BluR skrev:
Jeg købte for noget tid siden noget som skulle have været MDMA. En af mine venner og jeg sniffede en streg og det sved helt afsindigt. Det virkede overhovedet ikke som MDMA. Jeg fik ikke den forventede lykkerus, faktisk blev jeg nervøs og forvirret. Jeg sagde ikke noget til min ven for ikke at ødelægge det for ham, men han sagde bagefter han havde haft det på samme måde. En uge efter prøvede jeg igen. Denne gang tog jeg det som en bombe. Jeg fik kvalme, ikke ubehageligt, og det virkede LIDT ligesom MDMA gør efter peaket. Da jeg kom hjem bagefter var jeg vildt speedet og rundt på gulvet men havde det virkeligt godt. Kunne ikke sove i vildt mange timer. Vadede hele byen rundt og hørte Depeche på iPod'en

. Da jeg kom tilbage så jeg min ene pupil var kæmpe stor og den anden var helt normal. Wierd... Pulveret er kridhvide meget fine krystaller og det smager meget sødt. Er der nogen der har en idé om hvad det kan være? Har tænkt på om det kunne være 2C-B, men jeg fik ingen visuals overhovedet. Smager 2C-B sødt?!!
Det lyder meget som min oplevelse af det nytårsaften,hvor jeg tog BK-MDMB (butylon) og 2c-b, hvis jeg fjerner effekten fra 2C-B (hvis det ikke er for svært?)
jeg væltede også byen rundt med mit musik i ørene flere gange den nat.
Jeg fik afvide at det virkede som amfetamin når man sniffede det og som MDMA når man bombede det, og det synes jeg selv at jeg tydeligt kunne mærke.
jeg mener der er flere på dette forum der har erfaringer med dette stof, hvad synes i?