Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 00:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Re: Ikke MDMA
Junior medlem
Brugeravatar

Jeg snakker streger på under 50 mg... Tør slet ikke tænke på effekterne af de doseringer du snakker om!

Junior medlem
Brugeravatar

Findes der nogen i DK man kan aflevere det til, som kan teste det, uden man bliver anholdt for stofbesidelse? Jeg tænker jo på; det er stadig på markedet og det bliver stadig solgt som MDMA, ved jeg. Det ville være rart med noget info - HR...

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Desværre... SVJV er det kun i Holland der er gratis testklinikker.

Harm Reduction i Danmark NU!

Junior medlem
Brugeravatar

Dextrose skrev:
Desværre... SVJV er det kun i Holland der er gratis testklinikker.

Harm Reduction i Danmark NU!
Gratis el. ej - jeg betaler sgu gerne, men jeg vil fandeme ikke knaldes for det! Og JA, hvor er det forrykt vi ikke har de samme muligheder i DK, men man vil åbenbart hellere se folk dø... Sygt, sygt...!

Medlem
Brugeravatar

Hej jeg har igennem længere tid oplevet at her i københavn er flere af mine knapt så knark kyndige venner blevet solgt diverse research chemicals af mephe,methe typen som værende mdma så det ville være mit bedste bud..
jeg tror ikke det er fortyndet 2-cb det ville ikke forklare hvorfor du kun blev speedet og ikke hallucinerede.
men hvorfor tager du ikke bare fat i det fjols der har solgt det til dig og beder om en forklaring på hvad det er??

Junior medlem
Brugeravatar

Det har jeg skam også! Men han ved lige så lidt som jeg. Han har købt det i troen om det var MDMA (Er det ikke en kendsgerning at pushere som regel ikke aner hvad de har med at gøre? :lol: ). Jeg har fortalt ham det ikke er MDMA, det viste EZ-testen jo, og han har prøvet at tjekke op på hvad han har købt. Idioterne han købte det af ved det tydeligvis heller ikke, da de prøvede at bilde ham ind det var DMT cuttet med et el. andet jeg ikke kan huske, hvilket jo bare understreger overnævnte kendsgerning. Tror sq ikke engang fjolserne ved hvad DMT er... Men fakta er at de har solgt det som MDMA og jeg vælger at tro på de ikke vidste bedre på daværende tidspunkt (Jeg tror på det bedste i folk, hvilket er min store svaghed!).

Medlem
Brugeravatar

nej det synes jeg absolut ikke er en kendsgerning.... mit råd ville være find en ordentlig pusher!

Junior medlem
Brugeravatar

Tja... det ville da være dejligt! Men hvor finder man den slags, pusherdating.dk? :lol:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
BluR skrev:
Jeg købte for noget tid siden noget som skulle have været MDMA. En af mine venner og jeg sniffede en streg og det sved helt afsindigt. Det virkede overhovedet ikke som MDMA. Jeg fik ikke den forventede lykkerus, faktisk blev jeg nervøs og forvirret. Jeg sagde ikke noget til min ven for ikke at ødelægge det for ham, men han sagde bagefter han havde haft det på samme måde. En uge efter prøvede jeg igen. Denne gang tog jeg det som en bombe. Jeg fik kvalme, ikke ubehageligt, og det virkede LIDT ligesom MDMA gør efter peaket. Da jeg kom hjem bagefter var jeg vildt speedet og rundt på gulvet men havde det virkeligt godt. Kunne ikke sove i vildt mange timer. Vadede hele byen rundt og hørte Depeche på iPod'en :rocking: . Da jeg kom tilbage så jeg min ene pupil var kæmpe stor og den anden var helt normal. Wierd... Pulveret er kridhvide meget fine krystaller og det smager meget sødt. Er der nogen der har en idé om hvad det kan være? Har tænkt på om det kunne være 2C-B, men jeg fik ingen visuals overhovedet. Smager 2C-B sødt?!!

Det lyder meget som min oplevelse af det nytårsaften,hvor jeg tog BK-MDMB (butylon) og 2c-b, hvis jeg fjerner effekten fra 2C-B (hvis det ikke er for svært?)
jeg væltede også byen rundt med mit musik i ørene flere gange den nat.

Jeg fik afvide at det virkede som amfetamin når man sniffede det og som MDMA når man bombede det, og det synes jeg selv at jeg tydeligt kunne mærke.

jeg mener der er flere på dette forum der har erfaringer med dette stof, hvad synes i?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Synes euforien er alt for kort og man ellers de næste mange timer er ondt stimuleret, ikke en rus jeg bryder mig særlig om.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
jeg har kun haft en oplevelse med BK-MBDB. en dosis på 60 mg, lige over treshold, oral/sublingualt. comeup var rastløs omgang hvor jeg ikke rigtig kunne holde mig i ro fysisk. i de 10 min lige inden peaket havde jeg god eufori, men da jeg ramte plateau'et skiftede rusen karakter til at være meget forceret, og ikke euforisk overhovedet. ret ubehageligt faktisk.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Min eneste oplevelse med butylon, var på en starter oral dosis på ca 200mg, come-up på ca 20 minutter, en rigtig dejlig rus syntes jeg, men en forholdsvis brat afslutning efter omkr 1½time, redoserede med ca 200mg, samme hurtige come-up - men denne gang tog det nok dobbelt så lang tid før euforien klingede af - og som Portuz er inde på, var jeg stimuleret i en hel del timer derefter, dette fandt jeg dog ikke ubehageligt...

imHo et ret så lækkert stof! =)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Nu ved jeg godt at der tit er meget lidt info om RC, men ville være nice hvis der var en der havde noget viden om hvor skadeligt bK-MBDB er, om 5-htp er en god ide osv. Jeg fandt godt nok den her tråd: http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... t=Butylone men der er ikke rigtig nogen sikrer svar, man kunne jo være heldig at der var kommet en ny psy bruger med noget mere viden.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]