Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 01:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 60 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Syd fyn
jaja, selvfølgelig!

Medlem
Brugeravatar

Ellers prøv at ryg noget sativa skunk istedet for, det har en hel anden virkning :)

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
altså 15år er en træls alder at stifte bekendtskab til stoffer i for alle siger man skal lade være ( det forstår man så når man blir lidt ældre og sjovt nok started som 15år med forskellige ting ) men hvis vi ikke kan snakke dig til fornuft om ikke at tage stoffer så ville jeg nok råde dig til at holde dig fra alt psychedelisk, og hvis du er ligeglad med det så er mexikanske svampe efter min mening det mildeste, men jeg vil ikek råde dig til at prøve at tage dem før du er 16-17år hvertfald ( heller få ordenlig viden i hovedet istedet for at stoppe udviklingen i ens hoved ) andgående skunk så start småt ud for man kan virkelig blive stoned skæv hvor man altså virkelig er utrolig skæv

Moderator
Brugeravatar

Ja eksperimenter med forskellige skunk sorter, der kan virkelig være en verden til forskel i cannabis-produkter, find evt. en forhandler der ved hvilken sort det er der forhandles, så du kan slå op på nettet hvilken fordeling af sativa/indica/ruderalis der er i de sorter du fortrækker, og dermed give et fingerpeg om hvad du skal gå efter i fremtiden. Ellers kan du prøve stærkere cannabis produkter, jeg synes selv nol svare til cannabis som sprut gør til alkohol, mere energisk og klar rus generelt. Dog muligt det kun gør sig gældene for mig.

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

for mig er white widow det ultimative skunk rus, den skal du prøve den har super god smag og skæverten er som at ligge på et flyvende tæppe

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Budha skrev:
altså 15år er en træls alder at stifte bekendtskab til stoffer i for alle siger man skal lade være ( det forstår man så når man blir lidt ældre og sjovt nok started som 15år med forskellige ting ) men hvis vi ikke kan snakke dig til fornuft om ikke at tage stoffer så ville jeg nok råde dig til at holde dig fra alt psychedelisk, og hvis du er ligeglad med det så er mexikanske svampe efter min mening det mildeste, men jeg vil ikek råde dig til at prøve at tage dem før du er 16-17år hvertfald ( heller få ordenlig viden i hovedet istedet for at stoppe udviklingen i ens hoved ) andgående skunk så start småt ud for man kan virkelig blive stoned skæv hvor man altså virkelig er utrolig skæv

Forskellen på 15 og 16-17 år er ? . Syntes man skal vente med bevidsthedsudvidende stoffer til man er et sted mellem 18-20 år. Eftersom jeg har haft 2-3 meget voldsomme badtrips på svampe i en dosis helt ned til 1.4 gram mexicanske og var ikke første gang jeg prøvede dem. Dette er en forholdvis lav og begynder dosis men i den forkerte setting åbenbart og i blanding med noget chokolade blev benene totalt væltet under mig. Kan ikke forestille mig hvordan jeg ville håndtere det som en 15 årig uden at have nogen slemme ar på min psyke.

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
BisMann skrev:
Ellers kan du prøve stærkere cannabis produkter, jeg synes selv nol svare til cannabis som sprut gør til alkohol, mere energisk og klar rus generelt.

Ja, butan-nol er den ultimative upper sativa effekt, hvis du spørger mig.

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

ja okay jeg mente ihvertfald ikke før han var 16-17år det forstået med at det ville være en meget god ide at vente flere år men vi kan jo ikke forhindre ham i at gøre det , også ville det være bedre hvis han bare var ældre så er det jo ligemeget alderen, for vi kan jo ikke stoppe ham i at gøre det, og hvis vi fortæller ham at der skal gå 5 år før han vil prøve det kan det være han blir dum-dristig og gør det nu ( hvilket ikke sker for det er vel dumt at gøre hvad alle siger man ikke skal ) men ja mellem 18-20 er helt sikkert en meget passende alder, men hvis du venter til du er 30-40år så er jo bare endnu bedre men, man skal bare lige passe på man ikke kaster sig ud i noget man ikke er parat til ( med psyken )

Medlem

Geografisk sted: Syd fyn
Hvor dævlen skaffer man white widow fra som 15årig?
Skal til kbh i weekenden, råber man bare højt på staden eller? :D
Har ikke fast dealer. har faktisk ingen dealer overhovedet!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Behøver du en dealer da ? En fast dealer kan også nemt betyde et fast forbrug. Staden har det hele, men igen de fleste derinde sælger ikke til unge knægte der ser alt for unge ud. Lidt moral er der da. Du skal bare være forberedt på problemer pga din alder ihvertfald.

Junior medlem
Brugeravatar

Men ellers handler det altså virkelig meget om set and setting med hash - hash kan være mange ting, formet af sorter selvfølgelig, men ens indstilling før man ryger og de ting man foretager sig kan også gøre virkelig mange ting. Prøv at gør det om aftenene, tænd stearinlys over det hele, find noget tripperen/smukt/"dybt" musik og enten ryg eller spis din hash og så lig dig ned og luk øjnene. Prøv at mediter, spil musik eller hvad du interesserer dig for. Lav noget, skab noget i din rus. Eller tag på en tur i naturen (godt nok den forkerte årstid ligenu) eller lignende og ryg - hvis du har en idé om at hash ikke er psykedelisk før du ryger, så bliver det heller ikke psykedelisk for dig.
Det er selvfølgelig ogs åforskelligt hvordan folk reagerer på det, men jeg vil næsten vædde på, at du kan gøre det til mere end du synes det er ligenu - din indstilling til det former det selvfølgelig også.

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

ja okay jeg kan godt se dit problem i at du ingen dealer har men hvis vi lige læser regelsættet så er denne hjemmeside ikke til anskaffelse af drugs, så det kan vi ikke hjælpe så meget med :D men ja som Site webmaster siger kan du anskaffe dig god skunk PÅ staden. hvis du falder over orange buds eller white widow eller noget sticky greeny skunky ryger så køb det og, kan anbefales at du køber nogle cones inde på staden, for da du jo ikke rigtigt ryger så meget er det meget rart at have cones, til god skunk, så slipper du får at sidde og bøvle med at rulle hvis du altså ik kan men hvis du kan så gi den gas :D

Junior medlem

som de andre siger se om du ka finde noget squnk istedet for hashen, det virker mere psychadelisk på mig (hvertfal hvis det er god squnk som det ude på staden) GL :)

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

WTF er squnk ?? du ku evt. også købe en masse pot på staden og ryge dig fra sans og samling med en pakke cones 50 styk og en glas tjubang kan varmt anbefales

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Jeg vil anbefale ihærdig masturbation og kamille-te til en 15-årig.......

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

ja og bland selv slik fra kiosken :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Drupe skrev:
Grunden til jeg finder, at man måske kan kalde kratom en lille smule psykedelisk er, at det for mig gør mig empatisk og så åbner det nogen gange op for minder fra langt tilbage, der før var helt glemt. Desuden er der de der "vågne drømme" man kan få på stoffet.
Dog er det ikke på noget måde psykedelisk som svampe, lsd, meskalin etc. er.

Jeg vil også kalde kratom for særdeles psychedelisk, hvert fald hvis man kan finde ud af at bruge det rigtigt. Jeg selv bruger krypton kratom og synes den er er ret potent. Hvis jeg drikker et gram af den, venter en times tid og der efter ligger mig til at sove, havner jeg i en trance lignende tilstand halvt vågen, halvt sovene og med den vilde buzz :-D. Denne tilstand er så stærk at den har mange sammenligninger med k-hole.
Jeg ved ikke om det er muligt for andrer at opnå dette og jeg tror en af grundene til at det kan lade sig gøre for mig, er at jeg mestrer WILD* teknikken inden for lucide dreaming.

By the way er der nogen kratom guruer der kan sige mig hvilke ekstrakter der er mere potente en krypton kratom, hvis sådanne eksisterer.

*http://www.ld4all.com/guide.html#frames(content=how_wild.shtml)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

med andre ord du får dig en go opiat-nodder ?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Nu er jeg ikke så bekendt med opiater, har kun enkelte gange prøvet oxycontin.
Er det da normalt i en stor opiat rus, at få den virkning jeg får?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

well.. måske? haha - jeg spørger sådan lidt selv, da jeg ikke har prøvet kratom ekstrakterne, men "kun" bladene.
I en ornli syg opiatkoger kan man jo godt ende i sådan en drømmeagtig tilstand.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 60 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]