Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 16:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gøbenhavn
Godmorgen psychedelia :)

Lige hurtigt ville jeg gerne have svar på hvad bubble hash/bubble gum hash er da jeg har undret mig over det i lang tid, og har prøvet mange forskellige variationer af hash(ice bl.a. som jeg først troede var den omtalte bubble hash), men dog ikke bubble hash. Er der nogen der kunne forklare hvad det er ? Jeg har hørt historier fra mange der siger det er meget potent og nemt at lave selv. Så kunne også godt tænke mig at vide om det var sandt, og i så fald hvordan man laver det? En af mine venner kom også med noget godt skunk vi en dag skulle ryge som han mente var bubble gum, men jeg tror der var noget han havde misforstået. er der også en skunksort der hedder bubble gum?

Jeg håber i lige vil hjælpe lidt, kloge folk. Tak på forhånd :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Der er en skunksort der hedder bubblegum=) Har ikke smagt den, men den skulle efter sigende leve op til sit navn=)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Ren bubblehash smelter til olie og fordamper fulstændigt når det varmes tilpas op.
Taget fra Hash-Guiden: http://psyhosting.info/xp3rt/hashguiden/ICE.htm

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gøbenhavn
HopIFjordeN Det kan jeg så fortælle at det gør den, da det nok er det min ven og jeg røg. :) Det var en god high, så det er ihvertfald noget "sticky shit" ;)

Tak Xtreme, nu føler jeg mig lidt dum når jeg siger jeg ikke har røget bubble hash men har røget ice :P men nu har jeg ihvertfald fået det på det rene. Der går også mange rygter om at der var en 1000 del heroin og amf og at det var opiumsdryppet og jeg ved ikke hvad. Men det var jeg i forvejen sikker på var løgn da de gange jeg har købt ice jeg har købt har det været på staden. jeg fik så også lige bekræftet af en der bor derude at det var ihvertfald løgn, som jeg også satsede på. Han sagde dog at selvom ice kun var thc baseret så var det "hård narko" ;)

Junior medlem

Altså jeg tror at du misforstået det lidt.

Bubble gum er en Cannabis sort som smager og dufter lidt af frugt tyggegummi...

Bubble hash laves med Bubblebags, hvor Cannabisen kommes i vand og is og blendes. Krystallerne falder af planten når den fyses ned med is. Derefter køres det hele gennem nogle filtre til der kun er de rene krystaller tilbage. Krystallerne samles og presses derefter til hash.

Ice og bubble hash er det samme og ja stærkere end pot og skunk.

Twoshot.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Henne i hjørnet
Cool. Det er sgu ikke så svært at lave bubblehash selv. Eller hvad, er der nogen der har prøvet det? Og kan fortæller lidt om det færdige produkt, evt hvad du brugte til at fremstille det med.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]