Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 17:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 69 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4
Forfatter besked
 Titel: Amf vs Cola
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Marc, lærte du at sætte kommaer i skolen?

Insane psychedelia user!

Dextrose, har dine forældre ikke lært dig at opføre dig pænt ? [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Og Marc, velkommen igen...synes ikke vi har set dig her i lang tid.

Medlem

Geografisk sted: Køgeomegn
Tusind tak Jensus fordi du er som du er
Dextrose som for forklaret er jeg damp barn skal jeg lære noget skal det indlæres gennem leg eller interese dvs. folkeskolen er et Tabu emne for mig husker kun drillerier slåskampe og lærer der var på nervepiller har idag derfor ingen respekt for folk der mobber specielt hvis de ikke kan skelne mellem drileri og mobning der ikke nogen der driller trold fordi han ikke kan stave hvoffer driler du så mig fordi jeg ikke kan sætte komma du burde holde igen med angrebne før jeg har pisset dig af og som du sikkert husker kan jeg sagtens pisse dig af uden du behøver at angribe først tjek din PM dex

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ro på, Marc...

Det var drilleri! [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Køgeomegn
Ved det godt Svar på min PM så jeg glad [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
KIXE GLAD [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Junior medlem

Synes ikke man kan afgøre hvad der er bedst. Det kommer lidt an på hvad man skal, eller sådan synes jeg det er. Amf. synes jeg er pisse fedt hvis man skal i byen og have en rigtig god tur, og de såkaldte amf tømmermænd kan jeg i hvert fald undgå ved at sidde med et par venner dagen efter. (P.s. det skal være hele dagen indtil man går i seng - nogen har nemmere ved at sove end andre, men jeg er en af dem der slet ikke kan sove hvis jeg har taget amf.)

Coke rusen er super dejlig og dagen efter har man det ganske glimrende, plus man kan sove - hvilket ikke er tilfældet med den dårlige. Men men men .. Coke synes jeg bedst egner sig til hvis man sidder nogen stykker og "hygger" sig en weekend aften - kan slet ikke forestille mig at skulle tage i byen på coke - men det er selvfølgelig også bare min mening.

Bare husk på at tager du en af de to ting eller begge bare en gang, så kan du meget hurtigt blive "hooked" og det kan sQu være svært at komme ud af igen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Når der nu er revet op i et gammelt emne vil jeg da også lige give min menning til kende.
Amf= døds druk i adskellige timer og helst i byen eller til en stor fest
Coke= tom penge pung.

Jeg synes helt klart amf er at fortrække, men det kan godt være fordi jeg ikke har prøvet super cola i nu.
Med hensyn til tømmermændene på amf tror jeg de hænger sammen med de ekstreme mængder alkohol der altid følger med. Et godt tip er at gemme en streg eller to, som man tager når man vågner, det skal ikke være så man bliver fucket igen, bare lige så man kan overskue at bevæge sig.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
Alt Ædende Ateist skrev:
Når der nu er revet op i et gammelt emne vil jeg da også lige give min menning til kende.
Amf= døds druk i adskellige timer og helst i byen eller til en stor fest
Coke= tom penge pung.

Jeg synes helt klart amf er at fortrække, men det kan godt være fordi jeg ikke har prøvet super cola i nu.
Med hensyn til tømmermændene på amf tror jeg de hænger sammen med de ekstreme mængder alkohol der altid følger med. Et godt tip er at gemme en streg eller to, som man tager når man vågner, det skal ikke være så man bliver fucket igen, bare lige så man kan overskue at bevæge sig.

jeg vil give dig ret i at det er lidt svært at stille det op imod hinanden fordi det er to så vidt forskellige ting.
amfetamin er som du siger total nice fordi det billigt og du kan holde dig vågen og drikke som en af dem nede på havnen.

men JEG gider ikke smide penge i det lort, når jeg går på druk er det sku for at drikke, så hellere lige smutte en halv time - tyve minutter og nuppe et par streger cola at hygge sig på.

Junior medlem

Jeg har ikke prøvet amf, men god kokain en enkelt gang. Ærligt talt er de ikke 1/10 så fedt som nogen af de andre stimulanser jeg har adgang til: butylon, methylon, flour-amfetamin, MDPV, flephedron og andre research chemicals. Med coke fik jeg en nedtur jeg ikke har oplevet med nogen af de andre stimulanser jeg har taget, hvilket ellers har været forholdsvis stabil intagelse hver weekend i 2-3 måneder. Desuden varede coke alt for kort tid, 30 min. til en time, som krævede konstant redosering og alt for høje doser. Alt i alt synes jeg overhovedet ikke coke var nedturen værd, mens jeg på methylon, butylon og flour-amfetamin har haft sindssygt velykkede og perfekte tripoplevelser, med minimale eftervirkninger. Efter nogle flour-amfetamin trips har jeg nærmest ikke kunne mærke noget dagen efter, på trods af at jeg kun har sovet 4-5 timer.
Jeg ved godt diskussionen handler om amf og coke, men jeg ville bare skudt lys over alternativerne, specielt de skadesreducerende alterternativer. Godt nok kender man ikke langtidseffekterne med research chemicals præcist, men jeg er villig til at bruge rc's da deres velkendte analoger (amfetamin, MDMA) er velundersøgte, samt at deres psykiske skadevirkninger burde kunne mærkes kort tid efter indtagelse, som de gør med de velkendte analoger: kokain, amfetamin og MDMA.

Coke er ikke skaden på nerverne og den psykiske nedtur værd!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 69 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]