Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 12:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor

Jeg vil gerne sige undskyld til Budha og hele forsamlingen. Det er var ikke sødt sagt og jeg skammer mig lidt. Jeg kan være en frisk fyr nogle gange, men denne gang var det over stregen. Jeg ved ikke hvad der går af mig.

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
okay det er ikke alle mine post der er skrevet af mig ( jeg låner nogle gange min bruger til mine kikseklappepende venner så de også kan få lidt HR ) men de fleste af gangene er det bare spørgsmål fra dem jeg stiller som ja jeg ikke aner en skid om men det ender tit med disskustioner hvor jeg spiller klog (sorry)

Psychedelia Sponsor

Cool nok, du får høvl på arto en dag...

:-)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Men hey, nu da tråden jo alligevel er fucked så kan jeg ligeså godt tilføje mine 5cents.

Det er sgu bedre han poster sine "hjernelamme" tråde og får svar end han går ud og gør noget dumt. Psychedelia er her trodsalt for at oplyse om HR, og alle spørgsmål kan jo ikke være lige kloge og velformulerede. Bare du selv lige søger efter svar på sine spørgsmål inden du poster dem. :)

Og som Mr. Garrisson engang sagde. "There are no stupid questions, only stupid people" :peace:

Medlem
Brugeravatar

Det er vel sandt Xtreme, men det Budha skriver kan ofte være frustrerende læsning og jeg tror de fleste mener det med gode hensigter. Derudover synes jeg det er vigtig HR at opfordre Budha til at lægge rusmidlerne til side et par år og derfor, efter min mening, i psychedelias ånd.

Anyways tror jeg Cebil frø er mest egnet for garvede "Ayahuasca-nauter" der vil prøve et alternativ til bryggen. Har aldrig selv stiftet bekendtskab med det, men ud fra de forskellige rapporter jeg har læst lader det ikke til at være det mest "brugbare" redskab. Rygning og insufflering af snuff skulle begge være ubehagelige indtagelsesmetoder.

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

nu var det også jo min som havde købt det og ja tænkte ik så meget over det andet end og sidde en fredag aften hjemme ved ham og chile ryge noget god hash også prøve de der frø men tror bare jeg lader dem være og holder mig til akohol en tid :D ( og skunk )

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Astralt plan
Budha skrev:
tror bare jeg lader dem være og holder mig til akohol en tid :D ( og skunk )

Rigtig god idé.

take care and control :wink:

Medlem

Geografisk sted: Rodnet
Jeg har fået prøvet disse cebil"Yopo" frø en enkelt gang, Jeg gjorde det at jeg varmede frøene op på en pande til de poppede / flækkede fjernde skalden så godt som muligt, og knuste resten. Der efter blandet jeg det med noget kaldet "lime" det er vist hyderet kalk, af en art med ret høj Ph værdi. med lidt vand til jeg fik en tyk blanding, der efter indtørret jeg det i en ovn, ved omkring 80grader til det var tørt.

Sniffede det nogle dage efter jeg havde lavet det. omkring 200mg i hvert næsebor. vil jeg skyde på, ihvertfald 2 gode streger. Det sved og føltes som man havde sniffet et braken fra et træ. men valgte at lade det side i omkring 10 minutter, til jeg følte en virkning. der efter blev det for uoverskueligt med den smerte i næsen og væltede ud på toilettet for at pudse næse, det tog mig nok følgende 10 minutter at få det meste ud. og der fra tog det fart. Det væltede rundt med stærkt forvrænget farver, meget specielt. Da jeg stod ansigt til ansigt med et pludselig ukendeligt væsen i spejlet foran mig. Det glemmer jeg nok aldrig. et af de mere specielle trips jeg har haft. dog ret forstyrret af rester i svælg og næse..

-

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Champost skrev:
Jeg har fået prøvet disse cebil"Yopo" frø en enkelt gang, Jeg gjorde det at jeg varmede frøene op på en pande til de poppede / flækkede fjernde skalden så godt som muligt, og knuste resten. Der efter blandet jeg det med noget kaldet "lime" det er vist hyderet kalk, af en art med ret høj Ph værdi. med lidt vand til jeg fik en tyk blanding, der efter indtørret jeg det i en ovn, ved omkring 80grader til det var tørt.-

Det må da have været noget ret så basisk pulver du har fået i snotten?
Hvorfor blander man det med det?

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

ja og kan man ikke bare knuse frøene til fint pulver også sniffe det ? ( det er så min kammerats sprøgsmål )

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Jeg har idag skrevet en triprapport om det hér: http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... 54#p342754

Det er efter min mening ikke værd at bruge tid, penge eller slimhinder på.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Vil det ikke være muligt at isolere dmt'en og 5-meo-dmt'en? Evt med et par andre indholdsstoffer fra frøene, men bare så man i det store hele får noget mere potent pulver?

Medlem
Brugeravatar

Xtreme >> Mener du lave et slags dmt-ekstrakt? I så fald ved jeg man fx kan med mimosa hostilis, sikkert også cebil, men det er en voldsom og krævende proces som nok kun bør udføres af virkeligt kyndige kemikere.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

GangsterMark skrev:
Xtreme >> Mener du lave et slags dmt-ekstrakt? I så fald ved jeg man fx kan med mimosa hostilis, sikkert også cebil, men det er en voldsom og krævende proces som nok kun bør udføres af virkeligt kyndige kemikere.

Yup, men havde heller ikke tænkt mig at lave et 100% rent dmt ekstrakt, bare hvis man kunne få sorteret noget af alt "fyldstoffet" fra :)

Medlem
Brugeravatar

Vil næsten garantere der er gevinst et sted her:

http://www.erowid.org/experiences/subs/ ... ipes.shtml :)

Medlem
Brugeravatar

@Budha: det lyder, som det vil være bedre for dig at lære at meditere + evt noget kampsport (tai chi, qi gong el.lign). Og så bruge nogle år på at læse om div. stoffer, så du både er mere moden og vidende, når du en dag vil eksperimentere med stoffer.
Sgu da federe, at passe på dig selv, så du kan tage stoffer til du bliver gammel, end at komme til skade, fordi du har for travlt som ung uden at vide, hvad du laver.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jeg vil anse mig selv som halv garvet psychonaut, og har prøvet dette alternativ. Både med limestone og hvad ellers vi kan finde på at blande frøpulveret med, for en mærkbar virkning. Min konklusion efter mange forsøg og blodige næser er: Jeg var en kæmpe idiot!

Mine råd er: vær ikke det samme :wink:
Læs, læs, læs, læs, læs!!!!

Skriver gerne en liste op af bøger, brugbare for den kommende psychonaut, hvis dette ønskes!?

Knuzz ZPE

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]