Goddag kære Psy

Jeg er slet ikke i tvivl om at jeg har ADHD, har bare ikke fået det diagosticeret af en læge endnu.
Jeg er 21, og er faktisk helt stoppet med at tage benzoer og div. opiater og andre stoffer, udover THC.
Jeg ryger stadig hash eller indica-domineret skunk hver dag, eller i hvert fald helst.
De dage jeg ryger alm. dansk pot, føler jeg mig ikke helt tilfredsstillet og er en smule rastløs, etc.
Jeg synes mere og mere jeg kan mærke ADHD´en gør det sværre for mig at stoppe med at ryge den fede, selvom jeg arbejder meget mere med det nu end tidligere, og har skåret utrolig meget ned.
Men den daglige "ro på" kan jeg simpelthen ikke undvære i øjeblikket. Føles i hvert fald sådan.
Nåh, men ville egentlig bare høre jer om jeres erfaringer med Ritalin? Ikke jer som har brugt det rekreativt, men jer som har brugt det over en længere periode i forbindelse med ADHD.
Kan i fortælle mig hvad i har fået ud af pillerne, og hvad de negative ting for jer har været af at bruge dem? Føler i jer afhængige af pillerne?
Jeg har altid været utrolig skeptisk overfor Ritalin, og har ærligt talt slet ikke lyst at skulle til at tage dem hver dag, men flere og flere fortæller mig om de gode egenskaber ved pillerne, og begynder at blive i tvivl.
Kom frisk, kom glad, del jeres ADHD-erfaringer med mig

Er en smule i tvivl om jeg har placeret dette topic i den rigtige sektion, men håber en mod eller admin kan rykke den hvis det er tilfældet!