GangsterMark skrev:
Cannabis kan efter mine erfaringer give meget "virkelige" kropsreaktioner der udelukkende er noget din hjerne bilder dig ind(er psykosomatisk det rette ord?). Har læst om folk der troede de fik hjerteanfald og hvad ved jeg. Min personlige teori er at cannabis kan give nogle muskelspasmer og lignende som hjernen så overfortolker mens rusen står på. Det er også sket for mig, men man skal vide at det er 100% mindfuck. Man kan ikke blive fysisk skadet direkte af cannabis og much less dø af det.
Hvordan kan du udtale dig om disse kropreaktioner
kun er psykiske? Jeg ved der er mange der siger det, men det er nu meget individuelt hvordan vi reagere.
Det kan godt være det er påvirket psykisk, det er i hvert fald hashen der påvirker kroppen til det, om det så er på ene eller anden måde.
Da hash er et psychedelika så ja kan vores sind gå ind og påvirke os og i nogle tilfælde skyldes/forværre sådanne reaktioner.
Og til theragingpussy: har du aldrig hørt om folk der får kramper på hash, jamen så har trådstarter lige fortalt dig det og jeg kan supplere, det har jeg også oplevet.
Til trådstarter, Jeg har oplevet noget lignede, skal dog ikke kunne sige om det er det samme. Jeg oplever hjertebanken, kramper, kvalme og nogle gange lidt slørret syn.
Det føles somom kroppen går i en slags bange eller nærvøs tilstand, at man selv bliver forskrækket kan forværre det. Ligeledes kan kulde, altså at man frøser også forværre.
Det påvirkes tit af set og setting. Det skal dog siges at jeg har oplevet det flere gange og det har tit været i god setting.
jeg har dog lært at leve med det og det skal siges at dæmpe på det, holde et roligt sind og slap af. Når det kommer, starter for det meste lige efter rygning og varer 10-30 min. men går dog altid over.