Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 01:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 71 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

damn i kan virkelig ik slappe af... for meget dårlig amf eller hva? nogen af jer bliver pissed hver gang han siger noget, og i kan sgu da godt høre at han bare vil have hjælp?

Citat:
2. hvordan skulle vi kunne vide om det vil gøre nogen forskel ud fra de oplysninger du har givet. vi kender jo ikke din baggrund. om du har tidligere har været i forbindelse med det psykiatriske behandlingssystem, fået medikamenter osv. det kommer jo også an på hvilken forklaring politifolkene der anholdte dig giver.

HVORFOR IK SPØRG HAM ISTEDET FOR BARE AT SLYNGE SÅ NOGET UD! det er første gang han er ude i så noget, så derfor spørger han efter hjælp det eneste sted han mener at han kan.. hvis i ik vil/kan hjælpe er det da helt klart okay, men så sig dog det eller lad det ligge...

det er ikke fordi jeg vil flame, men det kan da ik være rigtigt, at bare fordi han stiller et måske lidt desperat spørgsmål, så skal han kaldes umoden nar (eller hva nu.. bare for meget flame generalt.. er jeg den eneste som lægger mærke til det?) :S
jeg ville også spørge herinde inden jeg begyndte at snakke med andre om det, fordi her er nogle kloge hoveder herinde som har tjek på en hel masse med loven osv... altså bare se på de ting du nævner. jeg ved ik engang hvad medikamenter er, men det ved du! så derfor, hvis i kunne prøve at sætte jer ind i baggrunden (kun hvis i gider selvfølgelig) og så hjælpe ham.. og nååh jo.. DU ER EN SKÆNDSEL FOR FORUMET HATER imo!!! (det vare bare pis) ;)I

alkohol, bulldogg og tilfældig hærværk hører sammen ;)
hash styrer hahahah :D ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Nastyinc skrev:

Men er der nogen som konkret ved hvad der ændres i sagen, hvis noget ændres, hvis jeg slynger mine såkaldte tvangstanker på bordet?

Hvorfor spørger du ikke din advokat?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Hmm jeg vil give Drupe ret. Enten siger du at du ved intet om det du var i kiosken for at hente whatever, bare som et eksempel, ellers tilstår du dine handlinger. Så kan du jo samtidig sige omkring din lille stikker ven, at han måske har noget med det at gøre siden han har brug for at mistænke andre, da han ikke bør vide noget om gerningsmanden hvis han ikke selv er medskyldig gerningsmand?

8)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
V.I.P. skrev:
damn i kan virkelig ik slappe af... for meget dårlig amf eller hva? nogen af jer bliver pissed hver gang han siger noget, og i kan sgu da godt høre at han bare vil have hjælp?

Citat:
2. hvordan skulle vi kunne vide om det vil gøre nogen forskel ud fra de oplysninger du har givet. vi kender jo ikke din baggrund. om du har tidligere har været i forbindelse med det psykiatriske behandlingssystem, fået medikamenter osv. det kommer jo også an på hvilken forklaring politifolkene der anholdte dig giver.

HVORFOR IK SPØRG HAM ISTEDET FOR BARE AT SLYNGE SÅ NOGET UD! det er første gang han er ude i så noget, så derfor spørger han efter hjælp det eneste sted han mener at han kan.. hvis i ik vil/kan hjælpe er det da helt klart okay, men så sig dog det eller lad det ligge...

det er ikke fordi jeg vil flame, men det kan da ik være rigtigt, at bare fordi han stiller et måske lidt desperat spørgsmål, så skal han kaldes umoden nar (eller hva nu.. bare for meget flame generalt.. er jeg den eneste som lægger mærke til det?) :S
jeg ville også spørge herinde inden jeg begyndte at snakke med andre om det, fordi her er nogle kloge hoveder herinde som har tjek på en hel masse med loven osv... altså bare se på de ting du nævner. jeg ved ik engang hvad medikamenter er, men det ved du! så derfor, hvis i kunne prøve at sætte jer ind i baggrunden (kun hvis i gider selvfølgelig) og så hjælpe ham.. og nååh jo.. DU ER EN SKÆNDSEL FOR FORUMET HATER imo!!! (det vare bare pis) ;)I

alkohol, bulldogg og tilfældig hærværk hører sammen ;)
hash styrer hahahah :D ;)

det er vidst dig der tager fuldstændig fejl her, efter hvad jeg kan se flipper folk ikk ud over han har smadret ruder, det folk måske bliver en smule ophidset er kunne jo foreksempel være han siger han måske kan bilde dem ind han har tvangstanker, og dermed komme til en psykolog, som utrolig mange andre mennesker kunne få nytte af hvis ikke han skulle bruge psykiatrien til at få nedsat sin straf, eller helt slippe for den, og at han bliver kaldt en umoden nar er der overhovedet intet galt i, for er man ikke gammel nok til at tage konsekvenserne af hvad man laver så er man på ingen måde moden!

Til trådstarteren, få dig en advokat der kan finde ud af sine ting, så vil du ku få svar på alle de spørgsmål du har stillet her, det kræver blot at du omformulere dem og stiller dem til advokaten

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Nastyinc skrev:
Jeg blev anholdt igår pga. hærværk på en banegård (jaa jeg er en idiot). <Jeg vil gerne vide hvad der kan ske, kan man få en plet hvis man tilstår? Er det sikkert man skal betale for det ødelagte, eller kun måske hvis man tilstår? Og så vil jeg gerne vide om det var en ulovlig anholdelse, fortæller lige hvad der skete "jeg løb, jeg væltede, jeg blev fanget, smidt ned i jorden hvor han så sætter håndjern på mig, hvorefter han fyrer mig op på kølerhjelmen og siger kun "du er anholdt, sæt dig ind i bilen".

Håber i kan hjælpe, HURTIGT! :? :? :)

Tilstå og betal for det du har gjort forkert. Hvis du kan se det er dumt, er det mindste du kan gøre at betale for det svineri du har lavet. Panseren burde have gennembanket dig. Det havde du ærligt talt fortjent. Fucking kujon, som ikke engang har nosser nok til at tage ansvaret for dig selv.

Junior medlem

xtanor
Det jeg mener er, at nogen folk, og ik kun i denne tråd, skriver meget fjendtligt... (det jeg mener med "flame").. altså du kan jo godt ytre din mening uden nødvendigvis at svine den anden person til, og det er der nogen, som ik har været gode til, ik? typisk på et forum.. når folk kommer og spørger om vej, og ovenikøbet spørger dumt, så sviner jeg dem ik til og siger "aldi er lige rundt om hjørnet din fucking idiot, det ved alle sgu da!" for hvis personen vidste det ville han nok ik spørge.. kan i se hva jeg mener? Nååh men vil heller ik gå videre med den, tror ik jeg behøver forklare det igen :P

dankdawg
Hva fuck er der i vejen med dig? det kan da godt være han har gjort noget galt, men du kender ik til baggrunden for det.. selvfølgelig er der ingen undskyldning for at begå hærværk, men i den tilstand han var i, det selvskab han havde og med aftenens hændelser, kunne det havde været enhver! og selvom det heller ik er nogen undskyldning, har du ik ret til at skrive sådan noget fucking pis.. se hva han skriver "Jeg blev anholdt igår pga. hærværk på en banegård (jaa jeg er en idiot)." han ved sgu da godt, det er forkert.. som om du ik har kæmpe behårede dillerer i dit skab? Ja undskyld sproget, men det sætter lidt en stodders pis i kog..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

V.I.P. skrev:
dankdawg
Hva fuck er der i vejen med dig? det kan da godt være han har gjort noget galt, men du kender ik til baggrunden for det.. selvfølgelig er der ingen undskyldning for at begå hærværk, men i den tilstand han var i, det selvskab han havde og med aftenens hændelser, kunne det havde været enhver! og selvom det heller ik er nogen undskyldning, har du ik ret til at skrive sådan noget fucking pis.. se hva han skriver "Jeg blev anholdt igår pga. hærværk på en banegård (jaa jeg er en idiot)." han ved sgu da godt, det er forkert.. som om du ik har kæmpe behårede dillerer i dit skab? Ja undskyld sproget, men det sætter lidt en stodders pis i kog..

Undskyld mig, nej vent jeg skal slet ikke undskylde. Hvis jeg er i dårligt selvskab, er aggressivt anlagt og resten af mit liv ved jeg har gjort noget forkert, er det så i orden at slå ihjel? og så længe jeg stadig ved det er forkert og dumt, må jeg så gøre godt igen?

Trådstarter, tag din straf og gør dit bedste for at lære noget af denne sag.

Medlem

Geografisk sted: Syd fyn
Du har dine grunde? Fordi du er psykisk ustabil, eller hvad ved jeg- Gør dét det vel ikke mere rigtigt at smadre en masse ruder, og lade ærstatningskravet blive betalt af, ja formegentlig skatteyderne.
Du har dummet dig gevaldigt, lavet noget rigtig lort.. Men stå ved det, arbejd pengene af, og kom videre.

For lidt over et år siden, lavede jeg en masse dum grafiti sammen med nogle venner. Vi blev busted pga. et overvågningskamera. Jeg fik en bøde på omkring de 30.000, eller det vil sige- mine forældre fik bøden da jeg kun var 14.
Jeg kunne have valgt at nægte at betale bøden, og mine forældre kunne også have nægtet fordi det ikke var dem der havde gjort noget, så juridisk set var de ikke tvunget til at betale noget.
Og så havde det været skatteyderne der var kommet til at betale de 30.000, fordi pengene ikke kunne være kommet andre steder fra.
Men jeg tilstod osv. Og er nu næsten færdig med at betale bøden af. Jeg har lært en masse af det, og er kommet ud af det sorte hul, som jeg befandt mig i da jeg malede graffitien..
Ikke for at gøre mig til helt, men det er sådan enhver burde gøre; prøve at gøre den skade man selv har forvoldt, god igen!

Håber ikke jeg har ramt helt ved siden af med de personlige ting jeg har skrevet.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Hold kæft hvor bliver glorien pusset i denne her tråd.
Hvis det var mig der skulle betale en stor erstatning for noget hærværk, ville jeg da også kæmpe med næb og klør for at undgå det. Det er nok både umodent og egoistisk, det må jeg vel så tage på mig. Tilgengæld er jeg ærlig omkring det og det er vidst mere end de fleste andrer i denne her tråd.

Psychedelia Gay Overlord

V.I.P. skrev:

dankdawg

Nej, det er ikke noget der kunne ske for enhver. Det sker for en idiot. Det er så hvad det er, men så kan man i det mindste betale for den skade man har gjort. Han siger han ved han er en idiot, men det nytte jo ikke noget når han prøver at slippe for at betale prisen for det. Det er ikke nok at erkende at man har gjort noget galt, man må også gøre sit bedste for at rette op på det. Hvad er indrømmelsen ellers værd? Jeg ville mene ingenting. Den indrømmelse betaler jo ikke for den skade han har gjort, vel?

Medlem
Brugeravatar

Du kan altid spørge din advokat til råds da han har tavshedspligt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
V.I.P. skrev:
xtanor
Det jeg mener er, at nogen folk, og ik kun i denne tråd, skriver meget fjendtligt... (det jeg mener med "flame").. altså du kan jo godt ytre din mening uden nødvendigvis at svine den anden person til, og det er der nogen, som ik har været gode til, ik? typisk på et forum.. når folk kommer og spørger om vej, og ovenikøbet spørger dumt, så sviner jeg dem ik til og siger "aldi er lige rundt om hjørnet din fucking idiot, det ved alle sgu da!" for hvis personen vidste det ville han nok ik spørge.. kan i se hva jeg mener? Nååh men vil heller ik gå videre med den, tror ik jeg behøver forklare det igen :P

dankdawg

Hvaa fuck mayng, jeg har hørt der er nogen stoddere herinde der holder det mad real med de pinde der, så hva fuck hater du for?

Psychedelia Gay Overlord

jim fear skrev:

Hvaa fuck mayng, jeg har hørt der er nogen stoddere herinde der holder det mad real med de pinde der, så hva fuck hater du for?

LOL!

Medlem

Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
Alt Ædende Ateist skrev:
Hold kæft hvor bliver glorien pusset i denne her tråd.
Hvis det var mig der skulle betale en stor erstatning for noget hærværk, ville jeg da også kæmpe med næb og klør for at undgå det. Det er nok både umodent og egoistisk, det må jeg vel så tage på mig. Tilgengæld er jeg ærlig omkring det og det er vidst mere end de fleste andrer i denne her tråd.

Ja det må jeg godt nok kalde at være egoistisk? :O
Hvis du nu laver noget lort, (grafitti, smadre ruder, jah what ever!) så mener jeg da helt bestemt det er dig selv der skal betale, for det er sku da dig der er idioten???
Det kan da ikke være rigtig at os andre som holder os på den normale side, og ikke laver hærværk, skal belemres med at DU smadre noget????

Undskyld mig, men den holdning med at "jeg villle da også gøre alt for at undgå at betale bøden" kan jeg slet ikke have, da andre mennesker som lever et "normalt" liv og ikke har en trang til at smadre andre folks ting, skal belemres økonomisk igennem skatten, fordi DU er en klovn???

Det var såmænd bare mine få ord ;)

PS. det var slet ikke noget "attack" på dig, Alt Ædende Ateist, men det er såmænd bare min holdning!

//Peakeye

Junior medlem

Portuz
Ik spil dum (ingen hate), selvfølgelig er det ik det jeg mener.. se hva jeg skriver.. jeg har skrevet hele 2 gange, at det ikke er en undskyldning eller noget. Det jeg prøver at komme frem til er, at i ikke kender ham og derfor ik ved hvordan han er, for lige at skære det i pap. Der er ingen undskyldninger for det han har gjort, men han er ik et svin, bare en, i det øjeblik, meget stiv og aggressiv stodder... (han er i hvert fald, en flink fyr). Så jeg bliver lidt pissed og skuffet over, at det eneste han får at vide, når han spørger om hjælp er, at han er en idiot, når han allerede har indrømmet det.. Måske en kujon for at prøve at slippe fra det, men når han deler så noget med jer, så ber han enten om et svar eller et høfligt; det måske en dårlig ide player.. :P
jeg prøver ik at spille konge eller noget, men det ville da være mere rart på forummet, hvis der var plads til dumme spørgsmål, uden alt det hate.. det må i egentlig selv om, vil ik bestemme.. vi er her jo for at hjælpe hinanden homez ;)

jim fear
jeg ved ik hva du mener.. hvor gir jeg udtryk for hate over for nogen?

dankdawg
Jeg kender dig ikke, så ved ik med dig og dit slæng.. og jeg ved ik om du nogensinde har gjort noget galt, men ik alle er perfekte.. I den situationen, han var i, kan jeg godt forstå han blevet revet med, men det heller ik det jeg vil snak om.. (stadig ingen undskyldning for at gøre det han gjorde). det jeg ville sige til dig er, at du ik burde svine ham til uanset hvad.. ;)

Alt Ædende Ateist
haha, ja det er det jeg mener.. :D

Nastyinc
bare for at trække det sammen... tag det som en stærk stodder og æd lorten.. det er mange penge, men man ridder som man sadler (eller hva nu).. hold hovedet oppe mayn :D

:peace: :rocking:

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Hr. VIP "Kokain og weed, fuck politiet": Du kan altså bare ikke forvente at han får flinke svar tilbage når han spørger om han kan undgå at betale for noget han har ødelagt, ved at lyve i retten. Det her er et narkoboard og ikke en guide til at slippe afsted med destruktiv adfærd. Jeg vil i øvrigt skide på om han var fuld og sur eller hvad det nu var. Hvis han er en flink fyr, som du jo mener han er, så vil han naturligvis betale for det han har ødelagt. Ellers er han jo ikke nogen flink fyr, men en nasser der ikke vil tage ansvar for hans egne handlinger.

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
ja og til sidst hvis han slipper for bøden er det os andre der skal betale for det lort han laved. lad vær at ødelæg ting ryg en fed og slap af og nyd livet, og hvis man er så dum at fucke ting op i stiv tilstand så syntes jeg at man lige skal styre sin brændert. og hvis ingen af de råd hjælper så lyt til bob marley, han har da ren sund fornuft

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
siger ham der lavede at knæk...

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
ja men det knæk var faktisk fordi personen skyldte os penge også ville vi bare tage hans øl :D det var en intern sag, det havde intet med staten at gøre. + jeg har betalt de 300kr som bøden var . så jeg har betalt min dumme gerning

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Drupe skrev:
Hr. VIP "Kokain og weed, fuck politiet": Du kan altså bare ikke forvente at han får flinke svar tilbage når han spørger om han kan undgå at betale for noget han har ødelagt, ved at lyve i retten. Det her er et narkoboard og ikke en guide til at slippe afsted med destruktiv adfærd. Jeg vil i øvrigt skide på om han var fuld og sur eller hvad det nu var. Hvis han er en flink fyr, som du jo mener han er, så vil han naturligvis betale for det han har ødelagt. Ellers er han jo ikke nogen flink fyr, men en nasser der ikke vil tage ansvar for hans egne handlinger.

Hahaha, well spoken!

You've just got sylvester stallowned!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 71 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]