Moonage daydreamer skrev:
crunk skrev:
Jeg har nu prøvet den metode med 10 woodrose frø og jeg fik intet ud af det overhovedet. Jeg havde det i munden i 33 minutter.
Jeg gjorde den fejl jeg kom til at tilføje lidt for meget juice, og det blev til lidt meget væske at have i munden. Kan det være årsagen?
Har tænkt mig at prøve igen, pulveriser lortet og æde det helt..
Metoden med at holde frøene i munden og så spytte dem ud er fup

.
Jeg tror at du vil få en lidt bedre virkning ud af at lade pulveret opløses i vand, frem for at indtage pulveret i fx youghurt.
Én jeg kender har i hvert fald et par glas vand stående et sted med henholdsvis 5 og 10 knuste frø i. Vandet får lov at trække i et par dage hvorefter smulderet filtreres fra og vandet drikkes.
Det er lidt af en giftig oplevelse, så hvis du bare vil have et hyggeligt trip uden for meget kvalme, kan du fx overveje at tage 2 drinks á 4 frø over et par timer (dette er stadig en pæn dosis).
skål!

Syntes også det lød underligt at lsa skulle kunne optages gennem inzymer i spyttet :S
Hmm, har overvejet det med kvalmen og har besluttet mig for bare at knuse 8 frø og derefter æde dem

Kvalmen kan vel ikke være så slem? Har brækket mig mange gange på kiks, amf ovs. og har ikke været nogen forfærdeligt oplevelse taget i betragtning af hvor godt trippet har været