Gartnersvinet skrev:
TobiOneKenobi skrev:
Jeg er faktisk lidt i tvivl om det er tørre eller friske svampe .. Det fremgår ikke rigtigt af siden jeg bestiller fra..
Men for knap 300 kr, må man vel regne med at det er tørre så? Eller er det mon et salgstrick.. Nogen der har erfaring med bestilling fra internettet?
Håber da hvertfald ikke vi snakker om friske for hold da kæft en pris ;D . 600 kroner grammet for tørrede svampe lige så dyrt som god coke !
Lyder ikke som en side jeg ville bestille noget som helst fra. Hvorfor laver du ikke et mini grow så bliver man også meget mere tryg ved at spise dem da men selv har opfostret dem =)
Det kunne da være en idé, men tror nu alligevel jeg venter med at growe selv, indtil jeg har fundet ud af om svampe overhovedet er noget for mig
galskabens-gardner skrev:
jamen til den pris vil jeg også gå ud fra, at de er tørrede.
du kan sagtens få noget ud af 5 gram friske, men det blir nok nærmere som dit livs skævert.
der kommer nok ikke meget ''jeg er en appelsin'' ud af det.
men er der ikke billeder på hjemmesiden?
- det er der næsten altid, og hvis det ikke er tydeligt på pakken, kan du se det på størrelsen.
ellers er forhandlerne tit flinke til at svare på spørgsmål, hvis du skriver en mail til dem.
Ja, jeg tror jeg leder lidt mere efter en mere pålidelig side, hvor der er en anelse mere info