TheRagingPussy skrev:
Zorglub skrev:
Jeg klarede den ved at ringe til en kammerat og en ven der snakkede om andre ting så jeg ikke fokuserede på mit hjerteslag, men jeg overvejede om der er en måde at klare det alene, rent logisk vidste jeg godt jeg ikke havde taget for meget og den eneste grund til min høje puls var at jeg var bange for min høje puls. Men kan man klare den alene? ville benzoer mon virke? andre ting?
Hvis du ikke kan undgå at få badtrip uden benzoer, synes jeg ikke du burde trippe.
Du bør derimod altid have ekstra godt styr på set og setting, hvordan var det?
Prøv med lavere dosis, det nedsætter naturligvis chancen for at få badtrip.
Hvis du endelig skulle løbe ind i et badtrip igen, så få en ven til at berolige dig, helst virkeligt og ikke over telefon. Tving dig selv til at fokusere på noget andet end f.eks. dit hjerte. Giv dig til et eller andet der kræver din absolutte opmærksomhed, så fokus bliver flyttet.
Set og setting var som på de fleste af de 30-40 gange jeg har trippet før uden nogensinde at opleve et badtrip, nogen gange kommer de pga ting man har i tankerne osv. og behøver ikke at have noget med set og setting at gøre. Dosis var mindre end jeg har gjort før i tiden så det var heller ikke derfor, tror måske det kan have noget at gøre med at jeg stoppede med hash for en måned siden.
Jeg trippede alene og kunne derfor ikke få noget personlig hjælp og desuden var det første gang jeg nogensinde har prøvet noget med angst/panik så det gjorde det selvfølgeligt også mere overvældende. Hvis man kunne komme ud af det med nogle benzoer kan jeg ikke se noget galt i det, det ville da være meget nemmere
*ahh gardner godt råd, jeg havde ikke lyst til 112 og ambulancer og den slags for inderst inde vidste jeg jo godt at den dosis jeg havde fået ikke var farlig, og panikangst er vel heller ikke livsfarligt