. og så kan det altså være en utrolig dejlig og intim oplevelse ud over det sædvanlige at dele et trip sammen engang i mellem, hvor ens sanser bliver forstærkede, så berøringer og kærtegn føles næsten himmelske og meget intense.
Fuldstændig enig...

Min kæreste ryger fede hver dag. Det ville jeg normalt ikke tolerere men det hjælper ham psykisk, så jeg ser det som hans medicin. Selv ryger jeg også og igennem ham har jeg også fået åbnet verden til både Lsd og 2cb - and hopefully much more to come. Personligt ser jeg stoffer som en udvidelse af bevidstheden og en rejse ind i sig selv. Hvis jeg ville opdage at min kæreste bare tar stoffer for at være blæst uden at se det betydningsfulde i det.. ville jeg nok synes knap så meget om det.