Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 01:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 71 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
galskabens-gardner skrev:
de er overdrevet dyre. og der er herre forskel påp hvad de egentlig koster og hvad man skal betale i erstatning.

og til trådstarter, tilstå intet!!! og snak med en advokat.
jeg kender flere som skylder beløber i den højde for graffiti og gade uorden og man kan gå i mange år uden at betale en krone hvis man er flabet nok..

men er du blevet taget? - altså ved de det er dig?

hvis ikke så ansfak dig en god hue og eventuelt et par solbriller, ro på og held og lykke.

Man kunne jo også bare starte med IKKE AT ØDELÆGGE ANDRES LORT!! og tage en smule ansvar for sine egne stupide handlinger! Hvis man har lyst til at male med dåser kunne man jo starte med at anskaffe sig et lærrede.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
hey jeg siger ikke jeg støtter det, men knægten står ligesom i det og spørge om råd.
og det lyder da også som om han ikke ligefremme er stolt af det ikke?

Medlem
Brugeravatar

Jeg er LANGT fra stolt af det, vil bare gerne slippe denne gang, det sker squ ikke igen!
Jeg blev fanget længere væk fra "gerningsstedet" hvor jeg prøvede at løbe fra politiet (sagde bare vi troede det var nogle som var efter os, det giver mening i den by jeg er fra) og har ikke tilstået, og vi skal snakke med en advokat i morgen, men hvis de nu synes at de ik tror på mig og smider mig i retten (fik afvide at de ik troede mig, og at jeg helt sikket skulle i retten så) Bliver omkostningerne så ikk endnu større?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ja, ja, ja og ja... Du er buttfucked!

Havde det så bare været graffiti, men simpel rudeknusning - hvor gammel er man så? :roll:

Har du overvejet at alle togstationer her i KBH har været video-overvåget de sidste 10 år netop pga. hærværk?
Jeg kan ikke se at det skulle være anderledes mange andre steder i Jylland...

Senest rettet af Dextrose 22 dec 2008 01:55, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

der skulle vist være tilbudsrejser til amsterdam for tiden.

Medlem
Brugeravatar

Der er ingen kameraer her!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Sig intet og snak med en advokat.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Tilstå alt og nægt at snakke med din advokat :-D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Alt Ædende Ateist skrev:
Tilstå alt og nægt at snakke med din advokat :-D

ja eller kast en sten alt hvad du kan op i luften og grib den med munden ;)

aj, jeg vil gerne hører om du bliver sat for en dommer.
og hvad de i såfald har af bevis materiale hvis der ikke er kamerare på den station du baldrede ruder på.

Medlem

Ja men sags omkostninger vil måske blive på omkring de 10.000.
Hvis jeg var dig ville jeg ikke tilstå medmindre de har stærke beviser som de viser dig feks hvis du skulle være blevet fanget på kamera.

Kender en som engang sprang et toilet og et busskur i luften og det blev sat til ca. 600.000 dog er erstatningskravet aldrig kommet på trods af at min makker er dømt i sagen.
Så engang imellem er man jo heldig, ihvertfald held og lykke med det.

Medlem
Brugeravatar

De eneste beviser der MÅSKE er, er et par tøser som så os, men jeg ved bare ikke om de så os mens vi gjorde det eller bare hørte det og så os løbe derfra, derudover var en af dem som var med til det, så flink at angive mig, og så selv sige han intet har gjort. Det er den eneste form for beviser, og selvom jeg tilstår ender jeg nok i retten. MEN! hvis nu, bare i teroien, jeg kan få dem til at tro jeg lider af tvangstanker, ville det så betyde noget? vil selvfølgelig ikke hvis det betyder jeg skal indlægges et eller andet fucked sted, men vil hellere henvises til en psykolog engang om ugen end at betale en enorm bøde! men hvad siger i, ville det ændre noget?

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
karma rammer hårdt ;D sagen blir nok nød til at gå i gang før du kan finde ud af hva kort du kan spille overfor dem ;D men husk at sig mindre end du egentlig ville tal aldrig for meget i retten så hellere sige få men konkrete ord ,

Medlem
Brugeravatar

Budha skrev:
karma rammer hårdt ;D sagen blir nok nød til at gå i gang før du kan finde ud af hva kort du kan spille overfor dem ;D men husk at sig mindre end du egentlig ville tal aldrig for meget i retten så hellere sige få men konkrete ord ,

Jaa karma, tror at efter det her vil jeg gå i Earls spor fra "my name is Earl" og lave min egen liste :wink:

Men er der nogen som konkret ved hvad der ændres i sagen, hvis noget ændres, hvis jeg slynger mine såkaldte tvangstanker på bordet?

Insane psychedelia user!

Nastyinc skrev:

Men er der nogen som konkret ved hvad der ændres i sagen, hvis noget ændres, hvis jeg slynger mine såkaldte tvangstanker på bordet?

du er et fjols...

tag ansvaret for det lort du laver, hvis du bliver busted. eller ganske enkelt, LAD VÆRE MED AT BLIVE BUSTED!!!!

vil du seriøst hellere stemples som psykisk ustabil en at betale en "lille" bøde...?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
Nastyinc skrev:
De eneste beviser der MÅSKE er, er et par tøser som så os, men jeg ved bare ikke om de så os mens vi gjorde det eller bare hørte det og så os løbe derfra, derudover var en af dem som var med til det, så flink at angive mig, og så selv sige han intet har gjort. Det er den eneste form for beviser, og selvom jeg tilstår ender jeg nok i retten. MEN! hvis nu, bare i teroien, jeg kan få dem til at tro jeg lider af tvangstanker, ville det så betyde noget? vil selvfølgelig ikke hvis det betyder jeg skal indlægges et eller andet fucked sted, men vil hellere henvises til en psykolog engang om ugen end at betale en enorm bøde! men hvad siger i, ville det ændre noget?

Jeg vil ABSOLUT fraråde, at du nasser psykolog timer af staten uden nogen grund, jeg er sikker på at de timer sagtens kunne bruges til bedre formål. Psykiatrien i Danmark har allerede travlt nok.
:x

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
ENTEN indrømmer du hvad du har gjort, og gør det klart at du absolut ikke er stolt af det.
ELLER også nægter du alt pure, hele vejen.
That's it. Drop den der tvangstanke søforklaring, tvivler på du kommer særligt langt med den. Hvad skulle din argumentation være? At en stemme i dit hovede tvinger dig til at smadre ruder når du er fuld?

Medlem
Brugeravatar

Okay, det kan godt være simpel dansk kan være svært at forstå, men prøv igen tak. Jeg spurgte ik om jeres meninger om morale osv, og i har ikk den fjerneste ide, om jeg har tvangstanker eller ikke. Jeg ved da udmærket godt selv at man ikke er alt for smart hvis man siger den slags uden nogen grund, men nu er det sådan at jeg har en god, personlig grund. Så spørger igen, ville det ændre noget hvis jeg siger det? fordi hvis det INGEN effekt har på sagen giver det jo ingen mening at sige det i retten. (det kan lidt sammenlignes med at man har mistet en finger, det giver jo ingen mening at nævne det i retten, medmindre det rent faktisk kan hjælpe)

beder om et ordenligt svar, og nej vil ikk sige at der er en stemme i mit hoved som siger jeg skal smadre alt, jeg siger det som det er, men kan ikke se det er relavant for at kunne svare mit spørgsmål.

Junior medlem

slap af... i flamer hele tiden! prøv at tjek det spørgsmål han stiller og så jeres svar ;) hva er der galt i at sutte på statspatten? vi har jo betalt en hel del til staten alligevel.. desuden er nastyinc ik helt rask oveni.. haha :D

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Jamen du må da forfanden selv vide om dine tvangstanker kan bruges til at undsige det du har gjort? Hvis de ikke kan, så har det naturligvis ingen effekt på sagen. Hvad havde du regnet med? At der fandtes en paragraf der gav strafnedsættelse til folk med tvangstanker, selv om deres handlinger intet havde at gøre med lidelsen?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Nastyinc skrev:
i har ikk den fjerneste ide, om jeg har tvangstanker eller ikke. Jeg ved da udmærket godt selv at man ikke er alt for smart hvis man siger den slags uden nogen grund, men nu er det sådan at jeg har en god, personlig grund. Så spørger igen, ville det ændre noget hvis jeg siger det?

Nastyinc skrev:
MEN! hvis nu, bare i teroien, jeg kan få dem til at tro jeg lider af tvangstanker, ville det så betyde noget?

Nastyinc skrev:

det kunne meget vel forstås som om du ikke har tvangstanker.

1. hvorfor søger du hjælp til dine lovovertrædelser på et forum som omhandler stoffer? det er sådan lidt irrelevant. det er også kanon at vi derved får bekræftet fordommen om at hash og tilfældigt ungdomshærværk hører sammen.
2. hvordan skulle vi kunne vide om det vil gøre nogen forskel ud fra de oplysninger du har givet. vi kender jo ikke din baggrund. om du har tidligere har været i forbindelse med det psykiatriske behandlingssystem, fået medikamenter osv. det kommer jo også an på hvilken forklaring politifolkene der anholdte dig giver.
3. hvordan kan du forvente at vi skal tage dig alvorligt, når du ikke engang vil være ærlige over for os.

folk har gjort det eneste de kunne, givet dig deres ærlige mening. at du virker som en umoden nar.

kan vi ikke bare få lukket denne tråd. den er en skændsel for forummet IMO.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 71 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]