Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 jul 2025 00:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 61 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Junior medlem

Det er nedtrykkene efter min mening skal man ikke sættte så meget ære i det og være så perfektionistiske det er da iriterende at sidde og vent fordi de skal rette den og brænde den til og så noget og puf puf pass det skal da ikke være så noget organiseret noget man skal bare chille men jeg indrømmer det er bedre med en godt rullet joint

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
megabjorn skrev:
Det er nedtrykkene efter min mening skal man ikke sættte så meget ære i det og være så perfektionistiske det er da iriterende at sidde og vent fordi de skal rette den og brænde den til og så noget og puf puf pass det skal da ikke være så noget organiseret noget man skal bare chille men jeg indrømmer det er bedre med en godt rullet joint

Men hvis man ikke kan vente de ekstra ti minutter, bør nok tage sit forbrug op til fornyet overvejelse ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
DeHades skrev:
megabjorn skrev:

Men hvis man ikke kan vente de ekstra ti minutter, bør nok tage sit forbrug op til fornyet overvejelse ;)

:yeah: underligt ingen har sagt det endnu, folk som virkelig ikke kan vente bør indse at de har et seriøst problem.

jeg har dog en kammerat som laver skide gode joints ingen tivivl der, men blev engang nødt til at hundse lidt med ham efter at have sat 45 min. ude i kulden, der er altså osse grænser imo :wink:

15-30 min. har jeg ikke noget imod i den forstand, og specielt ikke hvis jeg sidder indendørs i varmen.

men det der med 3 puff and pass synes jeg ødelægger stemningen lidt, for det er sku trælst når folk sidder og siger: hey, du har taget 3 hvæs.. lad mig sku da fucking nyde jointen istedet for det pjat, og hvis man er gode venner med dem så tænker man self på hinanden så alle bliver skæve, der bør ikke være nogen regel, medmindre man er en flok egocentrerede individer som nyder jointen.

og jeg støtter en god joint, men hvis en person byder en på en joint og han ikke kan rulle dem ordenligt er det osse fint nok, for han gir så kan man ikke tillade sig at klage.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Tror vidst jeg har skrevet det her i en anden post, men here goes again;

Jeg foretrækker godt rullede joints, godt ristede smøger, godt filter og så videre. Og hvis jeg ser en person stå og mishandle en af mine joints, f.eks. ved at skamsuge den og lave en stor glød ud af det, får den person at vide at han ikke skal ryge med på mine joints den aften.

Kort og simpelt.

Ingen har krav til at ryge med på mine joints.

Personer, der ryger mere end godt er når det er personens tur, får samme besked (I ved, sådan nogen der tillader sig at ryge halvdelen af jointen når der er 4-5 folk der skal ryge)

Folk der sutter på jointen så den bliver fuldstændig våd får samme besked.

Det gælder osse folk der altid ryger med men aldrig giver, folk der kun giver tør standard, folk der har forkølelses sår, folk der kritiserer min joint og sidst men ikke mindst; FOLK JEG IKKE BRYDER MIG OM.

Fuck folk der kommer og vil ryge med, og så når de får et nej, syntes det er ih og åh så uretfærdigt og blablabla. Det er somom at hvis man ryger tjald, har ALLE andre ret til at ryge med.

Som udgangspunkt lader jeg alle ryge med på mine joints, men fucker man op lidt for mange gange, så er der sgu lukket fremover.

Folk der gang på gang siger "Hvaeh ska vi ikke lige rulle en joint" men aldrig har tjald med pisser mig crazy meget af.
FFS, vil du ryge hele tiden så ta' selv tjald med!

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem

Yir, Jugg, gode argumenter du kommer med.

Bare sig nej til de nassere. Medmindre gavmildhed er en dyd hos jer. Det er nu også sjovt at ryge "på" dem.

De har åbenbart også fattet at rygere tit deler af deres pind, og derfor, er der en del, som lige skal spørge, for det kunne jo være de var heldige - igen! 1g god ryger koster alligevel så meget som en ½ eller hel kasse øl, alt efter hvor god ens kontakt er selvfølgelig.

For mig er det at rulle en god pind nærmest halvdelen af hele oplevelsen. Nærmest. Jeg har røget på en del halvkrøllede, skæve joints, og de gjorde mig ligeså skæf som de pæne og yndige, hehe! Men det er nu også hyggeligt at sidde med grinder, saks eller blot fingre og måske en bakke, medmindre der fri/håndrulles og det hele - zen.

Senest rettet af Kong_Koger 06 apr 2010 22:10, rettet i alt 3 gange.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
:yeah: Well boys, do what Jugg tells you to do Billede

Kan vist ikke siges bedre.

Personligt er jeg lidt for gavmild med min røg. Tilbyder normalt altid folk at ryge med mindre der er grund til at forbyde dem det... Dvs. omtrent alt det som Jugg skriver.

Men der er da ikke noget hyggeligere end at gå alene på Staden om sommeren efter arbejde, sætte sig ned og falde i snak med folk fra hele verden, og evt. ryge en joint eller to sammen

Men respekter jointen, man tager sku heller ikke og bæller en andens 14 øl hvis man får lov at få en :evil:

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Ryger som regel bare sammen med mine venner, så hvis de ryger forkert, så påpeger jeg det bare stille og roligt, men det er altså ikke noget at komme op at skændes over eller grund til at banne folk fra at ryge imo.

Men ja det er en dårlig tendens at folk føler krav på at være med på en ryger, samtidig med at de ikke er villige til at dele deres alkohol på samme vis.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Astralt plan
Xpert skrev:

Personligt er jeg lidt for gavmild med min røg. Tilbyder normalt altid folk at ryge med mindre der er grund til at forbyde dem det... Dvs. omtrent alt det som Jugg skriver.

Men der er da ikke noget hyggeligere end at gå alene på Staden om sommeren efter arbejde, sætte sig ned og falde i snak med folk fra hele verden, og evt. ryge en joint eller to sammen

Bestemt! Jeg bruger helt sikkert mange penge på, at ryge andre folk skæve. Hyggefaktoren er alle pengene værd. Hvis folk er ubehøvlede eller fæle ved ryge-ritualet, så har jeg alligevel ikke rigtig lyst til at ryge med dem.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvis det er med andres røg og jeg selv ikke har betalt noget, så skal de fandeme have første ret, og så tager jeg små sug og passer på jointen ikke bliver skæv, bliver den det alligevel. Jamen så spørg jeg ham jeg ryger med høfligt om han vil være rar at rette den op for mig, fordi jeg selv ikke er god til det, og jeg plejer også at tage 3 sug og stresser bestemt ikke med jointen. Da det er HANS fed og ikke min så skal han da fandeme også bestemme hvordan det skal gøres. Og ryger heller ikke mere af hans end jeg har brug for til at blive skæv. Synes det er klamt at ryge sig møg skæv på andres bekostninger, man skal kunne blive skæv så skal det altså også bare være det synes jeg. Normalt har jeg næsten aldrig fed. Men skal tilgengæld også have meget lidt for at blive skæv og så griner jeg med de andre og så giver jeg f.eks en cola på MacD eller på tanken..

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Astralt plan
vil du ikke ryge lidt af min joint?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderjylland 6000
Mi fumer es su fumer :D
(mit røg er dit røg!)

Jeg deler med vennerne, lissom jeg ville dele en pose chips...
og hvis de mangler en lille stump, så får de self. det.

og hvis jeg mangler, kan jeg for det meste bare ryge over ved en af vennerne. I fattige perioder, besøger, jeg vennerne meget!!! :)

men :peace:

.:!!!HØRT!!!:.

Bestemt! Jeg bruger helt sikkert mange penge på, at ryge andre folk skæve. Hyggefaktoren er alle pengene værd. Hvis folk er ubehøvlede eller fæle ved ryge-ritualet, så har jeg alligevel ikke rigtig lyst til at ryge med dem.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neurotika
jaz0n skrev:
her i 4200 har vi et lille ryge slæng (KTC) og det er sådan at vi skaffer de ting vi har fået besked på (det med aldrig giver her giver alle lidt i penge puljen) også skater de andre imens en sidder og laver den og tager op til 30 min før den er klar og det indfinder alle sig med fordi alle ryger chill og deler osv det er ret nice

Yeah dude, KTC! Ralle's gate of insanity... :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 4200
Kogeren skrev:
jaz0n skrev:
her i 4200 har vi et lille ryge slæng (KTC) og det er sådan at vi skaffer de ting vi har fået besked på (det med aldrig giver her giver alle lidt i penge puljen) også skater de andre imens en sidder og laver den og tager op til 30 min før den er klar og det indfinder alle sig med fordi alle ryger chill og deler osv det er ret nice

haha er det dig ralle?? men er vi ikke enige om at her gør vi tingene med stil?? :P

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neurotika
jaz0n skrev:
Kogeren skrev:
jaz0n skrev:

haha er det dig ralle?? men er vi ikke enige om at her gør vi tingene med stil?? :P

Jeps, Ralle nørder skam også herinde dude! :D men jo vi gør sgu tingene med stil. Må sige det er en god spand vi har stående nede i skuret. Fik lige suget på den igår hehe! :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 4200
Kogeren skrev:
jaz0n skrev:
Kogeren skrev:
jaz0n skrev:

Jeps, Ralle nørder skam også herinde dude! :D men jo vi gør sgu tingene med stil. Må sige det er en god spand vi har stående nede i skuret. Fik lige suget på den igår hehe! :wink:

haha sådan skal det fandme være dude men elsker den hygge og stilhed vi har der og at nogle få sidder og ruller mens andre tagger og skater og den slags det er alt for sweet :P troede fandme heller ikke jeg skulle møde dig her inde :P så tag lige og send din msn til mig

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: nordsjælland
er mig nødsaget til at besvare agjoeys inlæg da han har misforstået alt om hva det vil sige at ryge joints :D meen som regel finder man vel os først ud af hvordan en joint ska behandles når man har røget i lang tid, så bare roligjoe! du ska nok lærer det en dag :wink: helt enig med det xpert skrev at ryge joints er en stil, det en måde at leve på, derfor skal man (syns jeg) gøre alt for at jointen er perfekt inden du ryger på den, så blir det bedst, både smagsmæssigt og psykisk...

Junior medlem

Når jeg plejer og ryge med slænget er det somreglt oppe ved en kammerat, ellers kører man lige en tur 4-5 personer og ruller nogen Joints, og hvis der er noget jeg hader er det og hører på, er det nok når folk siger ; ey det vidst min tur nu. LUK NU RØVEN, har lige rettet den op, forbedret suget. DET hader jeg fucking bare :D. Tænker også altid på om mine mates bliver skæve hvis man deler to joints til tre personer, hader folk som bare er så egoistiske, hash for mig er noget som man deler. Selvfølgelig kan man godt ryge alene, det ikke fordi jeg selv har gjort det. Men det giver bare en happy feeling når man sidder og Ruller en virkelig god joint og så snakker man om hvor god jointen er, og alle ens drømme om og eje den og den bil, samt have cash så man lige kunne køre til Thylejren eller Staden.

Nu har det her topic helt fået mig lyst til og ryge :roll:

:peace:

Titel: Re:
Junior medlem
Brugeravatar

Kong_Koger skrev:
Yir, Jugg, gode argumenter du kommer med.

Bare sig nej til de nassere. Den slags plejer alligevel også at blive nedern at høre og se på når de har røget.

De har åbenbart også fattet at rygere tit deler af deres pind, og derfor er der en del som lige skal spørge, for det kunne jo være de var heldige - igen! 1g god ryger koster alligevel så meget som en ½ eller hel kasse øl alt efter hvor god ens kontakt er, selvfølgelig. Men det forstår de til gengæld ikke.

For mig er det at rulle en god én nærmest halvdelen af hele oplevelsen. Det er noget så hyggeligt at sidde med grinder, bakke og det hele - zen.

Billede

Nu har jeg set det her fænomen med nogle ret lange filtre et par steder og jeg spørger af rent nysgerrighed, hvad er idéen med det? Et mindre filter ville jo give en større joint, så kunne man altid slukke den halvvejs, hvis det bliver for meget..

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
lange joint filter = man brænder ikke læberne , og det gør man på små joint filtre ,+ den er mere stabil og holde i hånden . jeg holder altid mine joint/alle joints med gløden nedaf for at få en stor nol-ring = at jointen blir stærkere ;D

Junior medlem
Brugeravatar

Well boys, do what Jugg tells you to do !! :D ..

har læst alle jeres posts !! Men hvor er jeres chiks ? 8) ..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 61 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]